Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@14:00:07 GMT

زنگ پدافند غیرعامل در مدارس مازندران نواخته شد

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۱۱۱۹۷

زنگ پدافند غیرعامل در مدارس مازندران نواخته شد

ساری - همزمان با هفته پدافند غیرعامل، زنگ پدافند در مدارس مازندران نواخته شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدعلی قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش مازندران صبح یکشنبه، در مراسم زنگ پدافند غیرعامل دبیرستان دخترانه عالیه میرزمانی، با اشاره به اینکه ایران پیوسته مورد بحران‌های متعدد طبیعی است و بخش بسیاری از سرزمین ایران روی گسل زلزله واقع شده است، بر لزوم آمادگی ملت ایران برای مصونیت‌ در برابر روزهای سخت چه در برابر حملات دشمن و چه بحران‌های طبیعی تأکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل آموزش و پرورش استان مازندران، پدافند غیرعامل را راهکار آمادگی و مصونیت‌بخشی در همه عرصه‌ها دانست و تأکید کرد که پدافند غیرعامل باید تبدیل به یک فرهنگ شود.

وی ادامه داد: پدافندغیرعامل باید در تمام رفتارها و برنامه‌های زندگی ما حاکم و جاری شود تا ما بتوانیم در حفظ آب و خاک کشورمان نقش درستی ایفا کنیم و آن را برای فرزندان خود به یادگار بگذاریم.

قاسمی نواخته شدن زنگ پدافند غیرعامل را پیام آمادگی هر ایرانی برای روزهای سخت دانست و افزود: برای تحقق این امر باید زیرساخت‌ها و توسعه و آبادانی کشور مبتنی بر روزهای سخت طراحی شود.

۴۲۵ هزار دانش آموزان مازندران در حدود چهار هزار مدرسه مشغول تحصیل هستند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۱۱۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۷ درصد شعب اخذ رای دور دوم انتخابات مشهد در مدارس مستقر است

مهدی ناصری گفت: برای برپایی دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، ۲۴ درصد شعب اخذ رای مشهد در مساجد، ۵۷ درصد در مدارس و بقیه نیز در ادارات و دانشگاه ها و فرهنگسراها جانمایی شده اند.

وی گفت: مرحله نخست انتخابات در روز ۱۱ اسفند ماه در هزار و ۸۱۰ شعبه اخذ رای برگزار شد که در روز ۲۱ اردیبهشت ماه و دور دوم انتخابات مجلس این کارزار سیاسی در هزار و ۲۰ شعبه برگزار می شود، نزدیک به ۶۰ شعبه اخذ رای از این تعداد سیار است.

معاون سیاسی فرماندار مشهد ادامه داد: در دور نخست اول انتخابات، رقابت مجلس خبرگان رهبری نیز همزمان انجام می شد و از طرفی با شمار رای دهندگان زائر و مسافر در مشهد نیز مواجه بودیم.

به گفته وی، در دور دوم فقط جمعیت زیر پوشش حوزه انتخابیه مشهد و کلات که در مرحله اول رای داده اند و یا اصلا رای نداده اند قادر به شرکت در انتخابات هستند، لذا با محدود شدن جمعیت رای دهندگان در مرحله دوم روبرو هستیم.

ناصری افزود: مرحله نخست انتخابات مجلس در خراسان رضوی با ۴۸۹ داوطلب برگزار شد، اکنون این رقابت بین ۲ داوطلب انجام می شود، لذا در دور دوم انتخابات حدود ۸۰۰ شعبه اخذ رای در مشهد در مقایسه با دور نخست کاهش یافته و در حقیقت شعبی که کمتر از ۳۰۰ رای داشته اند در دور دوم حذف و یا با دیگر شعب ادغام شده اند.

بر اساس اعلام فرماندار مشهد شمار واجدین شرایط رای دادن در حوزه انتخابیه مشهد و کلات ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار نفر است.

تکلیف ۱۷ نفر از ۱۸ نماینده در ۱۲ حوزه انتخابیه خراسان رضوی در دور نخست انتخابات مجلس مشخص شد و یک نماینده دیگر باید از میان ۲ نامزد شامل «کاظم معتمدی فر و حسنعلی اخلاقی» برای تصاحب یک کرسی دیگر حوزه انتخابیه مشهد و کلات روز ۲۱ اردیبهشت ماه در دور دوم انتخابات برگزیده شود.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از چهارشنبه
  • ۵۷ درصد شعب اخذ رای دور دوم انتخابات مشهد در مدارس مستقر است
  • آلمان سامانه پدافند هوایی اوکراین را تقویت می‌کند
  • فلسطین کرونیکل: پاتریوت آمریکا در برابر بالستیک ایرانی به هیچ کاری نیامد | ادعای اولیه چگونه نقش بر آب شد؟
  • فلسطین کرونیکل: پاتریوت آمریکا در برابر بالستیک ایرانی به هیچ کاری نیامد
  • چینی ها در مدارس به کودکان مهارت ورزی آموزش می دهند (فیلم)
  • بهورزان دیده بانان عرصه سلامت هستند
  • هزینه ۲۰۰ میلیارد ریالی دولت سیزدهم برای تجهیز هنرستان‌های بام ایران
  • پنتاگون اعلام کرد پدافند هوایی اردن را تقویت می‌کند
  • پنتاگون پدافند هوایی اردن را تقویت می‌کند