Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایرنا - کیش- کارگا آموزشی آشنایی مسوولان عضو شورای پدافند غیر عامل جزیره کیش روز یکشنبه با هدف شناخت کارکردهای پیشگیرانه در سالن ابن سینا این شهر برگزار گردید.

معاون فرهنگی و اجتماعی منطقه آزاد کیش گفت: هفته پدافند غیر عامل در حوزه پیشگیری از وقوع احتمالی حملات دشمن یکی از مقوله های پدافند غیر عامل است که صرف نظر از اینکه چقدر احتمال وقوع خطر باشد باید صد درصد آمادگی داشته باشیم تا به طور ناخواسته غافلگیر نشویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ابراهیم رضوانی افزود: جزیره کیش به دلیل موقعیت بسیار مهم و استراتژیک در منطقه بسیار حساسی که گذرگاه بسیاری از کشورها است، قرار دارد.
وی اظهار کرد: از طرفی حضور ناوهای جنگی دشمنان تا بن دندان مسلح به ویژه آمریکا در این منطقه که به خاطر هیچ کشوری در خلیج فارس حضور ندارد بلکه فقط به خاطر ایران است ، اهمیت کار را دو چندان کرده و ما باید آمادگی لازم را همیشه هم برای اقدامات پیشگیرانه و هم برای مقابله در جزیره داشته باشیم.
وی افزود: در این کارگاه آموزشی که ویژه همه مسوولان جزیره کیش است هر یک بخشی از این پازل مهم آمادگی را باید تکمیل کنند و هر کدام حلقه های زنجیره آمادگی در منطقه هستند.
رضوانی با بیان اینکه طرح آماده سازی منطقه در دستور کار قرار گرفته است گفت: به حکم عقل اصل بر اقدامات پیشگیرانه باید باشد چرا که اگر حادثه ای رخ دهد باید چندین برابر هزینه کنیم تا بتوانیم خسارات را جبران کنیم.
6993*تنظیم و انتشار: اکبر بهاروند

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۲۴۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکالیف کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی

مصوبات هشتاد و سومین جلسه کارگروه دائمی پدافند غیر عامل کشور از سوی سرلشکر باقری ابلاغ شد که به موجب آن تکالیف جدیدی از سوی این کارگروه برای دستگاه های اجرایی کشور تعیین شده است. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، مصوبات هشتاد و سومین جلسه کارگروه دائمی پدافند غیر عامل کشور طی نامه شماره 2972 مورخ 1403/02/09 توسط سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و کارگروه دائمی پدافند غیر عامل کشور ابلاغ شد.

براساس تبصره یک، قانون تشکیل سازمان پدافند غیرعامل کشور، کارگروه (کمیته) دائمی پدافند غیرعامل کشور به ریاست رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح، بالاترین مرجع تصمیم گیری در حوزه پدافند غیرعامل کشور است که تصمیمات آن با ابلاغ رئیس کارگروه مزبور برای همه دستگاه‌های لشکری، کشوری، بخش دولتی و عمومی غیردولتی لازم الاجراست و مستنکفین علاوه بر جبران خسارت وارد شده، به مجازات موضوع ماده (576) کتاب پنجم قانون مجازات اسلامی (تعزیرات و مجازات‌های بازدارنده) مصوب 2 /3 /1375 محکوم می‌شوند و چنانچه خساراتی وارد نشده باشد، برابر قانون رسیدگی به تخلفات اداری مصوب 7 /9 /1372 با مستنکف رفتار خواهد شد.

مصوبات هشتاد و سومین جلسه کارگروه دائمی پدافند غیر عامل کشور را اینجا بخوانید

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امیر الهامی: پدافند هوایی ارتش در آمادگی بالای رزمی قرار دارد
  • پدافند هوایی ارتش در آمادگی بالای رزمی قرار دارد
  • ۳۰ درصد نانوایی‌های سمنان دوگانه‌سوز شود
  • تکالیف کارگروه پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی
  • پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • امروز پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • امروز ارتش و به‌ویژه پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • تکالیف جدید کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی کشور
  • تکالیف کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی
  • رسانه‌های بیگانه چگونه زنان را عامل رسیدن به اهداف خود می کنند؟