Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاهرود - مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان بابیان اینکه ۵۴ موسسه قرآنی در استان فعالیت دارند، گفت: فعالیت خانه‌های ‏قرآنی در مناطق کم برخوردار و مجتمع‌های مسکونی تازه تأسیس گسترش یابد‎.‎

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام علی شکری صبح دوشنبه در نشستی با هیئت‌مدیره و هیئت بازرسی اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های مردمی، فرهنگی قرآن و عترت استان سمنان به میزبانی اداره کل تبلیغات اسلامی استان در شاهرود بابیان اینکه تعداد ۵۴ مؤسسه در سطح استان مشغول فعالیت است، ابراز داشت: از این تعداد ۳۹ مؤسسه به‌صورت مستقل و ۱۵ شعبه زیر نظر جامعه القرآن الکریم فعالیت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر اینکه در مناطق کمتر برخوردار و مجتمع‌های مسکونی که امکان تأسیس مؤسسه نیست، خانه قرآنی ثبت و فعال شود، افزود: تاکنون ۶۲ خانه قرآن در استان به ثبت رسیده که از این تعداد، ۲۵ خانه قرآن شهری و ۳۷ خانه قرآن روستایی را شامل می‌شود که در سراسر استان در راستای ترویج فرهنگ تلاوت قرآن کریم و تفسیر آیات فعالیت دارند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان ایجاد انسجام را از مهم‌ترین عوامل موفقیت اتحادیه‌های قرآنی برشمرد و ابراز داشت: هیئت‌مدیره و مدیرعامل نباید در کار یکدیگر دخالت داشته باشند و هرکدام به انجام وظایف خود بپردازند بلکه باید بعد از تصویب هر طرح و برنامه در جلسات هیئت‌مدیره، تمام اعضا با اتحاد، مدیرعامل را در راستای اجرای بهتر طرح‌ها و برنامه‌های مصوب، همراهی کنند.

شکری بابیان اینکه هیئت‌مدیره در دوران سه‌ساله کار خود باید برنامه اجرایی مشخص داشته و در راستای اهداف از پیش تعیین‌شده حرکت کنند، تصریح کرد: تلاش برای اضافه کردن مؤسسات، خانه‌های قرآن جدید و افزایش سطح کیفی مؤسسات، یکی از این چشم‌اندازهای سه‌ساله قلمداد می‌شود.

وی تعامل با شورای توسعه فرهنگ قرآنی، ادارات، نهادها و سازمان‌های دیگر را ازجمله ضروریات و وظایف مهم اتحادیه‌های قرآنی برشمرد و افزود: اجرای طرح و برنامه‌ها توسط هیئت‌مدیره و ارائه گزارش از فعالیت‌های مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت می‌تواند سازمان تبلیغات اسلامی را در راستای انجام مأموریت‌ها بهتر یاری کند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۳۰۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل بانک سینا تغییر کرد/ ابدالی سرپرست شد

با مصوبه هیئت‌مدیره بانک سینا، علی ابدالی به عنوان سرپرست جدید بانک سینا منصوب شد. - اخبار بازار -

به گزارش روابط‌عمومی بانک سینا، هیئت‌مدیره بانک سینا روز جاری ضمن تشکر از زحمات غلامرضا فتحعلی، مدیرعامل قبلی بانک سینا، علی ابدالی را به عنوان سرپرست جدید این بانک انتخاب کرد.

علی ابدالی دارای دکترای مدیریت دولتی از دانشگاه تهران و از مدیران شناخته‌شده نظام بانکی است که علاوه بر مدیرعاملی و عضویت در هیئت‌مدیره بانک قوامین، از سال 78 در بخش‌های مختلف نظام بانکی از جمله سازمان و روش‌ها، تحقیق و ‌توسعه، فناوری، طرحوبرنامه، بازاریابی و کسب‌و‌کار، بانکداری شرکتی و بانکداری خرد در بانک‌های رفاه، قوامین و سپه حضور داشته است.

تدوین سه کتاب در حوزه بانکی، مالی، نگارش بیش از50 مقاله تخصصی علمی-پژوهشی درحوزه بانکی و بانکداری و تدریس در دانشگاه ازجمله سوابق علمی وی محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رسمی: خطیر از مدیرعاملی استقلال عزل شد
  • تأیید خبر برکناری مدیرعامل استقلال از سوی رئیس هیئت مدیره
  • علی خطیر از مدیرعاملی استقلال برکنار شد؛ ادعای یک خبرگزاری
  • اختصاصی| خطیر از مدیرعاملی استقلال برکنار شد
  • علی ابدالی مدیر عامل بانک سینا شد
  • گزارش صداوسیما درباره نکوهش قرآنی ذخیره طلا و دلار در خانه که دوباره وایرال شد + فیلم | به جای احتکار خانگی طلا و ارز چه کنیم؟
  • مدیرعامل بانک سینا تغییر کرد/ ابدالی سرپرست شد
  • زندگی با آیه ها یک فعالیت هم افزا با حضور دستگاه های مختلف بود
  • مساجد به عنوان محور همه برنامه‌ها قرار داده شود
  • ضرورت توجه به جریان رسانه‌ای در مناطق مختلف اردبیل