Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-07@15:55:22 GMT

واکنش محسن هاشمی‌ به موضوع سپنتا نیکنام

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۱۶۷۰۸

واکنش محسن هاشمی‌ به موضوع سپنتا نیکنام

شهر > شورای شهر - همشهری آنلاین:
رییس شورای شهر تهران، ری و تجریش از قول لاریجانی برای حل مشکل سپنتا نیکنام عضو منتخب شورای شهر یزد خبر داد.

به گزارش ایسنا، محسن هاشمی‌رفسنجانی در ابتدای جلسه شورای شهر تهران با اشاره به حادثه انفجار در پالایشگاه نفت شهید تندگویان، گفت: این حادثه به دلیل عدم رعایت مسائل ایمنی رخ داده که به بازماندگان هفت قربانی این حادثه تسلیت می‌گوییم و برای مجروح حادثه نیز طلب بهبودی داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین درخصوص موضوع عضویت سپنتا نیکنام منتخب شورای شهر یزد نیز با بیان اینکه مساله این فرد به یک سوال برای افکار عمومی تبدیل شده است، گفت: از آنجایی که دولت و مجلس برگزارکنندگان این انتخابات بودند، باید مدافع حقوق مردم باشند و شورای شهر نیز نمی‌تواند به این موضوع ورود کند.

رییس شورای شهر تهران، ری و تجریش با بیان اینکه در ملاقات با لاریجانی موضوع سپنتا نیکنام این مساله مطرح شد، گفت: رییس مجلس قول دادند که با اختیارات و شخصیت حقیقی که دارد، این مساله را حل کند و امیدواریم در این شرایط حساس بین‌المللی این موضوع مرتفع شود.

هاشمی‌رفسنجانی همچنین به روز پدافند غیرعامل اشاره کرد و گفت: شهرداری و دولت باید نسبت به پدافند غیرعامل کردن همه ایستگاه‌های مترو اقدام کنند.

در همین زمینه: باهنر: رئیسی چهره شاخص کاریزما نیست ابطحی: لاریجانی علاقه دارد به جریان اصلاحات نزدیک شود حلالیت سیاسی

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۱۶۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش شورای نگهبان به اظهارات روحانی


به گزارش تابناک، هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان در نشست خبری امروز خود در پاسخ به پرسش دیگری درباره اظهارات اخیر حسن روحانی درباره دلایل رد صلاحیت خود تاکید کرد: بررسی صلاحیت خبرگان رهبری با فقهای شورای نگهبان است و تاکید عزیزان نیز همیشه بر اجرای قانون بوده است؛ این حرفها تازگی ندارد ظاهراً برخی وقتی تایید می‌شوند سطح درک شورای نگهبان بالاست و وقتی رد می‌شوند حرف دیگری دارند.

دیگر خبرها

  • محسن رضایی در جلسه شورای مرکزی شورای وحدت
  • ببینید | هشدار آیت‌الله هاشمی به دادن اختیارات به شورای نگهبان در سال ۶۳
  • ماجرای خواب هولناک هاشمی، ۶ ماه قبل از فوتش
  • درخواست محمد هاشمی از نمایندگان مجلس آینده
  • واکنش جالب معلم عربی محمد بحرانی به خاطره‌ای که بحرانی از او در برنامه تعریف کرد (فیلم)
  • خواب عجیب آیت الله هاشمی، ۶ ماه قبل از فوتش
  • (ویدئو) بغض محسن هاشمی درباره خواب عجیبی که آیت‌الله هاشمی ۶ ماه قبل از فوت دید
  • واکنش شورای نگهبان به اظهارات روحانی
  • (ویدیو) واکنش سخنگوی شورای نگهبان به گفته‌های حسن روحانی
  • مذاکرات مهدی کروبی با شورای نگهبان به روایت آیت الله هاشمی /سردار سلیمانی و ناطق نوری مهمانم بودند /آقای حجازی از بهزاد نبوی دلخور بود