Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر فرحی مدیرعامل پست بانک ایران در دومین روز از بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات کشور از غرفه های رسانه‌های خبری این نمایشگاه بازدید و پاسخگوی سئواششلات خبرنگاران شد.
به گزارش صدای ایران: وی در این بازدید ضمن حضور در غرفه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و خبرگزاری‌های ایسنا، ایرنا، دانا، برنا، آریا، آنا و همچنین پایگاه‌ها و سایت‌های خبری تابناک، پارسینه، جماران، اقتصاد آنلاین، ایسکانیوز، شمانیوز، خبر طلائی و روزنامه های ایران و صمت پاسخگوی سوالات خبرنگاران آنها شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در پاسخ به سئوالات خبرنگاران به تشریح خدمات جدید و برنامه‌های بانک در حوزه‌های ICT، طرح‌های اشتغال‌زائی و اعطای تسهیلات از محل صندوق توسعه ملی پرداخت.
فرحی در بازدید از غرفه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به تشریح خدمات این بانک در سال 1396پرداخت و گفت: در هفت ماه گذشته پست بانک تلاش نموده تا ضمن تجهیز شعب و باجه‌های بانک به نرم افزار پیشرفته بانکی، خدمات جدیدی را به مردم ارائه نماید که یاراکارت روستائی بعنوان کارت اعتباری ویژه روستاییان یکی از مهمترین خدمات اخیر بانک بوده است.
همچنین مدیرعامل پست‌بانک‌ایران در بازدید از غرفه خبرگزاری آنا به تفاهم‌نامه پست بانک ایران با دانشگاه آزاد اسلامی اشاره کرد و گفت: در راستای تحقق تفاهم‌نامه مذکور آمادگی داریم تا دو میلیون کارت هوشمند را به دانشجویان اختصاص دهیم.
گفتنی است: در این بازدید داود کریمی مدیرامور هماهنگی حوزه مدیریت و اکبر غلامی رئیس اداره‌کل روابط عمومی، دکتر فرحی را همراهی نمودند

منبع: صدای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۲۶۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد ۴۰۰ فرصت شغلی در مجموعه‎ی پایانه بار یزد

ایسنا/یزد مدیر پایانه بار یزد گفت: در حال حاضر حدود ۴۰۰ مورد فرصت شغلی در بخش‌های مختلف پایانه بار از جمله غرفه‌ها، بخش فنی و خدمات رفاهی ایجاد شده است.

«علیرضا مشرف» اظهار کرد: مجموعه پایانه بار یزد در  محور کنارگذر غربی شهر یزد در زمینی به وسعت ۴.۲۶ هکتار از سال ۱۳۷۶ فعالیت خود را آغاز کرده و دارای بخش‌های مختلفی از جمله تیر پارک، پارکینگ اصلی، خرده بار و سایت تجاری است.

وی با بیان این که در بخش تیر پارک و سایت تجاری ۱۷۹ غرفه با کاربری‌های حمل‌ونقل، فنی، خدمات رفاهی و عمومی فعال است، تصریح کرد: هم‌اکنون در غرفه‌های پایانه بار بالغ‌ بر ۲۶۰ نفر و در بخش فنی و خدمات رفاهی بیش از ۱۳۵ نفر به صورت مستقیم مشغول به کار هستند.

مشرف عنوان کرد: علاوه بر غرفه‌های مذکور، دو سالن اعلان بار، مسجد، حمام، خوابگاه عمومی و خوابگاه اختصاصی رانندگان، پایگاه بسیج اصناف، دفاتر انجمن صنفی رانندگان و شرکت‌های حمل‌ونقل، دفتر انتظامات و ساختمان اداری خدمات طب کار، مرکز مخابرات در این پایانه بار ایجاد شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: فضای سبز، پارکینگ، خیابان‌ها، تأسیسات برق، سرویس بهداشتی، انبارهای خرده بار نیز از جمله دیگر بخش‌های مجموعه پایانه بار یزد است.

مشاور مدیر کل و مدیر پایانه بار یزد با اشاره به این که خدمات پارکینگ خودرویی در تمام روزهای سال انجام می‌شود، اضافه کرد: ظرفیت اسمی پارکینگ‌های پایانه ۴۷۵ دستگاه کامیون با توقف کامل است که این عدد در شرایط تردد کامیون‌ها تا روزانه ۷۰۰ دستگاه قابل‌ پذیرش است.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی راهداری استان یزد، مشرف در پایان عنوان کرد: نظارت بر حفظ، نگهداری و خدمات‌رسانی در این مجموعه پیش‌ از این بر عهده سازمان راهداری بود که از دهه ۹۰ با توجه به سیاست‌های سازمان متبوع و در راستای برون‌سپاری خدمات، این مسئولیت در قالب قرارداد اجاره بدون اخذ سرقفلی به شرکت‌های مجری طرح خودگردان واگذار شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازدید وزیر نفت از بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی
  • بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی آغازبه‌کار کرد
  • نمایشگاه بین‌المللی نفت ایران زمینه‌ را برای تبادل‌نظر ذی‌نفعان فراهم می‌کند
  • ایجاد ۴۰۰ فرصت شغلی در مجموعه‎ی پایانه بار یزد
  • کانون پرورشی با ۱۰۰۰ کتاب به نمایشگاه بین‌المللی کتاب رفت
  • اعلام برنامه‌های شرکت ملی گاز ایران در بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت
  • حضور فعال شرکت نفت فلات قاره ایران در بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت
  • حضور فعال بانک شهر در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی
  • تقدیر مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس از مدیرعامل پست بانک ایران و مدیریت شعب استان فارس
  • غرفه ذوب آهن اصفهان پربازدید ترین در بین صنایع فولادی