Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی قوه قضاییه گفت: «دری اصفهانی» اکنون در حال تحمل کیفر است. آفتاب‌‌نیوز : حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای در ادامه نشست خبری در پاسخ به سوالی درباره قطعی شدن حکم دری اصفهانی - فرد مرتبط با تیم مذاکره کننده هسته‌ای - و اینکه آیا وی برای تحمل دوران محکومیت به زندان رفته یا خیر؟ گفت: ایشان دو پرونده داشته؛ یک پرونده جاسوسی بوده که به 5 سال حبس محکوم شده و اعتراض کرد و در نهایت تایید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قبل از اینکه این حکم ابرام شود ایشان در رابطه با پرونده مالی در زندان بود که این حکم قطعی شد، حکم قطعی به زندان ابلاغ شد و الان در حال تحمل کیفر است. پرونده مالی هم به صورت جدا در حال رسیدگی است.

به گزارش ایسنا، وی افزود: بعید می دانم بخش مالی پرونده ایشان به دادگاه رفته باشد.

معاون اول قوه قضاییه در پاسخ به سوالی درباره  اینکه مقداری پیش ساز مواد مخدر در خراسان رضوی کشف شده است وآیا قوه قضاییه به ان ورود پیدا کرده است ؟  گفت:  این پیش سازها زیاد بودند  و پرونده به دادگاه نرفته است. استحضار دارید که می‌شود از پیش سازها به چند گونه  استفاده کرد و  اگر کشف شود که اینها برای مواد مخدر هست جرم است و هم سازنده و هم حمل کننده و هم صاحبش مجرم شناخته می‌شوند و مجازاتش در قانون مبارزه با مواد مخدر پیش بینی شده که سنگین است.

وی افزود: مردم هشیار باشند و اگر چنین چیزهایی دیدند از شوهرشان یا همسایه ها دیدند گزارش دهند. متاسفانه یکی از راه هایی است که بسیاری از جوانان الوده می شوند و میمیرند. حال اگر چهارتا قاچاقچی اعدام شوند سرو صداهای حقوق بشری بلند می شود.

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۲۰۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنرمند پرآوزاه موسیقی خراسان شمالی درگذشت

عیسی قلی‌پور هنرمند و بخشی پر آوازه موسیقی خراسان شمالی پس از تحمل یک دوره بیماری درگذشت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد٬ عیسی قلی‌پور هنرمند و بخشی پر آوازه موسیقی خراسان شمالی پس از تحمل یک دوره بیماری درگذشت.

مرحوم قلی پور از نوازندگان و اساتید دوتار و مسیقی محلی شمال خراسان شمبود که از 14 سالگی نزد پدر  شروع به نواختن دوتار کرد و در ادامه  با استاد حسن یزدانی(حسن بخشی)  که نوازنده دوتار بود  شروع به فعالیت کرد.

عیسی قلی پور به عیسی بخشی حافظ  بسیاری از داستان‌ها  مقام ها و آهنگ های کهن منطقه شمال خراسان بود. این استاد برجسته دارای  عناوین ممتاز هنری از جشنواره های ملی و استانی و خارجی بود.

عیسی بخشی در کنار فعالیت‌های هنریُ به شغل باغداری بود و سالها در به تولید انگور اقدام می‌کرد.

از این استاد شاگردان فراوانی به نسل نوازندگان موسیقی محلی استان معرفی شدند که از آن جمله می‌توان به فرزندان ایشان اشاره کرد.

این افتخار موسیقی ترکی و کرمانجی شمال خراسان شمالی امروز پس از تحمل یک دروه بیماری ناشی از سرطان٬ دارفانی را وداع گفت.

انتهای پیام/311/.

دیگر خبرها

  • دولت توپ کشتی پرتغالی را به زمین اژه‌ای انداخت/ مسئول رسیدگی به این پرونده قوه قضاییه است
  • پیرمرد هتاک اصفهانی حکم محرومیت ۱۰ ساله گرفت
  • اطلاعیه دانشگاه بوعلی‌سینا در حمایت از دانشجویان حامی فلسطین
  • چرا «مرکز پژوهش‌های مجلس» هم تحمل نمی‌شود؟
  • هنرمند پرآوزاه موسیقی خراسان شمالی درگذشت
  • دیدار مدیرکل ارتباطات مردمی قوه قضاییه با مردم هرمزگان
  • تصاویر و مستندات جدید از نیکا شاکرمی به روایت خبرگزاری قوه قضاییه/ هشدار؛ تصاویر ناراحت‌کننده است
  • تاکید سخنگوی قوه قضائیه بر تسریع پیگیری و حل پرونده‌های مردمی
  • آگاه‌سازی عمومی برای کاهش ورود پرونده‌ به دادگستری
  • پرونده بابک زنجانی در قوه قضاییه بسته شد، اما در افکار عمومی باز می ماند