Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - نشريه نيويورک تايمز آمريکا روز پنجشنبه 13 مهر ماه امسال ( 5 اکتبر) گزارشي را منتشر کرد که نشان مي داد هاروي وينستين، يکي از مشهورترين تهيه‌کنندگان هاليوود و با نفوذترين چهره‌هاي صنعت سينما در آمريکا به مدت سي سال به آزار جنسي زنان پرداخته است.
به گزارش يورو نيوز، پس از آن، هفته نامه نيويورکر نيز در گزارش مفصلي که پس از ماه ها تحقيق و گفت وگو با زنان قرباني و جمع آوري مدارک متعدد تهيه شده بود، به توضيح موارد متعدد سوء رفتار واينستين طي سال هاي طولاني فعاليت حرفه‌اي وي در صنعت سينما پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


هر دوي اين نشريات به اين موضوع اشاره داشتند که واينستين با استفاده از قدرت خود اغلب زنان را به بهانه جلسات کاري دعوت و درنهايت آنها را مجبور مي‌کرده است تا برخلاف خواست خود، به خواسته‌هاي جنسي او پاسخ دهند.
بيشتر زناني که هدف وينستون قرار مي گرفتند جوان و داراي شهرتي خوب در جامعه بودند که به علت نگراني از مخدوش شدن چهره‌شان در جامعه، در قبال اين آزارها سکوت مي‌کردند.
با انتشار اين گزارش‌ها به‌سرعت صداي هنرمندان زن از نقاط مختلف آمريکا و اروپا شنيده شد که از تجربيات تلخ خود در موضوع رسوايي اخلاقي واينستين سخن مي گفتند.
شمار زناني که شکايات خود را به ثبت رسانده‌اند و يا در اين زمينه با رسانه‌ها به گفت وگو پرداخته اند به 82 نفر رسيده است و نام افراد مشهوري همچون آنجلينا جولي، گوئنيت پالترو، لايست آنتوني، آسيا آرجنتو، روزانا آرکت، جسيکا بارت و کيست بکينسل در اين فهرست ديده مي‌شود.
شماري از قربانيان نيز ترجيح داده اند که نامشان همچنان محفوظ مانده و رسانه‌اي نشود.
روز شنبه آسيا آرجنتو، بازيگر و کارگردان ايتاليايي که خود از قربانيان اين پرونده است، نام و اطلاعات مربوط به اين 82 زن را منتشر کرد.
چنانچه اتهامات تجاوز جنسي که به واينستين وارد شده در دادگاه به اثبات برسد، اين تهيه‌کنندۀ مشهور هاليوود علاوه بر از دست دادن فرصت ادامۀ کار در دنياي سينما، به زندان نيز محکوم خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۲۶۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدعیان آزادی بیان بر طبل رسوایی خود کوبیدند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ مردم و به ویژه قشر دانشجو در ایلام هم همصدا با دانشجویان سراسر کشور به حمایت از دانشجویان آمریکا و اروپا پرداختند و برخورد خشونت آمیز پلیس آمریکا را محکوم کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • استوری تلخ هوتن شکیبا که داغِ نبودِ آتیلا پسیانی را تازه کرد
  • کاریکاتور/ رسوایی آزادی بیان در آمریکا
  • دانشجویان دانشگاه پیام‌نور شیراز هم به جرگه حامیان ضدصهیونیست‌ها پیوستند
  • حکم سینماگر مطرح لغو شد؛ دادگاه مجدد تشکیل می‌شود
  • مدعیان آزادی بیان بر طبل رسوایی خود کوبیدند
  • حکم سینماگر مطرح لغو شد ؛ صدور دستور محاکمه جدید
  • تهیه‌کننده متهم به تجاوز، باید دوباره محاکمه شود
  • تهیه کننده متهم به تجاوز تبرئه شد
  • تهیه‌کننده متهم به تجاوز تبرئه شد
  • تهیه کننده مشهور متهم به تجاوز تبرئه شد