Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@05:08:18 GMT

یکهزار مددجوی کمیته امداد زنجانی صاحب شغل شدند

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۱۵۰۳۲

یکهزار مددجوی کمیته امداد زنجانی صاحب شغل شدند

زنجان - ایرنا - به گفته ی مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان، از ابتدای سال جاری یکهزار و 52 مددجوی تحت حمایت این نهاد با استفاده از تسهیلات اشتغالزایی و خدمات کاریابی در رشته شغلی مورد علاقه خود مشغول بکار شده‌اند.

به گزارش ایرنا، خدمات اشتغال‌زایی این نهاد در قالب تسهیلات اشتغال، حرفه‌آموزی و کاریابی به مددجویان تحت حمایت ارائه می شود که با فراهم شدن زمینه اشتغال مددجویان اقتصاد خانواده شکوفا شده و وابستگی آن‌ها در حوزه معیشت به این نهاد کاهش می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


هدایت صفری پیش از این نیز اشتغال برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد را گامی مهمی برای توانمندسازی این قشر عنوان کرده و گفته بود، از شاخص‌های مهم اشتغالزایی این نهاد برای گروههای تحت پوشش درکنار ایجاد فضای کسب‌وکار و فراهم شدن زمینه درآمدزایی برای آنها احیای کرامت انسانی و عزت‌نفس نیازمندان جامعه است.
وی روز یکشبنه در این ارتباط به خبرنگار ایرنا افزود: طی هفت ماهه امسال 11 میلیارد و 558 میلیون تومان تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان تحت حمایت این نهاد پرداخت شد که با پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه زمینه اشتغال به کار 940 مددجوی تحت حمایت این نهاد در رشته شغلی موردعلاقه آنها فراهم‌شده است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان ادامه داد: منابع موردنیاز برای ارائه تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان از محل صندوق امداد ولایت و منابع بانکی تامین شده است.
به گفته وی، طرح‌های اشتغال ایجادشده برای جامعه هدف این نهاد تا پایان مهر امسال در زمینه‌های کشاورزی، دامپروری، صنایع‌دستی، فعالیت‌های صنعتی و معدنی و خدمات بوده است.
وی، خاطر نشان کرد: ایجاد طرح‌های اشتغال دانش‌بنیان برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان از برنامه‌های مهم امسال حوزه اشتغال این نهاد بوده و مطالعات اولیه به‌منظور ایجاد طرح‌های نو، بدیع، دانش‌محور و بازار محور متناسب با ظرفیت‌های موجود در مناطق مختلف استان زنجان انجام‌شده است.
به گزارش ایرنا، هم اکنون 22 هزار و 500 خانوار با جمعیت 39 هزار نفر از خدمات مستمر و غیرمستمر کمیته امداد استان زنجان برخوردار هستند و این تعداد شامل 13 هزار زن سرپرست خانوار، 17هزار سالمند، 3 هزار و 700 دانشجو و دانش ‌آموز و 659 بیمار خاص و سرطانی است.
7320/8068
خبرنگار: اعظم شامی *** انتشار: اسماعیل جهانبخش

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۱۵۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمیته امداد تویسرکان از مادران باردار و شیرده حمایت می کند

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا ملکی عصر سه‌شنبه در کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان گفت: مادران باردار و شیردهی که دهک خانوار آنها از بین ۱ تا ۵ باشد از حمایت های کمیته امداد امام خمینی (ره) بهره میشوند.

وی افزود: در راستای اجرای قانون جوانی جمعیت، مادران باردار و شیرده که خانوار آنها بین دهک یک تا پنج باشدتحت حمایت کمیته امدادقرار میگیرند و این حمایت تنها مختص خانواده های تحت پوشش کمیته امداد نیست.

ملکی گفت: مادران باردار واجد شرایط از ماه ششم بارداری تا ۱۸ ماه بعداز زایمان از ۱۲ سبد برخوردار میشوند و این منوط به تایید استضعاف مالی و صحت سوء تغذیه آنها توسط حوزه بهداشت شهرستان است.

کد خبر 6093514

دیگر خبرها

  • کمیته امداد تویسرکان از مادران باردار و شیرده حمایت می کند
  • پرداخت ۵۰ میلیارد ریال کمک‌هزینه تحصیلی به دانش‌آموزان مددجوی سراوان
  • بازنشستگی ۵۵۲ مددجوی کمیته امداد بوشهر با پرداخت ۱۰ سال بیمه
  • تولید ۱۳۶۲ مترمربع فرش توسط مددجویان امداد خراسان جنوبی
  • توزیع رایگان تخم نوغان بین مددجویان کمیته امداد گیلان
  • ۱۱۰ دندانپزشک آماده ارائه خدمات به نیازمندان زنجانی
  • اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان اعتبار برای تأمین لوازم ضروری زندگی نیازمندان هرمزگانی
  • اشتغالزایی برای ۱۲ هزار و ۴۸۱ مددجوی کمیته امداد آذربایجان‌غربی
  • تجمع دانشجویان زنجانی برگزار می شود
  • ۱۶۸۹ حامی معلم با کمیته امداد زنجان همکاری دارند