Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار بروجرد گفت: باید زیرساخت‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری لازم و آموزش که اساسی‌ترین زیرساخت این امر است برای اجرای طرح‌های دولت الکترونیک در بروجرد فراهم شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بروجرد، علی کورانی فر ظهر امروز در جلسه ساماندهی برنامه‌ریزی طرح سیماک و جی‌نف که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: یکی از جهت‌گیری‌های اساسی دولت استقرار دولت الکترونیک است که راهی جز حرکت به این سمت وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شهر هوشمند یا دولت الکترونیک شهری ایده آل است که همه‌چیز در آن روشن و شفاف است و جای اعمال‌نظری وجود ندارد و گلوگاه‌های فساد و مسئله‌ساز که ممکن است لغزشی ایجاد کند حذف می‌شوند.

فرماندار بروجرد وجود شفافیت بالا را لازمه قانون‌مندی و به نفع مردم دانست و عنوان کرد: باید زیرساخت‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری لازم و آموزش که اساسی‌ترین زیرساخت این امر است فراهم شود تا به این سمت حرکت کنیم.

وی بر لزوم ایجاد هماهنگی بین دستگاه‌ها در اجرای این طرح‌ها تأکید و بیان کرد: باید به سمت هوشمندسازی حرکت کنیم به‌ویژه در شهری همچون بروجرد که اعتقادداریم ظرفیت‌های ویژه‌ای در زمینه IT در اختیار دارد و حتی باید اولین شهر استان لرستان در اجرای این طرح‌ها باشیم.

کورانی فر بر لزوم تهیه نقشه پارسل بندی و جمع‌آوری اطلاعات لازم تأکید کرد و گفت: نباید اجرای این طرح بیش از این معطل بماند و ضرورت دارد با همکاری نهادهای متولی به سرانجام برسد.

وی در پایان خواستار برگزاری جلساتی مشترک میان شهرداری بروجرد و شرکت پست استان شد تا با انجام اقدامات کارشناسی و رفع ابهامات موجود با نظارت حوزه عمرانی فرمانداری این شهرستان این طرح‌ها به سرانجام برسد.

غلام عباس یاراحمدی شهرداری بروجرد نیز در این جلسه با اشاره به انجام هرگونه همکاری لازم در زمینه اجرای این طرح‌ها یادآور شد: این طرح، طرحی ملی و جامع است که کمک بسیار خوبی در رابطه با دسترسی‌های بین دستگاهی است.

انتهای پیام/

R41450/P1486/S6,72/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۲۱۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شارژ کالابرگ الکترونیک یک ماه زودتر از یارانه نقدی است

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا، بدنه اقتصادی دولت سیزدهم با یک تدبیر ویژه و خرد جمعی طرح کالابرگ الکترونیکی را طراحی و اجرایی کرد تا فشار کمتری به مردم به خصوص دهک‌های پایین جامعه در جهت تامین نیاز‌های غذایی وارد شود.

در این طرح جامع و البته هوشمندانه دولت سعی کرد تا از طریق یارانه‌ها سبد غذایی مورد نیاز مردم را در حد قابل قبولی تامین کند از این رو با اختصاص این طرح به دهک‌های مختلف جامعه شیوه جدیدی را در تامین نیاز‌های غذایی مردم ابداع کرد.

در طرح کالابرگ الکترونیکی برای همه یارانه‌بگیران اعتبار کالابرگ الکترونیک ماه زودتر از یارانه نقدی شارژ می‌شود که افراد می‌توانند با کارت بانکی سرپرست خانوار ۱۱ قلم کالای مورد نظر شامل مرغ، تخم‌مرغ، گوشت منجمد، قند و شکر، روغن، ماست، شیر، پنیر، ماکارونی و حبوبات را خریداری کنند.

طبق اطلاعات مندرج در پایگاه اطلاع رسانی دولت در طرح کالابرگ الکترونیکی ۷ دهک از افراد جامعه تحت پوشش قرار دارند و هدف دولت از اجرای طرح کالا برگ الکترونیکی این است که مواد مغذی موردنیاز در ۱۱ قلم کالای سبد مدنظر کالابرگ الکترونیکی به جامعه هدف برسد و دهک‌های کم‌درآمد از نظر تغذیه شامل پروتئین، ویتامین و ریزمغذی‌ها مشکلی پیدا نکند.

گفتنی است طبق آمار‌ها و گزارش‌های منتشر شده دولتمردان و تیم اجرایی طرح کالابرگ الکترونیکی نمره قابل قبولی را از مردم در جهت اجرای این طرح کسب کرده است روندی که زمزمه‌های ادامه این طرح را قوت می‌بخشد در حالیکه که دولتمردان هنوز درباره این موضوع اظهارنظر شفاف و صریح نداشتند.

بدون شک تامین سبد غذایی مردم به خصوص اقشار کم‌درآمد و ضعیف یکی از مهم‌ترین اهداف تمامی دولت‌ها در کشور‌های مختلف از جمله جمهوری اسلامی ایران است که این مهم با درایت هوشمندانه مسئولان کشورمان به بهترین شکل ممکن و بارعایت تمام پروتکل‌ها و اصول اقتصادی اجرایی شده که این روند قابل تقدیر است و امیدواریم به بهترین شکل ممکن تداوم یابد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • زارع پور: به‌زودی زیرساخت‌ دارو رسانی از طریق سکو‌ها فراهم می‌شود
  • به زودی زیرساخت‌ دارورسانی از طریق سکو‌ها فراهم می‌شود
  • رفع مشکلات زیرساخت‌های مشهد نیازمند نگاه ملی و حمایت دولت است
  • نصب پابند الکترونیک برپای ۳۰۰ سارق در غرب تهران
  • نمود موفقیت دولت در چهره شهرها مشخص است
  • شارژ کالابرگ الکترونیک یک ماه زودتر از یارانه نقدی است
  • ساخت ۵ هزار خوابگاه متاهلی تا پایان دولت
  • دولت امنیت شغلی کارگران را فراهم سازد/ کارگر رکن تولید
  • رویکرد دولت سیزدهم توسعه زیرساخت های آموزشی در خارگ است
  • پیگیری و اجرای پروژه‌های شهرستان خلخال در اولویت مدیران باشد