Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-01@16:03:09 GMT

عبور زوار از مرز شلمچه رو به افزایش است

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۲۳۳۲۰

رویداد۲۴-جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا گفت: با تلاش و همت تمامی دست‌اندرکاران اعم از مسئولان استانی و محلی و فرماندهان مستقر در مرز شلمچه مشکل خاصی در این مرز نداریم و پایانه مرزی شلمچه آماده پذیرایی از کسانی است که قرار است از این مرز به کربلا بروند. سردار محسن فتحی‌زاده امروز یکشنبه (7 آبان ماه) در حاشیه بازدید از روند تردد زوار اربعین حسینی مرز شلمچه و در جمع خبرنگاران عنوان کرد: امروز بار دیگر توفیق پیدا کردیم تا از پایانه مرزی شلمچه بازدیدی داشته و شاهد آماده‌سازی زیرساخت‌ها و روانی جریان عبور زائران از مرز باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ابراز امیدواری کرد که با همت و تلاش همه مسئولان محلی، فرمانداران و ... هموطنان در این مرز مشکل خاصی نداشته باشند.

وی بابیان اینکه پایانه مرزی شلمچه آماده پذیرایی از افرادی است که می‌خواهند از مرز شلمچه عبور کنند، ادامه داد: بر اساس گزارش‌ها، عبور زوار در این مرز رو به افزایش است.

جانشین معاون هماهنگ‌کننده ناجا افزود: تا روزهای آینده این جمعیت بازهم افزایش می‌یابد و به فرماندهی نیروی انتظامی استان خوزستان در این خصوص تأکید کردم که آمادگی خودشان را بالا ببرند و آمادگی پذیرایی از زواری که در آینده به مرزها می‌آیند را داشته باشند.

وی با اشاره به تردد زوار در مرز خسروی عنوان کرد: مشکلی در مرز خسروی از نظر دولت ایران وجود ندارد و منتظر هستیم تا طرف عراقی آمادگی خود را برای پذیرش زوار اعلام کند و به‌محض این اعلام آمادگی عبور از مرز انجام می‌شود.

جانشین معاون هماهنگ‌کننده ناجا بیان کرد: تا این لحظه به‌هیچ‌وجه مشکل ترافیکی خاصی نداشتیم و در مسیرها تردد روان است.

سردار فتحی‌زاده تاکید کرد: تاکید و توصیه ما به زوار عزیز این است که حتما با آمادگی کافی به مرزها مراجعه کنند زیرا بدون داشتن پاسپورت، گذرنامه، روادید و ویزای معتبر امکان عبور از مرز را ندارند و در غیر این صورت حتما با زحمت مواجه می‌شوند و به عقب برمی‌گردند و دچار مشکل می‌شوند.

وی گفت: زوار در هنگام مراجعه به مرز آرامش و احتیاط لازم را داشته باشند تا بدون کوچک‌ترین حادثه بتوانند این سفر را طی کنند.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۲۳۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه پارکینگ اربعین در شلمچه

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود خواست خدایی بعد از ظهر امروز سه‌شنبه در نشست ساماندهی مرز بین‌المللی شلمچه به ساماندهی و نظم دهی به نحوه پارک خودروها در توقفگاه بزرگ اربعین اشاره کرد و افزود: امسال علاوه بر تمهیدات اندیشیده شده برای نظم دهی به نحوه پارک کردن خودروها، ۱۰ هکتار به توقفگاه اربعین اضافه خواهد شد تا زائران دغدغه کمتری داشته باشند.

وی تاکید کرد: خدمت به زائران اباعبدالله الحسین (ع) را وظیفه خود می‌دانیم و برای برگزاری باشکوه مراسم اربعین حسینی (ع) در پایانه مرزی شلمچه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.

فرماندار شهرستان خرمشهر بر ساماندهی زیرساخت‌ها در پایانه شلمچه در حوزه‌های مختلف تاکید کرد و گفت: پلیس راهور، نیروی انتظامی، امنیتی، خدماتی در اولین فرصت نسبت به شناسایی نواقص و رفع آنها اقدام و اهتمام جدی داشته باشند و نیازمندی‌های خود را اعلام کنند.

وی با تاکید بر فعال شدن ایکس‌ری در ورودی پایانه مسافری تصریح کرد: در راستای بهبود روند بازرسی ورود و خروج زائران و مسافران و همچنین ارتقای امنیت پایانه گیت ویژه بازرسی نصب شود؛ همچنین اینکه دستگاه‌های خدمات رسان از قبیل آبفا، برق، گاز در مرز شلمچه استقرار داشته باشند تا در صورت وجود مشکل در اسرع وقت آن را رفع کنند.

فرماندار شهرستان خرمشهر خواستار همکاری دستگاه‌های اجرایی و رفع چند حاکمیتی در مرز شلمچه شد و گفت: در تلاش هستیم با همدلی و وحدت رویه کارهای خوبی در حوزه‌های مرزی، اقتصادی، زیارتی و گردشگری در پایانه مرزی شلمچه داشته باشیم.

کد خبر 6093565

دیگر خبرها

  • حکایت تسنیم از دانش‌آموزانی که رنج علم دارند + فیلم
  • جزییاتی از آخرین اقدامات مطلوب برای پیاده‌روی اربعین در کرمانشاه
  • توسعه پارکینگ اربعین در شلمچه
  • پدافند هوایی ارتش در آمادگی بالای رزمی قرار دارد
  • سید محمد خاتمی: کشور در شرایط حساسی به سر می‌برد/ چشم امید ما برای عبور از بحران‌ها و گشودن افق‌ها به دانشگاه است/ اولین کار مجلس هفتم تثبیت قیمت‌ها بود و دیدیم که تورم روز به روز افزایش پیدا کرد
  • کریدور شلمچه بصره با اهمال مدیریت راه آهن زمین خورد
  • ۳۰ درصد نانوایی‌های سمنان دوگانه‌سوز شود
  • سید محمد خاتمی: کشور در شرایط حساسی به سر می‌برد/ چشم امید ما برای عبور از بحران‌ها و گشودن افق‌ها به نهاد دانشگاه و دانشگاهیان است/ اولین کار مجلس هفتم تثبیت قیمت‌ها بود و دیدیم که تورم روز به روز افزایش پیدا کرد
  • هشدار جدی فرمانده ارشد ارتش به دشمنان: جواب هر تجاوز و نگاه نامناسبی را با قدرت می دهیم /پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • تورم تولید گوشت از مرز ۱۰۰ درصد عبور کرد