Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - رئيس مجلس خبرگان رهبري گفت: عده‌اي سکولار تفکر "دست به دامان غرب شدن" را به جامعه القا مي‌کنند‌. به گزارش خبرگزاري تسنيم از اصفهان، آيت‌الله احمد جنتي امشب در جمع کارکنان سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان اظهار داشت: شما پاسداران بايد موقعيت خود را بشناسيد و خودتان را بسازيد و سعي کنيد دشمنان انقلاب اسلامي را در تمام ابعاد سياسي و اجتماعي بشناسيد تا بتوانيد از انقلاب پاسداري کنيد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با بيان اينکه پاسداران بايد شخصيت و انديشه امام راحل را بشناسند، گفت: امام (ره) چه درگذشته و چه در حال امام است، شما بايد حتماً صحيفه نور و صحيفه امام (ره) را مطالعه کنيد، سخنان امام (ره) کهنه نمي‌شود و همين‌الان ما را هدايت مي‌کند.
دبير شوراي نگهبان افزود: امام (ره) در حالي اسلام را زنده کرد و به ما عزت داد که دشمنان به جهان اسلام تلقين مي‌کردند که اسلام سبب عقب‌ماندگي است.
وي خاطرنشان کرد: برخي سخنان، کوتاه هستند ولي بر تمام عالم تأثير مي‌گذارند مانند جمله هيهات من الذله امام حسين (ع)، اين جمله در تمام عرصه‌هاي انقلاب اسلامي و دفاع مقدس ما اثر گذاشته و مي‌گذارد.
آيت‌الله جنتي گفت: اين جمله امام راحل که فرمود "ما مي‌توانيم" هم همين‌طور است، امام (ره) اين خودباوري را به ملت ما داد که آموزه‌هاي قرآن که توانست در صدر اسلام ابرقدرت‌ها را به خاک مذلت بکشاند امروز هم مي‌تواند.
وي افزود: با اين‌وجود بعد از معجزه انقلاب و امام راحل، هنوز عده‌اي سکولار اين تفکر که براي سامان يافتن کشور بايد دست به دامان غرب بود را به جامعه القا مي‌کنند و اين افراد در تمام عرصه‌هاي اجتماعي، سياسي و اقتصادي کشور وجود دارند.
رئيس مجلس خبرگان رهبري با بيان اينکه ما بايد خودمان را بر اساس قرآن بسازيم و راه شهدا را ادامه دهيم، گفت: مبادا در نماز کوتاهي کنيد، به نماز به‌اندازه ستون دين بودنش اهميت بدهيد، شهيد حججي خود را از کودکي و نوجواني ساخته بود که خداوند به‌واسطه‌ اين شهيد تجديد حياتي براي انقلاب ايجاد کرد.
وي افزود: همه شهدا در محضر خداوند عزيزند اما اين مسئله کوچکي نيست که خداوند به‌واسطه اين شهيد موجي را در داخل و خارج کشور ايجاد کرد و حتماً حکمتي دارد.
آيت‌الله جنتي افزود: در قرآن بارها به دشمني شيطان با انسان و عدم پايبندي او به وعده‌هايش و اينکه نبايد به او اطمينان کرد تأکيد شده، امام (ره) فرمودند آمريکا شيطان بزرگ است و ما بايد مراقب مکر آن باشيم.
وي با اشاره به هجمه‌هاي دشمنان عليه سپاه گفت: مگر سپاه چه کرده که دشمن اين‌قدر از آن حساب مي‌برد، سپاه امنيت را براي کشور فراهم کرده و آن‌ها مي‌دانند که اگر سپاه نبود آن‌ها مي‌توانستند به اين مملکت برگردند و دست‌درازي کنند.
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۲۶۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماموستا فخری در تبیین حقایق انقلاب از علمای پیشتاز بود

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام حبیب الله غفوری نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه و محمد طیب صحرایی استاندار کرمانشاه طی پیام تسلیتی ماموستا فخری امام جمعه سابق جوانرود را از علمای پیشتاز در تبیین حقایق انقلاب دانستند.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

إنّا لله و إنّا الیه راجعون

خبر رحلت امام‌جمعه سابق شهر جوانرود، عالم وارسته و فاضل ارجمند مرحوم مغفور حاج ماموستا ملأ احمد فخری (رحمةالله‌علیه) موجب تاثّر و تألم این‌جانبان گردید.

آن مرحوم از جمله عالمان فرهیخته، انقلابی، اخلاق‌مدار و بصیر بود که با روحیه مردمداری و تواضع، نقش بزرگی در وحدت و همدلی مردم منطقه و مقابله با توطئه‌های بدخواهان و ضدانقلاب ایفا نمود.

ایشان ۴۴ سال در سنگر امامت جمعه جوانرود به اسلام، مردم و انقلاب اسلامی خدمت کرد و همواره در تبیین حقایق و معارف اسلام و انقلاب اسلامی از علمای پیشتاز بود.

این‌جانبان درگذشت این شخصیت ارزشمند را به رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی)، مردم مؤمن و انقلابی استان کرمانشاه و شهرستان جوانرود بخصوص شاگردان و خانواده محترم ایشان تسلیت و تعزیت عرض نموده و از خداوند حکیم علو درجات برای آن عالم بصیر و صبر و اجر برای عموم بازماندگان مسألت می‌نمائیم.

کد خبر 6088605

دیگر خبرها

  • لزوم بازشناسی بقیع به جهان اسلام
  • شاهد پیشرفت و تعالی حاکمیت اسلام هستیم
  • مبانی تئوری و فکری محکم اسلام علت ماندگاری انقلاب اسلامی است
  • سپاه مقدس‌ترین نهاد و ناموس انقلاب اسلامی است
  • برگزاری نماز جمعه شهرستان‌های استان مرکزی
  • کارگران نقش مهمی در استقلال اقتصادی کشور دارند
  • همه باید دفاع جانانه و فداکارانه ای از احکام اسلام داشته باشیم
  • ماموستا فخری در تبیین حقایق انقلاب از علمای پیشتاز بود
  • نوه امام خمینی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود
  • فلسفه وجودی سپاه، فدایی شدن است