Web Analytics Made Easy - Statcounter

افشای ضرب و شتم بی رحمانه دانش آموز توسط مدیر مدرسه در هرمزگان بازتابی از خشم و اعتراض افکار عمومی را برانگیخت. در این حادثه تلخ که در دبستان روستای شمیل بندرعباس رخ داده است، مدیر دبستان یک دانش‌آموز را چنان تحت ضرب و شتم قرار داده که سه دندانش افتاده و دو دندان دیگرش هم لق شده است. گفته می شود این ماجرای ناگوار از در پی نزاع میان دو دانش آموز رخ داده است که طی آن مدیر مدرسه به علتی نامشخص وارد دعوا شده و یکی از آن دو را به باد کتک گرفته است

ایران آنلاین  ورود استاندار به موضوع کتک خوردن دانش آموز توسط مدیر مدرسه در هرمزگان

در پی انعکاس خبری در شبکه‌های اجتماعی پیرامون کتک زدن یکی از دانش آموزان توسط مدیر مدرسه در روستای شمیل بندرعباس، استاندار هرمزگان دستور رسیدگی فوری به این موضوع را به مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان و مدیرکل بازرسی استانداری هرمزگان صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


‌‌به گزارش ایسنا،‌ فریدون همتی استاندار هرمزگان در دستور ابلاغی به مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان و مدیرکل بازرسی استانداری هرمزگان خواستار بررسی دقیق و با جدیت این موضوع و گزارش نتایج بررسی‌ها شده است.

طبق این گزارش  مدیر بی‌توجه به اتفاقِ رخ‌داده، دانش‌آموز مصدوم را با همان وضعیت راهی کلاس کرده و تا پایان ساعت مدرسه او را نگه می‌دارد.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۲۳۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنگ سپاس معلم در مدارس خراسان شمالی طنین انداز شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ مدیرکل آموزش و پرورش استان در این مراسم آموزش و پرورش را کانون اصلی حرکت به سمت حیات طیبه و به فرموده مقام معظم رهبری، سنگ بنای کشور در نظام تعلیم و تربیت دانست و گفت: آموزش و پرورش مزرعه آینده کشور است، هرآنچه در نظام تعلیم و تربیت کاشته شود در آینده همان درو می‌شود، نگاه و رویکرد ما در مدارس توجه به منویات مقام معظم رهبری بوده و دکترین حرکت ما سند تحول بنیادین است.
ابوالقاسم اکبری با اشاره به اینکه رویکرد نظام اسلامی، تحقق عدالت آموزشی است گفت: ۴۸.۵ درصد مدارس استان در روستا‌ها دایر است و پراکندگی روستا‌ها سبب شده تا ۱۸ مدرسه با یک دانش آموز و یک معلم فعال شود.
۱۴ هزار معلم در ۲ هزا و ۶۱ مدرسه خراسان شمالی ۱۹۳ هزار دانش آموز را زیر نظر داشته و به تدریس مشغول هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • معلم خلاق، دانش‌آموز هنر آفرین
  • گرو گرفتن کارنامه دانش‌آموز در ازای پرداخت پول!
  • زنگ سپاس معلم در مدارس خراسان شمالی طنین انداز شد
  • اشتغال به تحصیل ٣٤ هزار دانش آموز اتباع خارجی در مدارس استان کرمان
  •  استخدام سه هزار معلم جدید در آموزش و پرورش هرمزگان
  • جذب سه هزار معلم جدید در آموزش و پرورش هرمزگان
  •  جذب سه هزار معلم جدید در آموزش و پرورش هرمزگان
  • گرگان ۹۰ هزار دانش آموز دارد /هزینه پروانه ساخت و ساز مانع مولدسازی
  • فیلم؛ بازی دانش آموزان با مرگ برای رسیدن به مدرسه
  • یک مدرسه غیر انتفاعی به دلیل اضافه دریافتی ۲۰ میلیارد جریمه شد