Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم کشتی آزاد بیمه رازی تمامی اتهامات مطرح شده علیه نحوه قهرمانی در تیم کشتی را تکذیب کرد و گفت: این صحبت‌ها از روی حسادت مطرح می‌شود.

به گزارش ایسنا، غلامرضا محمدی درباره حواشی به وجود آمده در خصوص قهرمانی تیم بیمه رازی در لیگ برتر کشتی آزاد اظهار کرد: متاسفانه فقط تعداد انگشت‌شماری این صحبت‌ها را مطرح کرده‌اند که نشان‌دهنده حسادت آنها بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما چهار سال بدون حاشیه کار کردیم و مزد زحماتمان را با کسب عنوان قهرمانی گرفتیم. یکی از فاکتورهای من سالم کار کردن است و اگر این گونه نبود، ماندگار نمی‌شدیم.

سرمربی تیم بیمه رازی افزود: مدرک مستندی درباره این اتهامات وجود ندارد. اگر ما ضعیف بودیم، به این موفقیت‌ها نمی‌رسیدیم. زمانی که یک کار بزرگ انجام می‌شود، بعضی از افراد سعی در دشمنی و تخریب دارند. سوابق این آقایان مشخص است و متاسفانه برخی‌ها نقش چرخ پنجم یک درشکه را بازی می‌کنند و بهتر است حرف‌هایشان را بر روی تشک مبارزه بزنند.

وی با بیان اینکه بسیار علاقه‌مند بوده تا فدراسیون کشتی طی روزهای اخیر اطلاعیه‌ای را در این باره صادر کند، گفت: قرارداد همه کشتی‌گیران تیم‌های لیگ موجود است و سازمان لیگ می‌تواند آنها را منتشر کند.

محمدی با بیان اینکه کریمی و پتریا شویلی به دلیل اتمام قراردادشان نتوانستند در فینال لیگ برای تیم کاشان کشتی بگیرند، گفت: داداش‌پور نیز به دلیل مشکل جسمانی نتوانست مقابل تیم ما حاضر شود. کشتی‌گیر گرجی هم دو کشتی قرارداد داشت که مبلغ شش هزار دلار دریافت کرد. متاسفانه مدیرعامل تیم ایزی پایپ حتی در جریان قرارداد کشتی‌گیرانش هم نیست و ما نباید در قبال قراردادهای تیم آنها توضیح بدهیم بلکه خودشان باید بگویند که چرا اینگونه قرارداد بستند.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان ایران تمامی صحبت‌های مطرح شده بر علیه تیمش را تهمت دانست و گفت: فدراسیون کشتی باید قراردادها را به مردم نشان بدهد چرا که تنها مدرک مکتوب و قابل استناد قرارداد کشتی‌گیران است. در مورد برخی افراد هم باید بگویم که سرمربی یکی از تیم‌ها که در لیگ چهارم شد، برادرش که فرنگی‌کار بوده را جزو کادر فنی تیم آزاد گذاشت و قرارداد بستند.

وی در پاسخ به این سوال که چرا با کشتی‌گیران مطرح نام‌برده برای حضور در فینال قرارداد بسته نشده، گفت: این موضوع را مسئولان خود تیم کاشان باید توضیح بدهند اما تمام تلاش آنها این بود که به فینال برسند و جواز حضور در جام باشگاه‌های جهان را کسب کنند. بابت هر کشتی نیز به کشتی‌گیرانشان سه هزار دلار دادند. من نمی‌دانم چطور مدیرعامل این تیم می‌گوید به کشتی‌گیران خارجی‌شان ۲۰ هزار دلار پرداخت کرده است در حالی که 6 هزار دلار قرارداد بسته است.

وی در پاسخ به این سوال که چرا باید با کشتی‌گیران مطرح تیم ایزی پایپ کاشان به نوعی قرارداد بسته شود که در دیدار فینال مقابل بیمه رازی کشتی نگیرند، گفت: این را باید کادر فنی تیم ایزی پایپ توضیح بدهد نه من! شاید بر اساس شرایط مالی‌شان این کار را کردند. به هر حال این موضوع نشان‌دهنده عدم هماهنگی لازم بین مدیرعامل و کادر فنی این تیم است تا جایی که اصلا مدیرعامل ایزی پایپ نمی‌داند کشتی‌گیرش چقدر گرفته و برای چند کشتی بوده است؟

محمدی درباره اتهامات مطرح شده از سوی محمد نادری کشتی‌گیر ایزی پایپ که در برنامه تلویزیونی " کشتی ایرانی" عنوان کرد، گفت: او در حد و اندازه‌ای نیست که درباره تیم ما صحبت کند. ظرف امروز و فردا نیز شکواییه‌ای بر علیه این افراد به کمیته انضباطی ارائه می‌کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا این موضوع صحت دارد که به کشتی‌گیرانی نظیر میثم نصیری، بهنام احسان‌پور و ... از سوی بیمه رازی پول داده شده تا در هیچ تیمی مبارزه نکنند، گفت: این صحبت‌ها در شأن کشتی ما نیست. ما تا جایی که توانستیم از کشتی‌گیران جوان و نوجوان که در مسابقات جهانی مدال گرفتند، حمایت کرده ایم. همان‌طور که از مهدی هاشمی که عضو تیم ملی نوجوانان است و یونس امامی طی این چند سال‌ حمایت‌هایی را انجام  دادیم. اینها حرف‌های بچه‌گانه‌ای است که مطرح می‌شود.

وی در پایان با تشکر از زحمات هادی حبیبی رئیس سازمان لیگ کشتی گفت: او زحمات زیادی را طی ماه‌های اخیر متحمل شد تا لیگ به سرانجام خود برسد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۹۹۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورایس یک فصل دیگر قرارداد دارد/از شایعه تا واقعیت مذاکره با نویدکیا برای بازگشت به سپاهان

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، درحالی که محرم نویدکیا با باشگاه مس رفسنجان قرارداد دارد اما  از حالا شایعاتی مبنی بر اینکه برای فصل آینده محرم نویدکیا گزینه اصلی فصل آتی سپاهان است مطرح شده است. 

با وجود مطرح شدن این شایعه در حال حاضر وضعیت مدیریتی باشگاه سپاهان هنوز مشخص نیست و بعد از استعفای منوچهر نیک فر از مدیریت این باشگاه هنوز هیئت مدیره سپاهان مدیر جایگزینی انتخاب نکرده و فعلا وظایف مدیریتی در هیئت مدیره این باشگاه تقسیم شده تا امور باشگاه بگذرد.

در ماه های گذشته هم برخی اسامی مثل یاسر معاصر برای حضور در مدیریت سپاهان مطرح شده اما پیگیری های خبرنگار آنا نشان می دهد هنوز مجموعه کارخانه فولاد مبارکه و هیئت مدیره سپاهان برای انتخاب نفر مورد نظر خود به جمع بندی نرسیده اند.

با توجه به اینکه هنوز باشگاه سپاهان مدیرعامل ندارد اولویت اول مجموعه مدیریتی در این باشگاه انتخاب یک مدیرعامل است و بعد از آن در خصوص انتخاب مربی فصل آینده این باشگاه تصمیم گیری خواهد ضد ضمن آنکه مورایس  روز دوم تیرماه سال 1401 قراردادی سه ساله با باشگاه سپاهان امضا کرد و به این ترتیب او برای فصل آینده هم با این باشگاه قرارداد دارد.

مورایس رسماً سرمربی سپاهان شد

با این شرایط باشگاه سپاهان اگر قصد همکاری با مربی پرتغالی را ندارد باید ابتدا تکلیف مورایس را برای فصل آینده مشخص کند و سپس در تدارک انتخاب مربی جدید باشد.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تصمیم کمیته انضباطی برای حضور مختاری در تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی
  • مختاری رفع تعلیق شد/بازگشت فرنگی کار ایران به اردوی تیم ملی
  • تصمیم کمیته انضباطی برای حضور مختاری در تمرینات
  • اصفهان برترین استان در استعدادیابی کشتی
  • احضار ۶ نفر به کمیته انضباطی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام
  • برگزاری مسابقات کشتی باچوخه در شهرستان مانه
  • مورایس یک فصل دیگر قرارداد دارد/از شایعه تا واقعیت مذاکره با نویدکیا برای بازگشت به سپاهان
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت کاپیتان خود
  • دلیل محرومیت چی‌چی اوغلو از المپیک؛ آنتونیو کوتاه می‌آید؟
  • مراسم تجلیل از مقام آوران کشتی اصفهان برگزار شد