Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@02:14:06 GMT

هفتمین همایش علمی غدیرپژوهی برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۱۲۵۳۱

هفتمین همایش علمی غدیرپژوهی برگزار می شود

روابط عمومی بنیاد بین المللی غدیر از برگزاری هفتمین همایش علمی غدیرپژوهی در اسفند ماه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، روابط عمومی بنیاد بین المللی غدیر از برگزاری هفتمین همایش علمی غدیرپژوهی در اسفند ماه خبر داد .

بنا به این گزارش دبیر اجرایی بنیاد بین المللی غدیر در استان کرمانشاه در گفتگویی با اعلام این خبر گفت : بنیاد بین‌المللی غدیر و بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) استان کرمانشاه هفت سال است که همایش علمی پژوهشی غدیرشناسی را با محوریت غدیر ، امامت و ولایت و موضوعات متناسب با نیاز روز را با همکاری اساتید و فرهیختگان و دلسوزان علمی و فرهنگی استان بر گزار می نماید .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همتی اضافه کرد ، از آنجا که خطبه غدیر بیان و تشریح برنامه و اندیشه سیاسی رسول خاتم برای همه زمانها و زمینها است ، ما نیز با توجه با اهمیت این خطبه و اندیشه این همایش علمی پژوهشی را هرساله با بررسی و تحقیق لازم ، موضوعات مورد نیاز را انتخاب و با طراحی و انتشار پوستر و بروشور ، فراخوان این همایش را به تمامی مراکز علمی و پژوهشی و آموزشی اعم از حوزوی و دانشگاهی اعلام و ارسال می نماییم و از همه دانشجویان و طلاب کشور دعوت به مشارکت مینماییم .

وی ادامه داد ، از زمان اعلام این فراخوان دانشجویان ، اساتید و طلاب حدود جهار ماه فرصت دارند تا نسبت به ارسال مقاله از نقاط مختلف کشور اقدام نمایند . همتی گفت : بعد از ارزیابی و بررسی و مطالعه و بررسی مفالات توسط هیات داوران در هر موضوع بهترین مقالات را انتخاب و ضمن چاپ آنها در یک مجلّد با عنوان مجموعه مقالات برتر همایش به چاپ خوهد رسید .

دبیر اجرایی بنیاد بین المللی غدیر در کرمانشاه گفت : انشاء الله به مدد مولای متقیان در روز اختتامیه همایش که در اسفند ماه برگزار خواهد شد از مولفین مقالات برتر تجلیل و به آنان هدایایی معنوی و مادی تقدیم خواهد شد .

همتی تسریح کرد : در اختتامیه همایش که معمولا در اسفند ماه بر گزار میگردد با دعوت از اساتید کشور چندین نشست علمی در دانشگاه‌ها و مدارس علمیه استان کرمانشاه برگزار مینماییم و ضمن معرفی مولفین مقالات برتر همایش از سخنرانی اساتید کشوری هم بهره گیری میشود .

وی گفت : برگزاری این همایش علمی تا به حال برکات فراوانی داشته است و تمامی مقالات برتر شش دوره گذشته در شش جلد به چاپ رسیده و در اختیار اساتید ، پژوهشگران و دانشجویان کشور قرار گرفته است .

قابل ذکر است که علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت بنیاد بین المللی غدیر و آدرس های ذیل مراجعه نمایند . www.bonyadghadir.com  و www.313mahdi.ir

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۱۲۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهارمین همایش بین‌المللی معماری دست‌کند در خرم‌آباد برگزار می شود

به گزارش خبرآنلاین لرستان ،عطا حسن‌پور در این باره گفت : این همایش بین‌المللی با موضوع تاب آوری در برابر مخاطرات، تغییرات اقلیمی و بلایا در آبان‌ماه سال جاری با حضور مهمانان و پژوهشگران داخلی و خارجی در خرم‌آباد برگزار خواهد شد.
وی افزود : این همایش بین‌المللی با همکاری پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری و اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان برگزار می‌شود.
حسن پور تصریح کرد: همایش یاد شده در محورهای مفاهیم و مبانی نظری، بستر فرهنگی و میراث ناملموس، بستر طبیعی در معماری دست‌کند، تجارب و حفاظت از معماری دست‌کند برگزار خواهد شد.
مدیرکل میراث‌ فرهنگی و گردشگری لرستان در پایان اظهار داشت : پژوهشگران، اساتید دانشگاه و علاقمندان می‌توانند چکیده مقالات خود را در این خصوص تا ۳۰ اردیبهشت به دبیرخانه این همایش بین‌المللی ارسال کنند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901666

دیگر خبرها

  • چهارمین همایش بین‌المللی معماری دست‌کند در خرم‌آباد برگزار می شود
  • همایش بین‌المللی معماری دست‌کند کشور در لرستان برگزار می‌شود
  • فراخوان ارسال مقالات به همایش بین المللی «۷۵ سال اشغالگری در فلسطین»
  • همایش روانشناسی در دانشگاه آزاد قم برگزار شد
  • همایش اعطای جوایز شصت و دومین دوره جایزه البرز برگزار می شود
  • جایزه نوبل ایرانی به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟
  • شصت و دومین جایزه نوبل ایرانی ۶۲ منتخب خواهد داشت/ جایزه البرز(جایزه نوبل ایرانی) قدیمی‌ترین جایزه علمی کشور است
  • اعطای جایزه ملی البرز به ۱۶۰۰ نخبه علمی
  • تصویب تشکیل بنیاد شیخ انصاری در دزفول
  • همایش بین المللی تاریخ، فرهنگ و تمدن خلیج فارس برگزار شد