Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@02:32:24 GMT

خیرونا 2-1 رئال مادرید؛ شوک کاتالانی!

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۲۶۰۰۴

خیرونا 2-1 رئال مادرید؛ شوک کاتالانی!

رئال مادرید در دیدار برابر خیرونا از ایالت کاتالونیا با نتیجه 1-2 مغلوب شد تا فاصله اش با بارسا به امتیاز 8 برسد.

 

به گزارش "ورزش سه"، بازی در دقایق ابتدایی در اختیار خیرونا بود و این تیم چند موقعیت گلزنی ایجاد کرد اما این رئال مادرید بود که در دقیقه 12 به گل رسید.

 

در دقیقه 11 ارسال بازیکنان خیرونا در آستانه ورود به دروازه بود اما با خوش شانسی رئال مادرید توپ به دیرک دروازه برخورد کرد و در برگشت و طی ضدحمله ای برق آسا، ضربه رونالدو توسط سنگربان خیرونا مهار شد تا در برگشت ایسکو در دهانه دروازه گل اول تیمش را به ثمر برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

 

دقایقی بعد و روی ارسال بنزما، رونالدو می توانست زننده گل دوم تیمش باشد اما ضربه او در اختیار بونو سنگربان خیرونا قرار گرفت.

 

در دقیقه 32 و با پاس رونالدو این بار بنزما فرصت خوبی برای گلزنی داشت اما ضربه او با فاصله کمی راهی بیرون شد.

 

اما در دقیقه 35 خیرونا یک بار دیگر در آستانه گلزنی قرار داشت. روی ارسال آدای، ضربه سر پورتو در آستانه ورود به دروازه بود که این بار هم دیرک دروازه رئال مادرید را نجات داد. در ادامه نیز اتفاق خاصی رخ نداد تا نیمه با برتری 0-1 کهکشانی ها به اتمام برسد.

 

با شرع نیمه دوم رئال در همان ابتدا می توانست به گل برسد اما بنزما در محوطه نتوانست از پاس ایسکو به خوبی استفاده کند.

 

 

 

 

اما در دقیقه 54 و روی حرکت انفرادی فوق العاده بازیکنان خیرونا، استوانی با ضربه ای تمام کننده درون محوطه گل تساوی خیرونا را به ثمر رساند.

 

 

 

 

اما حملاتا خیرونا ادامه یافت و این تیم در دقیقه 58 به گل دوم رسید. بعد از دفع یک موقعیت توسط کاسیا، توپ در محوطه به مافئو رسید و ضربه او در دهانه دروازه با پشت پای پورتو وارد دروازه شد.

 

در دقیقه 69 یک بار دیگر استوانی در موقعیت تک به تک می توانست گلزنی کند اما ضربه او راهی به دروازه رئال نیافت.

 

لحظاتی بعد رونالدو فرصت مناسبی برای زدن گل تساوی داشت اما ضربه سر او در محوطه به راحتی در دستان بونو قرار گرفت. در ادامه نیز اتفاق خاصی رخ نداد تا رئال 1-2 مغلوب خیرونا شود.

رئال مادرید

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۲۶۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیرونا برد، بارسا یک پله سقوط کرد

به گزارش "ورزش سه"، خیرونا حالا به یک تهدید کاملا جدی برای بارسا در راه کسب رتبه دوم لالیگا تبدیل شده است. تیم تحت هدایت میچل امروز به زمین لاس پالماس رفته بود و در صورت پیروزی بالاتر از بارسا در جدول قرار می گرفت و به هدف خود نیز رسید. 

ابتدا میزبان به یک ضربه پنالتی دست یافت ولی گلر خیرونا توپ را مهار کرد. دیگو لوپز در دقیقه 26 توانست خیرونا را پیش بیندازد و در ادامه دووبیک خیلی زود شانس این را داشت که تیمش را 0-2 پیش بیندازد اما ستاره اوکراینی پنالتی خود را از دست داد.

همین بازیکن ولی در نیمه دوم و در دقیقه 57 پنالتی دوم خود در این بازی را گل کرد و در نهایت خیرونا میزبانش را 0-2 شکست داد.

با این برد خیرونا 71 امتیازی شد و موقتا با یک امتیاز بیشتر از بارسا در رده دوم قرار گرفت. بارسا اگر دوشنبه برابر والنسیا متوقف شود، به دلیل تفاضل گل کمتر در رتبه سوم باقی خواهد ماند و در نتیجه دیدار هفته بعد با خیرونا بسیار کلیدی خواهد شد. رسیدن به رتبه دوم برای قطعی کردن سهمیه سوپرجام اهمیت فراوانی دارد. 

لازم به ذکر است که رئال مادرید با 84 امتیاز فقط 4 امتیاز دیگر برای قهرمانی می خواهد.

دیگر خبرها

  • برد خفیف النصر در شب فرصت‌سوزی‌های رونالدو
  • هری کین: بلینگام فصل فوق‌العاده‌ای داشته است؛ امیدوارم مقابل رئال مادرید گلزنی کنم
  • ببینید | بایرن ۲-۱ فرانکفورت: و حالا رئال مادرید!
  • بایرن ۲-۱ فرانکفورت: و حالا رئال مادرید!
  • بایرن 2-1 فرانکفورت: و حالا رئال مادرید!
  • خیرونا برد، بارسا یک پله سقوط کرد
  • ملاثانی 1 - سپاهان 2 : این جام را سفت بچسب
  • انتقام تراکتور از ذوب آهن و صعود در جام حذفی با ضربات پنالتی
  • تیبو کورتوا در آستانه بازگشت به میادین
  • برتری رم در یک دیدار عجیب / دروازه‌بان مانع از گلزنی سردار شد