Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جهان نيوز، اسماعیل دوستی عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی که اواخر مهر ماه به دیدار مهدی کروبی رفته گفت: دبیر کل حزب اعتماد ملی در این دیدار بر پایبندی خود به جمهوری اسلامی و قانون اساسی به‌خصوص اصل ولایت فقیه آن تأکید کرده است.

دوستی گفت: «در این دیدار صمیمی که مانند یک دیدار پدر و فرزندی بود، بحث‌های مختلفی داشتیم؛ از جمله در مورد انقلاب اسلامی و آینده جمهوری اسلامی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایشان در این مورد فرمودند، من به میراث گرانبهای امام خمینی(ره) که جمهوری اسلامی است پایبند هستم و به قانون اساسی که زیرساخت و یادگار امام است به خصوص اصل ولایت فقیه معتقد هستم و همچنین نسبت به آینده نظام که خون‌بهای شهدای عزیز است بسیار امیدوارم.»

به گزارش کیهان، به نظر می‌رسد اظهارات اخیر کروبی، نوعی تلاش برای جبران عملکرد خویش در فتنه و آشوب 88 است. تأکید وی بر پایبندی به جمهوری اسلامی و قانون اساسی و ولایت فقیه در حالی است که فتنه‌گران در آشوب 8 ماهه، بر روی اسلام در عبارت جمهوری اسلامی خط کشیدند، مرگ بر اصل ولایت فقیه گفتند، تصریح کردند «انتخابات بهانه است/ اصل نظام نشانه است»، به تصویر حضرت امام خمینی(ره) توهین کردند و سرانجام، در روز عاشورای حسینی(ع) به هتاکی و حرمت‌شکنی بی‌سابقه پرداختند. بدتر از همه اینکه میرحسین موسوی همین عناصر وطن‌فروش را «مردمان خداجو» توصیف کرد.

بدین‌ترتیب روشن است که آقای کروبی - اگر حقیقتاً به اسلام و انقلاب و جمهوری اسلامی و ولایت فقیه پایبند است- باید به صراحت نسبت به آن آشوبگران اعلام انزجار و برائت کند؛ چرا که در منطق شرع و عقل، «برائت» همزاد و ملازم «ولایت» است.

گفته می‌شود برخی اطرافیان دوست‌نما، نقش مهمی در هل دادن کروبی به بازی در زمین و نقشه آشوب نیابتی دشمن داشتند.

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۲۹۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین به مناسبت روز کارگر با حضور در سه واحد تولیدی، با اهدای گل این روز را به کارگران زحمتکش تبریک گفت.

وی بیان کرد: شما افسران صنعتی و سربازان امام زمان (عج) در این عرصه هستید و برای نایب امام زمان (عج) سربازی می‌کنید.

امام جمعه قزوین اضافه کرد: کارگران از دوران مبارزات انقلاب تا دفاع مقدس و پس از آن همیشه در صف مقدم دفاع از عزت ملی هستند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی گفت: تولید کالای با کیفیت موجب جلب اعتماد مردم، ارتقای معیشت و امنیت شغلی خود و رونق اقتصادی در کشور می‌شود.

شرکت‌های سپهر الکتریک، بهمن دیزل و کاشی الوند، سه واحد تولیدی بود که امام جمعه به مناسبت روز کارگر در آنها حضور یافت و روز کارگر را تبریک گفت.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • گفتمان انقلاب و ولایت در سراسر جهان تاثیرات گسترده داشته است
  • آموزش، نقطه مشترک بین ارتش و آموزش وپرورش است 
  • فعالیت ۲۰ ایستگاه تخلیه و بارگیری ریلی در بندر امام خمینی
  • عقیده سالم در افراد، جامعه سالم به دنبال دارد
  • سپاه و ارتش بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی اند 
  • وزیر صنایع کوچک و متوسط آفریقای مرکزی با وزیر خارجه دیدار کرد
  • ظهور تحول در دانشگاه های جهان را باید نتیجه خون‌های ریخته شده در غزه دانست
  • دیدار فرمانده سپاه با ائمە جمعه بوکان
  • دیدار سفیر ایران با وزیر کشاورزی اندونزی
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر