Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول محور عراق ستاد اربعین سازمان اوقاف گفت : ادارات‌کل اوقاف استان تهران و خراسان رضوی به طور مشترک در موکب عمود 1217 به زایران اربعین خدمت‌ رسانی می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما به نقل از ستاد خبری اربعین سازمان اوقاف و امور خیریه؛ حجت‌الاسلام والمسلمین سیدکاظم موسوی متقی؛ در باره فعالیت‌های برون مرزی این ستاد در ایام اربعین با اشاره به دوبرابر شدن فضای موکب 1217 اوقاف تصریح کرد: درمدت 10 روز استقرار این موکب یعنی دهم تا بیست و دوم آبان، روزانه هزار و 200 زائر در این موکب اسکان داده می شوند و بین 12 هزار زائر غذا توزیع می‌شود که در مجموع 10 روز ، 120 هزار غذا توزیع خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل فرهنگی سازمان اوقاف با بیان اینکه موکب‌های ادارات‌کل اوقاف چهار استان در شهر کربلا مستقر می‌شوند، خاطرنشان کرد: اداره اوقاف استان همدان در خیابان شهدای کربلا مستقر می‌شود و روزانه 12 هزار وعده غذایی را بین زائران توزیع می‌کند که در مجموع 10 روز حضورشان، 120 هزار وعده غذایی را بین زائران اباعبدالله‌الحسین (ع) توزیع می‌شود.
مدیرکل فرهنگی سازمان اوقاف افزود: ادارات‌کل اوقاف چهارمحال و بختیاری، قزوین و کردستان هم در کنار ستاد اربعین استانهای خود در نقاط مختلفی از شهر کربلا مستقر می‌شوند.
مسئول محور عراق ستاد اربعین سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: اداره‌کل اوقاف کردستان هم هر روز 25 هزار وعده غذایی را بین زائران توزیع می‌کند که در مجموع 375 هزار وعده غذایی توزیع می‌شود.
وی یادآور شد: اداره‌کل اوقاف چهارمحال و بختیاری روزانه 11 هزار غذا را بین زائران توزیع می‌کند که در مجموع 13 روز حضورشان 143 هزار وعده غذایی می‌شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۲۱۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از یک تن مواد غذایی غیرقابل مصرف در چناران نابود شد

به گزارش قدس خراسان به نقل از دانشگاه علوم پزشکی مشهد، یعقوب مظفری گلوگاهی اظهار کرد: از ابتدای فروردین ماه تا کنون بیش از هزار و ۳۴۸ مورد بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و ۷۰۱ مورد سنجش مواد غذایی انجام شده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان چناران ادامه داد: در این بازدیدها، ۱۴۵ اخطار صادر شده و سه مورد متخلف به مراجع قضایی معرفی شده است.

وی با تاکید بر رعایت نکات بهداشتی در روند تهیه، توزیع و نگهدای فرآورده‌های غذایی و آشامیدنی گفت: شهروندان در هنگام خرید، نکات لازم همچون شرایط نگهداری، تاریخ انقضا و برچسب اصالت کالا را مورد توجه قرار دهند.

دیگر خبرها

  •  تقویت زیرساخت‌های مرز بین المللی خسروی در دستور کار استانداری
  • مواکب کوچک اربعین ساماندهی می‌شود
  • بیش از یک تن مواد غذایی غیرقابل مصرف در چناران نابود شد
  • توزیع روزانه میوه و صیفی در میدان مرکزی به ۲۲ هزار تن رسید
  • توزیع روزانه ۱۰۰۰ تن کود کشاورزی در مازندران
  • توزیع روزانه ۱۰۰۰ تن کود کشاورزی برای کشت برنج در مازندران
  • برپایی ۱۷۰ موکب از استان اصفهان در عراق برای زائران اربعین
  • توزیع روزانه ۴ تن گوشت قرمز در بازار روزهای کرج
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین سال جاری
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین امسال