Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-29@22:26:10 GMT

ارتقای سطح علمی دانشجویان، هدف اصلی دانشگاه است

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۱۴۵۲۸

ارتقای سطح علمی دانشجویان، هدف اصلی دانشگاه است

معاون علمی حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد گفت: از ابتدای تابستان سال جاری اقدام به برگزاری دوره ها و کارگاه های آموزشی متعددی جهت ارتقای سطح علمی و آگاهی دانشجویان شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد ایزدی معاون علمی و پژوهشی حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد در گفت‌وگو با منطقه آزاد، درخصوص فعالیت و تصمیمات معاونت علمی ناحیه بسیج دانشجویی استان و حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد گفت: از ابتدای تابستان سال جاری اقدام به برگزاری دوره ها و کارگاه های آموزشی متعددی جهت ارتقای سطح علمی و آگاهی دانشجویان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: این کارگاه های آموزشی که با استقبال گسترده دانشجویان و حتی اساتید رو به رو بود در یک برنامه آموزشی فشرده و با هدف انتقال دانش و منطبق با دانش و فناوری های روز تشکیل شد.



وی در ادامه ابراز داشت: این دوره‌های آموزشی با دعوت از محسن حیدری بنی یکی از چهره‌های علمی نام آشنا و از افتخارات استان‌مان برگزار شده و محوریت اصلی آنها در زمینه روش تحقیق، نحوه نگارش مقالات علمی، نانوفناوری، نحوه استفاده از نرم افزارهای رایانه ای به خصوص نرم‌افزارهای مهندسی، برگزاری کلاس‌های آمادگی آزمون TOEFL و هم چنین کلاس‌های آمادگی آزمون های کارشناسی ارشد و دکتری در رشته‌های فنی و مهندسی بوده است.


ایزدی افزود: امید است بتوانیم در سطوح بالاتر، از این پژوهشگر و نخبه جوان استان استفاده کنیم.

وی در پایان ضمن آرزوی توفیق برای دانشجویان و اساتید گرانقدر افزود: امید آن را داریم که بتوانیم گامی هرچند کوچک در راستای اعتلای میهن عزیزمان ایران برداریم.



انتهای پیام/
 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۱۴۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیاتی از تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد آذربایجان‌شرقی و شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، در راستای ایجاد و گسترش تعامل و همکاری‌های علمی - تحقیقاتی و آموزشی، تفاهم‌نامه‌ای بین دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان‌شرقی و شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس با امضای آرش رنجبران رئیس دانشگاه آزاد آذربایجان‌شرقی و حمید قاطع مدیرعامل شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس منعقد شد.

این تفاهم‌نامه با هدف راه‌اندازی مرکز تحقیق، توسعه و توانمندسازی شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس و استفاده بهینه از توانمندی‌های علمی، فنی، آموزشی و پژوهشی با محور سکوی «ست» منعقد شده است.

همکاری در زمینه برگزاری همایش مشترک و تشکیل دوره‌های تخصصی و آموزشی، انجام طرح‌های مشترک تحقیقاتی و مطالعاتی، همکاری در زمینه تألیف، ترجمه اسناد، کتب و مدارک علمی - آموزشی، ارائه دوره‌های آموزشی مشترک به‌منظور تربیت نیروی انسانی متخصص در مقاطع مختلف تحصیل، همکاری در زمینه دوره‌های کارآموزی و کارورزی دانشجویان و انجام پروژه‌های پژوهشی در قالب پایان نامه‌های تحصیلات تکمیلی و جهت‌دهی پایان‌نامه‌های تحصیلات تکمیلی به سمت نیاز‌های شرکت از موضوعات این تفاهم‌نامه است.

این تفاهم‌نامه در ۱۴ ماده و به مدت یک سال به امضای طرفین رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری آیین معارفه مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • همایش ملی «نماز، دانشگاه، بایسته‌ها و شایسته‌ها» برگزار می‌شود
  • طرح ملی درس عفاف و حجاب در طراحی پارچه و لباس دانشگاه های هنر
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد آذربایجان‌شرقی و شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس 
  • سال گذشته اردوی راهیان نور با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از دانشجویان برگزار شد
  • جریان دانشجویی بستر خوبی برای پای کار آمدن قشر خاکستری در فعالیت‌های فرهنگی است
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران درحمایت از دانشجویان آمریکا
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران در حمایت از خیزش دانشجویی ضد صهیونیستی