Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  حجت‌الاسلام‌ و المسلمین حسن ترابی گفت: ۱۳ آبان روز فریاد و مبارزه و اقدام عملی علیه استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار و روز تبیین شعار مرگ بر آمریکاست که شعار اصلی ملت ایران در طول ۳۸ سال گذشته است.

وی بابیان اینکه هویت انقلاب اسلامی ملت ایران استکبارستیز است، افزود: نماد استکبار در دنیای امروز آمریکای جنایتکار و ۱۳ آبان نماد استکبارستیزی ملت ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام‌جمعه بروجرد با اشاره به سه واقعه مهم تاریخی این روز اشاره کرد و گفت: تبعید امام به ترکیه در سال ۴۳ به دنبال سخنرانی آتشین ایشان درباره کاپیتولاسیون، کشتار قریب به ۷۰ دانش‌آموز توسط دژخیمان رژیم در مقابل دانشگاه تهران در سال ۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام در سال ۵۸ سه واقعه مهم تاریخی این روز است.

وی گفت: متأسفانه در طول این ۳۸ ساله گذشته از انقلاب اسلامی با بحث ۱۳ آبان به‌عنوان روزی مختص اجتماع دانش‌آموزان برخورد شده درحالی‌که این‌گونه نیست و این روز، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است و همه اقشار ملت همچون راهپیمایی روز‌های قدس و ۲۲ بهمن باید به صحنه بیایند.

ترابی با اشاره به حساسیت راهپیمایی امسال گفت: امسال راهپیمایی این روز باید باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار شود چراکه با توجه به فشار‌های جدیدی که آمریکا و دولتمردانش به ملت ایران وارد ساخته تا ملت را وادار به تسلیم کند و این اعمال را باهدف تن دادن ملت ایران به زیاده‌خواهی‌های آمریکا و تضعیف قدرت دفاعی و کاهش توان موشکی انجام می‌دهد تا ملت ایران در راستای خواست این کشور حرکت کند.

وی بابیان اینکه ۳۸ سال است دشمن اصلی ملت ایران آمریکاست، گفت: امریکا تلاش می‌کند ملت ایران را به‌زانو درآورد و امسال این دشمنی‌ها علنی و بی‌پرده شده و ملت ایران نیز بر اساس رهنمود‌های مقام معظم رهبری محکم در قبال این تهدیدات ایستاده و نمود ایستادگی ملت نیز حضور باشکوه در راهپیمایی ۱۳ آبان خواهد بود که روز مرگ بر آمریکاست و امسال باید این حضور پررنگ‌تر و پررونق‌تر باشد.

امام‌جمعه بروجرد با تصریح بر اینکه ملت ایران ۱۳ آبان پاسخ شیطنت‌های آمریکا را می‌دهد، خاطرنشان کرد: این روز روزی است که به دشمنان ملت ایران پیام می‌دهیم که محکم و استوار در برابر باج‌خواهی‌ها ایستاده‌ایم و مردم همواره جلوتر از مسئولان در صحنه حاضر می‌شوند.

انتهای پیام/د

امسال راهپیمایی  ۱۳ آبان باید باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۲۸۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیطنت بچه تخس آرسنال در دربی! (عکس)‏

به گزارش "ورزش سه"، ستاره‌های نیمه اول دربی شمال لندن که بین ‏تاتنهام و آرسنال در حال برگزاری است بوکایو ساکا و کای هاورتز بودند که ‏دو گل برای توپچی‌ها به ثمر رساندند، اما بن وایت نه مثل آنها ‏به دلیل گلزنی بلکه به دلیل شیطنت جالبش که توسط دوربین‌ها ‏ثبت شده مورد توجه قرار گرفته است. ‏

پانزده دقیقه از بازی دو تیم در اسپرز استادیوم گذشته بود که آرسنال ‏صاحب یک کرنر شد. بوکایو ساکا پشت توپ ایستاد تا توپ را روی ‏دروازه تاتنهام بفرستد. ‏

این کرنر با عملکرد نامناسب خط دفاعی تاتنهام و با ضربه سر امیل ‏هویبرگ به دروازه خودی به گل اول توپچی‌ها تبدیل شد، اما بازپخش ‏تصاویر منجر به این گل نشان می‌داد بن وایت هم به شکلی جالب ‏روی این گل نقش داشته است. ‏

درحالی‌که بازیکنان دو تیم مشغول جاگیری و کشمکش در محوطه ‏جریمه تاتنهام هستند بن‌ وایت خودش را به کنار ویکاریو، دروازه‌بان ‏تاتنهام رساند تا حواس او را پرت کند. در تصاویر تلویزیونی مشخص ‏است که او با شیطنتی جالب دستکش ویکاریو را گرفته و می‌کشد. ‏دروازه‌بان تاتنهام که جا خورده دست مدافع آرسنال را پس می‌زند، ولی ‏تصمیم می‌گیرد موضوع را ادامه ندهد تا تمرکز خودش و خط ‏دفاعی‌اش به هم نریزد. ‏

این تصمیم ویکاریو برای درگیر نشدن با بن وایت هم نتیجه نداد و او ‏در مقابل ضربه سر بازیکن خودی، امیل هویبرگ، چاره‌ای جز تسلیم ‏نداشت و آرسنال در دقیقه پانزده به گل اول رسید. ‏

دیگر خبرها

  • پیام‌ها و پیامدهای عملیات «وعده صادق»/ اسرائیل و آمریکا تحقیر شدند
  • (تصاویر) این ۲ خودروی جدید امسال وارد بازار ایران می‌شوند
  • هم زمان با حضور شرکت جک در نمایشگاه خودرو پکن: 2 خودرو جدید کرمان موتور که امسال وارد بازار ایران می شوند مشخص شدند (+عکس ،اسامی و مشخصات)
  • فاکتور اشتباه و شیطنت آمیز اصلاح طلبان در خصوص شرایط امید در جامعه/ آغاز کنش‌های انتخاباتی رادیکال‌ها پس از عملیات تحریم!
  • شیطنت بچه تخس آرسنال در دربی! (عکس)‏
  • (ویدئو) حضور پرشور مردم در کنار تالاب هامون
  • طرح ترافیک جدید تهران امسال اجرا نمی‌ شود
  • الهندی: پاسخ ایران ثابت کرد اسرائیل قادربه حفاظت از خود نیست
  • الهندی:پاسخ ایران ثابت کرد اسرائیل قادر به حفاظت از خود نیست
  • تیم جدید فرهاد مجیدی مشخص شد؟