Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده از حضور بیش از 50 هزار گردشگر و زائر در بقاع متبرکه این شهرستان خبر داد و گفت: این تعداد گردشگر در قالب طرح بصیرت عاشورایی در بقاع متبرکه خدابنده حضور پیدا کرده‌اند.

حجت‌الاسلام حسن‌رضا محمدی رئیس اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان خدابنده افزود: اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده در طول سال برنامه‌های متعددی طی سال اجرایی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین طرح‌های اجرایی توسط این اداره بصیرت عاشورایی است،اظهار داشت: امسال این طرح در 44 بقعه متبرکه شهرستان اجرایی شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده با اشاره به اینکه طرح بصیرت عاشورایی با شعار محوری «کرامتنا الشهاده» یعنی کرامت ما در شهادت است اجرایی شد، تصریح کرد: محور و رویکرد سازمان اوقاف در اجرای سوگواره بصیرت، تبیین قیام عاشورا و تربیت رهرو حسینی و ولایت مداری است که در ایام پایانی ماه صفر اجرایی خواهد شد.

محمدی با بیان اینکه یکی از برنامه‌های محوری این طرح اعزام مبلغ به آستان امامزادگان و بقاع متبرکه است، گفت: حضور این روحانیون در همه بقاع با هدف برپایی عزاداری صحیح و زدودن آسیب‌های عزاداری و پاسخگویی به شبهات و سؤالات دینی مردم انجام می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت 11 مبلغ در قالب طرح بصیرت عاشورایی از جمله هشت مبلغ اعزامی و سه مبلغ بومی تصریح کرد: با اجرای برنامه‌های مختلف در قالب طرح بصیرت عاشورایی بیش از 50 هزار نفر در بقاع متبرکه شهرستان خدابنده حضور پیدا کردند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده با اشاره به اینکه در ایام پایانی ماه صفر نیز طرح بصیرت عاشورایی در قالب برنامه‌های مختلف اجرایی می‌شود، اضافه کرد: یکی از برنامه‌ها مشارکت در موکب اربعین اوقاف است که در این زمینه نذورات مردمی نیز در شهرستان جمع‌آوری شده است.

محمدی در ادامه به سایر برنامه‌های فرهنگی اوقاف خدابنده نیز اشاره کرد و گفت: اجرای برنامه‌های قرآنی و تربیت سالانه یک هزار و 500 حافظ قرآن کریم از دیگر برنامه‌های مهمی است که توسط اوقاف خدابنده اجرایی شده است.

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۲۰۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۱۱۰ برنامه شاخص طی هفته بسیج سازندگی در کازرون

ایسنا/فارس فرمانده سپاه کازرون از اجرای ۱۱۰ برنامه شاخص هفته بسیج سازندگی در این شهرستان خبر داد.

حسین حیاتی امروز، ۱۲ اردیبهشت در جمع خبرنگاران گفت: همزمان با هفته بسیج سازندگی و در بازه زمانی ۱۵ الی ۲۱ اردیبهشت‌ماه بیش از ۱۱۰ برنامه شاخص توسط سپاه کازرون در این شهرستان اجرا می‌شود.

وی با اشاره به شعار سال اظهار کرد: در راستای تحقق شعار سال، بیشترین تلاش مشارکت دادن مردم در برنامه‌های بسیج سازندگی است که همه برنامه‌ها با محوریت مردم انجام خواهد شد.

فرمانده سپاه کازرون از اعزام بیش از ۹۷ گروه جهادی با حضور ۵۰۰ نفر جهادگر برای ارائه خدمات در امورات فرهنگی، آموزشی، علمی و ورزشی به مناطق کم برخوردار این شهرستان خبر داد.

حیاتی در ادامه برخی از برنامه‌های شاخص این هفته را دیدار بسیجیان گروه‌های جهادی با امام جمعه شهرستان، برگزاری میز خدمت، ساخت و مرمت مسکن محرومین، افتتاحیه پروژه محرومیت‌زدایی، اعزام تیم دامپزشکی جهت واکسیناسیون دام و طیور به روستاها، ویزیت رایگان و پایش سلامت و.... اعلام کرد.

انتهای پیام  

دیگر خبرها

  • حمایت دبیرخانه "سوگواره ملی تعزیه ده زیار کرمان" از اجرای طرح نور
  • تدارک ۳۰ عنوان برنامه پاسداشت هفته عقیدتی در شهرستان زابل
  • ۲ کتاب مناسب مداحان و منبری‌ها در راه نمایشگاه
  • مجلس، مقدم‌ترین لبه تماس حاکمیت با مردم است | توجه به تبیین خدمات دولت در مجلس
  • دهه کرامت فرصت مغتنمی برای بصیرت‌افزایی است
  • اختصاص ۴۵ هزار هکتار زمین به طرح نهضت ملی مسکن در کشور
  • آغاز احداث متروی رباط کریم/اجرای طرح بعد از تملک اراضی و هماهنگی با متروی تهران و تأیید نقشه‌ها
  • مجلس، مقدم‌ترین لبه تماس حاکمیت با مردم است/ توجه به تبیین خدمات دولت در مجلس
  • اجرای ۱۱۰ برنامه شاخص طی هفته بسیج سازندگی در کازرون
  • همایش پایش برنامه‌های سازمان ملی زمین و مسکن در شیراز برگزار شد