Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-01@17:01:59 GMT

استقلال و پرسپولیس در آستانه حدف از آسیا

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۲۴۴۳۴

استقلال و پرسپولیس در آستانه حدف از آسیا

استقلال و پرسپولیس در خطر جدی حذف از آسیا قرار گرفته اند.

ایران آنلاین /دو باشگاه پرطرفدار استقلال و پرسپولیس در آستانه حذفی تاریخی از لیگ قهرمانان آسیا قرار دارند و به نظر می رسد دیگر فدراسیون فوتبال ایران هم نمی تواند کاری برای جلوگیری از این فاجعه انجام دهد.

با توجه به مهلت و ضرب‌الاجل کنفدراسیون فوتبال آسیا به باشگاه‌ها و اینکه طی چند روز گذشته مدیران استقلال و پرسپولیس اعلام کردند که توان پرداخت هزینه‌های سنگین بدهی این باشگاه‌ها را تا تاریخ معین ندارند، ۲ باشگاه پرطرفدار پایتخت در معرض حذف از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوی دیگر مسئولان باشگاه تراکتورسازی توافقات لازم را با طلبکاران خود انجام داده و به نظر می‌رسد سرخپوشان تبریزی در این زمینه گوی سبقت را از استقلال و پرسپولیس ربوده و در حال تسویه‌حساب و ارسال مدارک به AFC هستند.

به نظر می‌رسد مسئولان باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس هنوز موفق به تأمین مبالغ مورد نظر حتی با رایزنی با فدراسیون فوتبال هم نشده و مقامات ارشد فدراسیون آب پاکی را روی دست آنها ریخته و اعلام کرده‌اند نه می‌توانند زمان بخرند و نه می‌توانند کمک مالی به دو باشگاه داشته باشند. این در حالی است که شب گذشته مسئولان ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس خواستار دریافت مطالباتشان از سازمان لیگ بودند اما با این مسئله به دلایل مختلف مخالفت شد.

با این شرایط، استقلال و پرسپولیس حتی اگر بتوانند مبالغی را تأمین کنند به نظر می‌رسد برای گرفتن رضایت طلبکاران خود در مدت زمان باقی‌مانده (پایان ساعت اداری دوشنبه ۸ آبان) دچار مشکلات عدیده شده و عملاً نتوانند مدارک را برای اثبات تلاش خود به AFC ارسال کنند.

با این وجود استقلال و پرسپولیس در یک قدمی حذف از آسیا قرار گرفته و شاید شانس به نوعی به تیم‌های سپاهان، ذوب‌آهن، پیکان و ... رو کرده باشد./ فارس
 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۲۴۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیبت ۲ ستاره پرسپولیس در آستانه بازی با سپاهان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سرخپوشان ایران، تمرین امروز (یکشنبه) خود را از ساعت ۱۶ در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز کردند.

بنابر روایت سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در این برنامه بعد از گرم کردن و پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی، یک چالش جالب و شاد برای بازیکنان در نظر گرفته شده بود. در جریان این چالش بازیکنان در گروه‌های مختلف باید توپ را روی هوا نگه می‌داشتند و به همین ترتیب آن را تا سبدی می‌رساندند و به داخل سبد هدایت می‌کردند.

بعد از این چالش، مرور دو برنامه تاکتیکی نیز در دستور کار بود. تمرین امروز، یک ساعت به طول انجامید و در جریان آن، غیر از امید عالیشاه و علیرضا بیرانوند که همچنان تمرینات اختصاصی را دنبال می‌کنند، سایر نفرات در اختیار کادر فنی بودند. گفتنی است؛ پرسپولیس تا بازی با سپاهان دو جلسه تمرین دیگر هم برگزار می‌‎کند.

۲۵۸۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900743

دیگر خبرها

  • جام ملتهای فوتسال آسیا؛ تیم ملی ایران در آستانه رسیدن به 300 امتیاز و هزار گل
  • اتفاق خوب برای سپاهان در آستانه دیدار با پرسپولیس
  • خبر خوش به پرسپولیسی‌ها در آستانه بازی با سپاهان
  • نامه باشگاه سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس
  • خبر خوش برای استقلال در آستانه بازی با تراکتور
  • عکس‌| استوری مشکوک بیرانوند در آستانه بازی با سپاهان
  • دلهره‌های سرمربی پرسپولیس در آستانه نبرد با سپاهان
  • محکومیت باشگاه تراکتور در آستانه بازی با استقلال
  • استوری حساسیت برانگیز امید نورافکن؛ پلنگ در حال شکار تمساح! + عکس
  • غیبت ۲ ستاره پرسپولیس در آستانه بازی با سپاهان