Web Analytics Made Easy - Statcounter

بر اساس گزارش گمرک، در طول شش‌ماهه‌ی نخست امسال بیش از یک میلیون و ۱۴۱ هزار گوشی وارد خاک کشور شده که ارزش این تعداد، معادل ۱۳۴ میلیون و ۱۵۰ هزار دلار برآورد شده است. گمرک ایران همچنین گزارش داده که واردات رسمی انواع گوشی تلفن همراه هم‌زمان با اجرای طرح رجیستری و در مهرماه سال جاری، نسبت به شهریور ۲۰ درصد افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امارات متحده‌ی عربی، چین و کره‌ی جنوبی، سه کشور عمده‌ی صادرکننده‌ی انواع گوشی تلفن همراه در این مدت بوده‌اند و در فهرست کشورهای صادرکننده‌ی گوشی تلفن همراه، کشورهای ترکیه، سوئد، هنگ‌کنگ، کویت، ویتنام و تایوان نیز دیده می‌شود.

امارات متحده‌ی عربی با ارزش ۶۶ میلیون و ۸۷۵ هزار دلار، بیشترین سهم واردات گوشی تلفن همراه به ایران را دارد. سهم کشور چین از واردات گوشی به ایران ۳۶ میلیون و ۸۷۹ هزار دلار است. جمهوری کره طی مدت مذکور ۲۷ میلیون و ۱۹۶ هزار دلار گوشی تلفن همراه به ایران وارد کرده است. کویت با ارزش ۶۹ هزار و ۵۳۹ دلار کمترین سهم واردات گوشی به کشورمان را داشته است.

true برچسب ها : Registry قاچاق true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۲۰۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واردات چای از کشور سریلانکا

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ آقای محمدعلی نیکبخت وزیر جهاد کشاورزی در سفر اخیر رییس جمهور کشورمان به سریلانکا، از واردات چای به ارزش ۵۰ میلیون دلار به کشور خبر داد.

وی با بیان اینکه کشور سریلانکا بدهی به کشورمان داشت که به روش تهاتر با واردات ۷۰ میلیون دلاری محصولات کشاورزی جبران شد که ۵۰ میلیون دلار آن، محصول چای خشک از این کشور به ایران بود.

دیگر خبرها

  • شوآف «خودرو‌های برقی» در ایران
  • واردات ۵۰۰ هزار گوشی تلفن همراه در یک ماه
  • واردات ۵۰۰ هزار دستگاه گوشی تلفن همراه در یک ماه گذشته
  • در یک ماه گذشته ۵۰۰ هزار دستگاه گوشی تلفن همراه واردات شد
  • تولید نوکیای تقلبی متوقف می‌شود+ فیلم
  • کشف محموله گوشی تلفن همراه سرقتی در گرمسار
  • واردات چای از کشور سریلانکا
  • دو راهکار کاهش ارزبری واردات بی رویه موبایل
  • افشای لیست ارزبگیران توسط گمرک + اسامی
  • افشای لیست ارزبگیران توسط گمرک / یک میلیارد دلار برای مدیران خودرو! + اسامی