Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی حجت الاسلام و المسلمین حمیدرضا ارباب سلیمانی را به عنوان دبیر شورای اقامه نماز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منصوب کرد.

ایران آنلاین /به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در حکم سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خطاب به حجت الاسلام و المسلمین حمیدرضا ارباب سلیمانی آمده است:

« با عنایت به منویات مقام معظم رهبری در اجلاس سراسری نماز، مصوبات هیات وزیران و دستورالعمل های ارسالی از سوی ستاد اقامه نماز کشور به موجب این حکم به عنوان "دبیر شورای اقامه نماز" وزارت متبوع منصوب می شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدون شک یکی از مهمترین وظایف تمامی دستگاههای اجرایی، ترویج و حمایت از فرهنگ نماز و تبلیغ، تعلیم و تعمیق آن بین کارکنان و مخاطبان است و این مهم در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از اهمیتی مضاعف برخوردار است.

از خداوند متعال، توفیق جنابعالی را در اشاعه فرهنگ نماز و بهره گیری از معنویت آن در ترویج و اقامه این فرهنگ آرزومندم.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۲۵۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقامه نماز بر پیکر مطهر شهید «مرتضی غلامی» در گناوه

دریافت 254 MB کد خبر 6096689

دیگر خبرها

  • صنعت چاپ در آینده نیازمند تغییر ریل است
  • رئیس شورای سیاست‌گذاری دوازدهمین دوسالانه ملی هنر سرامیک ایران معرفی شد
  • وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه بازدید از روند آماده‌سازی نمایشگاه کتاب تهران مطرح کرد؛باید فضای تبلیغی و محیطی تهران در قُرُق نمایشگاه بین‌المللی
  • حضور وزیر فرهنگ در جلسه شورای سیاستگذاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب
  • برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی بناب
  • اقامه نماز بر پیکر مطهر شهید «مرتضی غلامی» در گناوه
  • وزیر فرهنگ درگذشت یکی از بزرگان موسیقی کشور را تسلیت گفت
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی درگذشت حاج عیسی قلی‌پور
  • برای هنرمندی که سینه‌اش لبریز از زلالی مذهب و عشق بود
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت عیسی بخشی از بزرگان موسیقی