Web Analytics Made Easy - Statcounter

خطیب موقت نماز جمعه تهران با بیان اینکه دشمن در جنگ نظامی نتوانست علیه ما کاری انجام دهد، گفت: اکنون دشمن جنگ فرهنگی و اقتصادی بر علیه ما به راه انداخته است تا بتواند از این طریق به اهداف خود برسد.

آیت الله کاظم صدیقی با حضور در غرفه خبرگزاری ایسنا در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها گفت: خدا را شاکریم که این خبرگزاری مربوط به جوانان خواهر و برادر ما در حال فعالیت است و جوانان انقلابی در جبهه‌ای از مقاومت جمع شده‌اند و فعالیت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رسالت خبرنگاری در قدم اول رسالت تشخیص اولویت‌هاست و در قدم بعدی صداقت، شناخت دشمن و بعد هنر است.

وی خاطرنشان کرد: امروز مساله مهم و روز که مقام معظم رهبری بارها به آن اشاره داشته‌اند اقتصاد مقاومتی است. دنیا با ما جنگ نظامی داشت و حاصل جنگ نظامی ما قدرتمندی ایران در بین کشورهای سلطه‌گر جهان و منطقه بوده است و اکنون ما به قدرت منطقه ای تبدیل شده‌ایم.

خطیب موقت نماز جمعه تهران تصریح کرد: قدرت های غارتگر همگی از ما حساب می‌برند و اکنون علیه ما دو جنگ فرهنگی و اقتصادی به راه انداخته‌اند که مقام معظم رهبری بارها درباره هجمه‌های فرهنگی و اقتصادی سخنانی ارزشمند و گوهربار داشته‌اند که ما با پیروی از آنها می توانیم در این اقتصاد مقاومتی پیروز شویم.

آیت الله صدیقی یادآور شد: اقتصاد مقاومتی درختی است که ما باید آن را آبیاری کنیم تا به ثمر برسد. در این راستا باید به مساله توسعه اقتصادی و بهره گیری از امکانات و ظرفیت‌های داخلی جوانان و نخبگان خودمان اهتمام و توجه ویژه ای داشته باشیم. همچنین منابع زیرزمینی و سرمایه‌هایی همچون آب و خاک ما که در هر منطقه ای فصلی متفاوت داریم می تواند در راستای شکوفایی اقتصادی بسیار کارآمد و مفید باشد.

وی بیان کرد: استفاده از جوانان نخبه در مسیر توسعه و رشد اقتصادی می تواند سهم بسزایی در اقتصاد مقاومتی داشته باشد و ما باید از اقتصادی که فقط متکی به دولت است عبور کنیم و به یک اقتصاد مردمی و بروکراسی برسیم. ما با مساله مالیات‌هایی که در کشور داریم اگر بیانات مقام معظم رهبری در آنها اجرایی شود و دستگاه‌ها بتوانند مطالبات رهبر را اجرایی کنند می‌توانیم به اقتصاد مقاومتی و شکوفا برسیم.

خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: اقتصاد مقاومتی باید در راس تمام امور باشد و ما باید با پیروی از ولایت و جهاد مردمی در برابر هجمه‌های دنیا بایستیم و خود را در برابر آنها مقاوم کنیم. اگر از این پیچ نیز عبور کنیم و پیروزی فرهنگی نیز برسیم قطعا حرف اول را در تمام مسائل جهان می‌زنیم و ان شاءالله اینگونه اقدامات زمینه ساز ظهور می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۲۶۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه‌های دولتی مکلف به پاسخگویی و اجرای مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی هستند

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه گفت : تمامی دستگاه‌های دولتی مکلف به پاسخگویی و اجرای مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان می باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، دومین نشست ستاد استانی پیگیری اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی دادگستری کرمانشاه در سال ۱۴۰۳ امروز _ سه شنبه یازدهم اردیبهشت _ با حضور شهرام کرمی رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه، معاون پیشگیری دادگستری، مسئولین و مدیران مربوطه برگزار شد.

شهرام کرمی رئیس کل دادگستری استان ضمن تبریک روز جهانی کارگر با اشاره به بیانات ارزشمند رهبر معظم انقلاب در خصوص حمایت از تولید در دیدار اخیر با جامعه کارگری کشور اظهار داشت: مقام معظم رهبری شعار امسال را مانند سالهای گذشته، با مضمون حمایت از اقتصاد و تولید، سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام نهادند و در دیدار اخیر با جامعه کارگری، این قشر زحمتکش را رکن اصلی جهش تولید دانستند.

کد خبر 749458

دیگر خبرها

  • شش مولفه اقتصاد مقاومتی متعلق به مردم است 
  • نقش شوراها در تحقق شعار سال انکار ناپذیر است
  • در پی راه‌اندازی دهکده اقتصاد مقاومتی دیگری در مناطق شرقی کرمانشاه هستیم
  • مشکل طولانی شدن فرایند اداری ترخیص مواد اولیه شرکت‌های داروسازی به زودی رفع می‌شود
  • بازدید دادستان تهران از دو شرکت‌ داروسازی
  • مشکل طولانی شدن ترخیص مواد اولیه دارو برطرف می‌شود
  • اعطای نشان ملی به شرکت آرد هشترود 
  • اعطای نشان ملی اقتصاد مقاومتی به " شرکت آرد هشترود "
  • زراعت چوب نمونه اقتصاد مقاومتی است
  • دستگاه‌های دولتی مکلف به پاسخگویی و اجرای مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی هستند