Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-30@15:45:53 GMT

آمار بالای امضا فروشی مهندسان دروغ است

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۱۵۴۴۱

صراط: رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران گفت: من به شدت آمار بالای امضا فروشی مهندسان را رد می کنم. ما ادعا نمی کنیم در حوزه نظام مهندسی اشکالی وجود ندارد اما درصد مشکلات به حدی نیست که آن را به همه مهندسان عمومیت و تعمیم دهیم. به نظر می رسد برجسته کردن بحث امضا فروشی مهندسان صرفا برای دادن آدرس غلط به مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حسن قربانخانی در گفت‌وگوبا ایسنا درباره اهداف سازمان نظام مهندسی تصریح: یکی از شعارهای مهم و اولویت دار سازمان نظام مهندسی مشاوره و خدمات به شهروندان در حوزه طراحی، نظارت، ساخت و پس از ساخت توسط  مهندسان نظام مهندسی ساختمان استان تهران است.

قربانخانی تاکید کرد: ساخت ساختمان ایمن و استاندارد و با دوام و تامین آرامش و آسایش مردم، مطالبه آنان از سازمان نظام مهندسی ساختمان و جامعه مهندسان است. هدف بزرگ ما و مهم‌ترین وظیفه سازمان و مهندسان نیز چیزی جز تحقق این مطالبات و حقوق مسلم شهروندان نیست. از این رو تمام تلاش سازمان نظام مهندسی ساختمان تهران رعایت قانون در مسیر ساخت ساختمان های ایمن واستاندارد و با عمر طولانی است.

رییس نظام مهندسی سازمان استان تهران همچنین از تلاش این سازمان تنها در یکی از حوزه های عملکردی خود که منجر به ثبت آمار بیش از ٣٢ هزار بازدید گودبرداری طی مدت ٤ ساله اخیر شده خبر داد و گفت: مهندسان ساختمان کاملا بر اساس و در مدار قانون عمل می کنند. البته شاید تعداد اندکی از اعضا خارج از این مسیر حرکت کنند که روندهای خاصی همچون شورای انتظامی برای برخورد با این تعداد اندک وجود دارد ولی در حال حاضر این سازمان با اصلاح شیوه های اجرایی در حال بهبود کیفیت خدمات خود است و از هر ایده موثر و کار آمدی در مسیر این امر استقبال می کند.

وی افتخار مهندسان عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان را داشتن منشور اخلاق حرفه ای دانست و افزود: مهندسان پایبندی به این منشور را وظیفه خود می‌دانند و از سوی دیگر نظارت نظام مند و سازمانی را عامل مهم پایش این خدمات قلمداد می‌کنند. ولی در عین حال همه شهروندان می توانند موارد مدنظرشان از قبیل دریافت راهنمایی و ثبت انتقادات و پیشنهادات، و یا وجود هرگونه اشکالی  را بطور مستند منعکس و از طریق پرتال سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران به نشانی www.tceo.ir دریافت یا مطرح کنند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۱۵۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) رئیسی: ما پای کار ایرانیم؛ کارگران ایران با روحیه جهادی پای کار ایران هستند

رئیس جمهور در جشنواره ملی امتنان از کارگران و گروه‌های کار و واحد‌های نمونه گفت: این نشست در کارخانه بزرگی برگزار می‌شود که کارگران عزیز آن کار‌های بسیار مهم و قابل عرضه‌ای در بازار داخل و خارج تولید می‌کنند.

به گزارش ایرنا، رئیسی گفت: محصولاتی که در اینجا می‌بینید به دست توانای کارگران ساخته شده است و نشان دهنده توانایی کشور ماست، نشان دهنده ذوق و سلیقه و تلاش کارگران و مهندسان عزیز ماست. این‌ها نمونه‌ای است که در این کشور کار‌های بزرگی انجام می‌شود.

رئیس جمهور افزود: این امیدآفرین است که عزیزان ما علی‌رغم همه تهدیدها، تحریم‌ها و برخی کاستی‌ها تولیدات امیدآفرین برای کشور دارند و این همان است که رهبری تاکید کردند که باید تلاش‌ها و اقدامات امیدآفرین باشد.

«ما پای کار ایرانیم». این پای کار ایران بودن است و نشان می‌دهد که ما با همین روحیه جهادی و ارزشمند کارگران و مهندسان، کارفرمایان و متخصصان پای کار ایران هستیم و دشمن همانطور که در همه عرصه‌ها ناکام مانده حتما در عرصه اقتصادی نیز ناکام خواهد ماند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تخصیص تسهیلات ۵۰۰ میلیون تومانی برای سازندگان شهر هوشمند
  • «بمب‌های شهری» را برای کاهش ریسک زلزله شناسایی کنیم
  • (ویدیو) رئیسی: ما پای کار ایرانیم؛ کارگران ایران با روحیه جهادی پای کار ایران هستند
  • تمام مدیران باید سایه سازمان بازرسی را بالای سر خود احساس کنند
  • آغاز بلیت‌فروشی «آن‌ها دروغ می‌گویند» از ظهر امروز
  • تصاویری از تشکیل چندین دریاچه‌ شیرابه در تهران؛ وعده مسئولان دروغ شد! | فیلم
  • بازدید اهالی رسانه از بزرگراه آزادگان و نشست عامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران
  • از آمار فروش هفته گذشته چه می‌دانید؟/ پرفروش‌ترین اثر غیرکمدی
  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولیعصر
  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولی‌عصر(عج)