Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا - دبیرکل فدراسیون والیبال معلولان آسیا و اقیانوسیه از اعلام آمادگی شش تیم برزیل، روسیه، آلمان، اوکراین، هلند و ایران برای شرکت در نخستین دوره لیگ جهانی والیبال به میزبانی ایران خبر داد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از کمیته ملی پارالمپیک،هادی رضایی با بیان این مطلب، افزود: برای 10 تیم اول رده بندی جهان دعوتنامه حضور در مسابقات لیگ جهانی را ارسال کرده ایم که تاکنون 5 تیم اعلام آمادگی کرده اند و منتظر اعلام آمادگی تیم های بوسنی و هرزگوین و مصر هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تیم ها تا 15 روز دیگر برای حضور در مسابقات فرصت دارند. از میان 10 تیم برتری که برای آنها دعوتنامه ارسال کرده ایم ایران یا فدراسیون جهانی می تواند شش تیم را برای شرکت در این مسابقات انتخاب کند.
نماینده تام الاختیار سازمان جهانی پاراوالیبال در امور اجرایی لیگ جهانی اظهار داشت: نخستین دوره مسابقات لیگ جهانی والیبال نشسته که به سوپر سیکس معروف است با حضور شش تیم نخست دنیا از 27 فروردین تا 5 اردیبهشت سال آینده در شهر تبریز برگزار شود.
وی ادامه داد: طبق تفاهمنامه ای که با سازمان جهانی پارا والیبال انجام داده ایم، میزبانی ایران در مسابقات لیگ جهانی قطعی شده است و من نماینده تام الاختیار این سازمان هستم و بعد از بازدیدی که از هتل و سالن برگزاری مسابقات در تبریز داشتم، میزبانی این شهر را تایید کردم.
رضایی ادامه داد: سالن صدرا در تبریز برای برگزاری مسابقات لیگ جهانی در نظر گرفته شده است که ظرفیت دو هزار تماشاگر را دارد و پیش بینی می شود مسابقات خوبی را در این شهر میزبانی کنیم.
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزشی ایران و جهان با کانال ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید.
ورزشی** 1293** 1701
تنظیم :محمد طاهری* انتشار:حمید قدیمی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۱۱۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات امداد و نجات معادن و صنایع معدنی کشور

  به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان ،در این مسابقات  ۳۰ تیم از 14 استان و ۲۶ شهرستان کشور که دارای معادن و صنایع معدنی هستند به رقابت پرداختند.

آقای مجتبی اسماعیل بیگی ناظر مسابقات دراین زمینه گفت: هدف از برگزاری مسابقات امداد و نجات، آشنایی تیم‌های شرکت‎‌کننده با استفاده از ابزارهای به روز در امر ایمنی و همچنین تقویت روحیه مشارکت میان آنها است.

اسماعیل بیگی تاکید کرد: پس از برگزاری آزمون علمی میان تیم‌های شرکت کننده، مسابقات عملی آغاز برگزارشد و انتظار داریم شرکت‌کنندگان در این مسابقات ضمن پیشگیری از بروز حوادث، بیش از پیش آمادگی رویارویی با حوادث احتمالی در محیط کار را داشته باشند.

وی افزود: آیتم‌های این دوره از مسابقات نسبت به سال گذشته تفاوت‌های قابل توجهی داشته و تلاش داریم تا با به روز رسانی آمادگی و توان امدادگران میزان حوادث را در معادن به صفر برسانیم.

آقای علیرضا پژوه مدیرو مسئول برگزاری این مسابقات نیز گفت: افزایش و ارتقاء ایمنی، آمادگی رویارویی با حوادث احتمالی، پیشگیری از وقوع حوادث  از جمله اهداف مهمی است که با برگزاری این مسابقات دنبال می‌کنیم و  اخلاق‌مداری هم از مهمترین اهدافی است که  تیم‌ها طی سه روز برگزاری مسابقات به آن توجه ویژه داشتند.

دیگر خبرها

  • قول کمیته پارالمپیک جهت اعزام والیبال نشسته به تورنمنت خارجی
  • احتمال انصراف ریاض از میزبانی مسابقات کشتی
  • مسابقات امداد و نجات معادن و صنایع معدنی کشور
  • یزد؛ میزبان مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا
  • سلب میزبانی ایران از مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۴ | واکنش فوری و متقابل ؛ ایران مسابقات را تحریم کرد
  • یزد میزبان والیبال باشگاه‌های مردان آسیا شد
  • میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های آسیا قطعی شد
  •  میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های مردان آسیا قطعی شد
  • رسمی: میزبانی جام باشگاه‌های آسیا به ایران رسید
  • یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد