Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه قدس گیلان از اجرای ۱۸ برنامه شاخص همزمان با هفته بسیج دانش آموزی در مدارس سراسر استان خبر داد.

سرهنگ علی رفاهتی، مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه قدس گیلان با اشاره به آغاز هفته بسیج دانش آموزی به خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت گفت: ۱۸ برنامه شاخص همزمان با هفته بسیج دانش آموزی در مدارس سراسر استان اجرا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه هفته بسیج دانش آموزی از امروز (۷ آبان) همزمان با سراسر کشور در گیلان آغاز شد تصریح کرد: همایش هم اندیشی دانش آموزان نخبه بسیجی در حوزه های فرهنگی، آموزشی، افتصادی و سیاسی و تجلیل از نخبگان بسیج دانش آموزی و افتتاح نمایشگاه پوستر استکبارستیزی در همه مدارس استان از برنامه های نخستین روز هفته بسیج دانش آمویز در استان است.

 

رفاهتی افزود: آئین صبحگاهی سراسری، نواختن زنگ استکبارستیزی در مدارس استان، قرائت پیام دانش آموزان گیلانی به دانش آموزان آمریکایی در جهت بصیرت افزایی و روشنگری از برنامه های دومین روز از هفته بسیج دانش آموزی است.

 

وی ساخت مستندی از زندگی شهید دانش آموز قاسم اصغری شهید شاخص استان، دیدار دانش آموزان بسیجی با ائمه جمعه در سراسر استان به منظور ارائه گزارش عملکرد، دیدار با فرماندهای سپاه در استان و شهرستان ها را از برنامه های سومین روز از این هفته اعلام کرد.

 

رفاهتی گفت: برگزاری نشست های بصیرتی ویژه دانش آموزان متوسطه دوم با موضوع چرایی مرگ بر آمریکا و استکبارستیزی، برگزاری سلسله برنامه های نهضت ما زنده ایم ویژه دختران با موضوع استکبار از دیدگاه رهبر و امام خمینی(ره)، برگزاری دوره آموزشی یاوران ولایت و رهبران کوچک، غبارروبی مزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا و جانبازان، مسابقه دومیدانی رهروان شهدای دانش آموز ویژه متوسطه اول، کوهپیمایی ویژه متوسطه دوم، سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه در سراسر استان، حضور سازمان یافته دانش آموزان در نماز جمعه و تشکیل حلقه های صالحین از دیگر برنامه های هفته بسیج دانش آموزی است.

 

 

پایان پیام/84

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۲۰۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه دست سازه‌های دانش آموزی در هنرستان فنی و حرفه‌ای ابوذر آبادان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ مدیر هنرستان فنی و حرفه‌ای ابوذر غفاری آبادان گفت: برگزاری نمایشگاه دست سازه‌ها در راستای تعالی اهداف آموزشی دانش آموزان است و اینکه زحمت یک سال دانش آموزان در یکسال تحصیلی در معرض دید قرار گیرد تا مربیانِ دانش آموزان، اولیاء و مسئولان از حاصل تلاش و کوشش این دانش آموزان بازدید کنند و از توانایی‌های آنها مطلع می‌شوند.
حسین غلامی افزود: گل سر سبد این نمایشگاه تیم دانش آموزی شهید فخری زاده است که از خودرو ساخت خود رونمایی کردند.
وی هدف کار‌های دانش آموزان فنی و حرفه‌ای را به تولید رساندن این سازه ها دانست و گفت: اگر مسئولان حمایت کنند این تولیدات به تولید انبوه هم می‌رسد، زیرا این دانش آموزان یک استاد کار و یک سرمایه نهفته برای آینده هستند.

دیگر خبرها

  • نمایش دستاوردهای خودکفایی دانش‌آموزان با نیازهای ویژه در سنندج
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • راهیابی تیم والیبال دانش‌آموزی به فینال مسابقات جهانی
  • اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در لرستان
  • آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد
  • آیین‌نامه توسعه و تقویت مهارت‌آموزی دانش‌آموزان تصویب شد
  • نمایشگاه دست سازه‌های دانش آموزی در هنرستان فنی و حرفه‌ای ابوذر آبادان
  • مهارت‌آموزی دانش‌آموزان به تصویب رسید‌
  • اجرای ۴۰ ویژه برنامه دهه کرامت در گیلان
  • اجرای ۲۹ ویژه برنامه در منطقه ۸ ویژه هفته فرهنگی اصفهان