Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امتداد نیوز از اردبیل، منصور لکورج بعد از ظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری یادواره شهدای والامقام دانش‌آموز و 266 شهید فصل پائیز اردبیل اظهار داشت: طبق هماهنگی‌های انجام یافته و به همت اداره بنیاد شهرستان اردبیل 10 آبان ماه یادواره شهدای والامقام دانش‌آموز و 266 شهید گرانقدر فصل پائیز اردبیل برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این که در حال حاضر تمهیدات لازم در این زمینه اندیشیده شده است افزود: این برنامه پیش از ظهر ۱۰ آبان ماه با سخنرانی امام جمعه گرمی در مسجد قدس اردبیل برای آقایان برگزار می‌شود و همزمان با برگزاری این مراسم در مسجد انصارالحسین اردبیل این یادواره برای خواهران برگزار می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل گفت: زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا برای ما یک اولویت اساسی و ضروری است که امیدواریم با همکاری و مشارکت مسئولان و دستگاه‌های اجرایی مربوطه در استان برگزاری این یادواره‌ها را به بهترین شکل و در خور شان شهدای والامقام کشورمان در دستور کار قرار داده شود و به اهداف خود در این زمینه دست یابیم.

لکورج بیان کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و نیز تبیین فداکاری‌ها و دلاوری‌های شهدای والامقام کشورمان برای ما از اهمیت به‌سزایی برخوردار است که در این زمینه مسئولان وظیفه‌ و رسالتی خطیر و حساس دارند و باید در تحقق اهداف مورد نظر نهایت تلاش خود را به‌کار گیرند.

وی تصریح کرد: از خانواده‌های معظم شهدای والامقام و اقشار مختلف مردم برای حضور در این مراسم معنوی دعوت به عمل می‌آید که امیدواریم با شرکت در این مراسم معنویت و حال و هوای معنوی این مراسم  را دوچندان کنند و انتظار داریم رسانه‌ها اطلاع‌رسانی‌های لازم را در این زمینه داشته باشند.

انتهای پیام/

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۲۱۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع و خاکسپاری پدر شهید والامقام عباس چاه کبوتری در گرگان

مرحوم عباسعلی چاه کبوتری پدر شهید روز یکشنبه بر اثر بیماری و کهولت سن دار فانی را وداع گفت.

مراسم تشییع وی صبح امروز در گرگان تشییع و در گلزار شهداء در امامزاده عبدالله این شهر در خاک آرام گرفت.

مراسم بزرگداشت مرحوم چاه کبوتری هم امروز سه شنبه یازدهم اردیبهشت در مسجد جامع روستای رحمت آباد برگزار می شود.

شهید والامقام عباس چاه کبوتری در روز دوازدهم اسفند سال شصت و پنج در سن شانزده سالگی و در عملیات کربلای پنج به شهادت رسید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • ۲۵۰۰ یادواره محله و خانه محور برای شهدای استان برگزار می شود
  • ۲۵۰۰ یادواره محله محور و خانه محور برای شهدای استان برگزار می شود
  • گناوه میزبان شهید دوران دفاع مقدس خواهد بود
  • یادواره شهدای کارگر مازندران برگزار شد
  • برگزاری یادواره شهدای کارگر در سمنان
  • حرکت کاروان میقات
  • یادواره ۱۸۵ شهید معلم و دانش آموز گتوند برگزار گردید
  • شناسایی پیکر مطهر دو شهید جاویدالاثر خوزستان پس از ۴٠ سال
  • برگزاری نخستین کنگره شهدای جامعه اطلاعاتی هرمزگان در بندرعباس
  • تشییع و خاکسپاری پدر شهید والامقام عباس چاه کبوتری در گرگان