Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر امتداد، نشست اهداف و رویکردهای روزنامه‌نگاران دفاع مقدس با حضور سردار رفیق دوست وزیر سپاه در دوران دفاع مقدس در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات برگزار شد.   رفیق دوست در این نشست با تاکید بر اینکه ما مکلفیم واقعیت‌ها را بگوییم٬ گفت: با پیروزی بزرگ انقلاب اسلامی برگ جدیدی از تاریخ ورق خورد و استقلال معنا گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این درحالی است که همه دنیا برای مقابله با این استقلال صف‌آرایی کردند و همه گونه دشمنی را انجام دادند.  

وی در پاسخ به این سوال که چرا ما در سوریه و عراق حضور داریم، اذعان کرد: وقتی کلینتون وزیر خارجه سابق آمریکا اعلام می‌کند که ما چهار هزار میلیارد دلار خرج کردیم تا به واسطه داعش به جمهوری اسلامی ایران ضربه بزنیم، پس مسلم است که ما باید برای دفاع از خود در عراق و سوریه حضور داشته باشیم.   وی ادامه داد: اگر درایت رهبری نبود اکنون ما باید با داعش در زعفرانیه می‌جنگیدیم زیرا ما زمانی وارد جنگ با داعش شدیم که آن‌ها به چهل کیلومتری ایران و بغداد رسیده بودند.   رفیق‌دوست بیان کرد: دشمنان برای از بین بردن هلال شیعی با جنگ‌های نیابتی سعی کردند که به ما ضربه بزنند اما اکنون به جای هلال شیعی٬ ماه بدر شیعی به وجود آمده است. از سوی دیگر ضعف فعلی عربستان به خاطر حضور ما در عراق و سوریه است که سبب شده این کشور با بحران مواجه شود.   وزیر سپاه در دوران دفاع مقدس حضور مدافعان حرم در عراق و سوریه را داوطلبانه خواند و گفت: بسیاری این نگاه را به جامعه القا می‌کنند که مدافعان حرم به شکل اجباری در کشورهای منطقه حضور دارند درحالی که این گفته‌ها کاملا اشتباه است و همه مدافعان حرم داوطلبانه در عراق و سوریه حضور دارند.   رفیق دوست با اشاره به خلوص شهید طهرانی مقدم در راه مبارزه با دشمنان اذعان کرد: دوران دفاع مقدس٬ ما را از هر خطری بیمه کرد. اتکا به توان داخلی سبب شد تا چشم فتنه را کور کنیم و برای همین است که هیچ کس توان جنگ با ما را ندارد پس نیاز است که چشم به مدافعین حرم بدوزیم و آن‌ها را فراموش نکنیم.   وی با اعلام اینکه وقتی ما جنگ را تمام کردیم قوی‌ترین کشور منطقه بودیم، گفت: جنگ ایران و عراق با دعوا بر سر نفت و یا منطقه خوزستان شکل نگرفت بلکه دنیا برای نابودی جمهوری اسلامی متحد شده بود چراکه وقتی جنگ تمام شد ما از یازده ملیت اسیر گرفتیم.   رفیق دوست در پایان بیان کرد: در نظام اسلامی نباید ثروت‌ در یکجا جمع شود و تا زمانی که اقتصاد ما دولتی است نوکیسه‌ها هم وجود دارند. اقتصاد باید دست مردم باشد و دولت فقط وظیفه برنامه‌ریزی و نظارت دارد؛ همانند همان چیزی که در اقتصاد مقاومتی آمده است و ما هم امیدواریم که دولتی‌ها به حرف مقام معظم رهبری گوش دهند و اقتصاد مقاومتی را اجرایی کنند.    در پایان این نشست از چند خبرنگار فعال در حوزه دفاع مقدس از سوی انجمن روزنامه نگاران تقدیر شد.   انتهای پیام/ ۱۴۱ true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۲۴۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع شهید گمنام دفاع مقدس در سازمان زندان‌‎ها

تشییع شهید گمنام دفاع مقدس در سازمان زندان‌‎ها

دیگر خبرها

  • حضور نشر سرو با بیش از ۱۱۳ عنوان اثر در نمایشگاه کتاب تهران
  • ایستادگی بر سر ارزش‌ها عامل پایداری نظام در مقابل توطئه‌ است
  • دستاوردهای ایران، همرده با کشورهای پیشگام در حوزه‌ جنگ‌افزارسازی است
  • تشییع شهید گمنام دفاع مقدس در سازمان زندان‌‎ها
  • تجهیزات دفاعی ایران هم‌سطح کشور‌های پیشگام در حوزه جنگ‌افزارسازی است
  • تشییع پیکر شهید دفاع مقدس در اهواز
  • رمز موفقیت استقلال با عدد هفت! (عکس)
  • داعش در افغانستان به طور جدی سرکوب شده است
  • طالبان: حضور داعش در افغانستان به صفر نزدیک شده است
  • حضور استاندار ایلام در منزل شهید تازه‌تفحص‌شده دوران دفاع مقدس