Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی محسن جوادی را به عنوان معاون امور فرهنگی این وزارتخانه منصوب کرد.

 

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در حکم سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خطاب به محسن جوادی آمده است:

« نظر به مراتب علمی و سوابق فرهنگی و مطالعاتی ارزشمند جناب‌عالی به‌موجب این حکم به سمت «معاون امور فرهنگی» منصوب می‌شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امید می‌رود با استعانت از خداوند متعال و بهره‌گیری از کلیه ظرفیت‌های موجود و نیروهای ارزشمند، فرهیخته و صاحبنظر در زمینه احیاء و گسترش فرهنگ اصیل اسلامی – ایرانی، برنامه‌ریزی در جهت تولید، توسعه و ترویج فرهنگ مکتوب  و پژوهش‌های فرهنگی، حمایت از حقوق نویسندگان و اهل قلم و ناشران و روزآمد ساختن فعالیت‌های حوزه اندیشه و چاپ و نشر موفق و مؤید باشید.»

محسن جوادی دارای دکترای فلسفه و حکمت اسلامی از دانشگاه تربیت مدرس تهران است.وی همچنین مقالات پژوهشی در نشریات مختلف علمی کشور و همایش های بین المللی دارد.

عضویت در انجمن های مختلف علمی و نشریات علمی از جمله مسئول روابط بین المللی دانشگاه قم، مدیر گروه فلسفه و اخلاق در دانشگاه قم، دبیر کنفرانس بین المللی فلسفه دین، دبیر کنفرانس بین المللی شهید بهشتی، دبیر جایزه جهانی کتاب سال جمهوری اسلامی ایران، سردبیر مجله علمی پژوهشی به زبان انگلیسی، عضو هیات امنای دانشگاه ادیان و ... بخشی از  سوابق معاون جدید فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

پیش از این محمد سلگی  سرپرستی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را بر عهده داشت.

پایان پیام/36

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۱۸۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت عشق و فلسفه در شبکه چهار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، این مستند درباره شخصیت و سلوک علمی و فرهنگی دکتر نادیا مفتونی پژوهشگر فلسفه و عضو هیأت علمی دانشگاه تهران است که بیشتر به دلیل احیای فلسفه هنر فارابی، تبیین فلسفه علم حکمای مسلمان و استخراج مباحثی جدید از حکمت اشراق شهاب الدین سهروردی شناخته می‌شود.
مفتونی از معدود چهره‌های فلسفه معاصر ایران است که با فلاسفه جهانی تعامل مستقیم دارد و به نمایشنامه‌نویسی و نقاشی نیز می‌پردازد.
«عشق و فلسفه» یازدهمین فیلم از مجموعه مستند «آئینه عمر» است که درباره زندگی، سلوک علمی و فرهنگی و میراث پژوهشی ۲۶ چهره نامدار حوزه علوم انسانی، فرهنگ و هنر ایران ساخته شده است. این مستند ۴۰ دقیقه‌ای به کارگردانی حسن علیزاده فرد جمعه ساعت ۱۲:۳۰ هم تکرار می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • وزارت ارشاد وظیفه نظارت و تسهیل گری را به عهده دارد نه تصدی گری
  • برنامه پیشرفت فرهنگی استان یزد به‌زودی رونمایی می‌شود
  • نگاه مطالبه‌گر در حوزه فرهنگ و هنر تحول‌ آفرین است
  • روایت عشق و فلسفه در شبکه چهار
  • دهمین کنفرانس بین‌المللی وب پژوهی برگزار می‌شود
  • تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه زابل و فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان منعقد شد
  • احیاگر فلسفه هنر فارابی به تلویزیون می آید
  • سلماس؛میزبان هجدهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی
  • همه پروژه‌های فرهنگی-هنری دارای شناسنامه ملی می‌شوند
  • بررسی سلامت روحی و روانی در رشته‌های علوم انسانی