Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-03@00:02:17 GMT

آیا پیاده روی برای تناسب اندام کافی است؟

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۳۱۷۷۴

آیا پیاده روی برای تناسب اندام کافی است؟

خبرگزاری میزان- اغلب به کسانی که قصد کاهش وزن و تناسب اندام دارند پیاده روی پیشنهاد می‌شود. این سوال برای افراد مختلف پیش می‌آید که آیا پیاده روی برای کاهش وزن کافی است؟

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان و به نقل از My fitness pal، در سال‌های اخیر ورزش‌هایی همچون کراس فیت، اینتر وال و غیره پر طرفدار شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال پیاده روی همچنان جزو ورزش‌هایی است که محبوبیت زیادی دارد و به افراد برای کاهش وزن پیشنهاد می‌شود.

پیاده روی فواید زیادی دارد و ارزش ‌اضافه شدن به برنامه ورزش را دارد. پیاده روی هزینه زیادی ندارد و به مفاصل فشار وارد می‌کند. پیاده روی نیاز به لوازم خاصی ندارد.

پیاده روی باعث افزایش ایمنی بدن و قدرتمند شدن استخوان‌ها می‌شود.

پیاده روی به شما کمک می کند تا به میزان فعالیت پیشنهاد شده در هفته‌ برسید. انجام ورزش‌های مختلف در طول هفته‌ در صورتی که با نشستن مداوم همراه باشد، نمی‌تواند کافی باشد و به همین دلیل پیاده روی در دیگر ساعات روز می‌تواند بیشتر به افزایش فعالیت هفتگی و در نتیجه‌ جلوگیری از بیماری‌ها کمک کند.

سعی کنید در کنار پیاده روی ورزش‌های قدرتی را نیز در برنامه خود داشته باشید.

در روزهایی که پیاده روی نمی کنید ورزش‌ قدرتی انجام دهید. انجام دو جلسه ورزش قدرتی در هفته‌ کافی است.

اگر پیاده روی به تنهایی انجام شود قدرت بدن افزایش پیدا نمی‌کند و عضلات شکل نمی‌گیرند.

 

 

 

منبع:ایسنا

 

 

انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۳۱۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروها به تناسب ظرفیت اشتغال در حوزه معدنی کرمان آموزش ببینند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مهدی فداکار، صبح چهارشنبه به مناسبت هفته کار و کارگر در دیدار با مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جمعی از نمایندگان جامعه کارگری استان کرمان با بیان اینکه در بحث کارگری ما مسئولان موظفیم که حداکثر رضایتمندی را در این گروه فراهم کنیم گفت: کارگران زیادی در بخش‌های معدنی، صنعتی و یا شرکت‌های پیمانکاری با حداقل حقوق قانون کار فعالیت می‌کنند، لذا تا جایی که در توان داریم باید به آنها کمک کرده و ایمنی محیط کاری آنها را فراهم کنیم.

وی، مهارت‌افزایی نیروهای کارگری را مهم دانست و افزود: کرمان استانی معدن پایه است و به تناسب ظرفیت خاص اشتغال در حوزه معدنی آن باید نیروی انسانی تقویت و آموزش ببیند.

وی افزود: دولت در راستای ظرفیت‌های اجتماعی و شرایط موجود به دنبال رفع بخشی از مشکلات کارگران در بحث پرداخت‌ها و امنیت شغلی است.

فداکار، توجه بخش‌های خصوصی، پیمانکاران و کارفرمایان به نیروهای انسانی خود را مهم دانست و افزود: پایه تولید مجموعه، نیروی انسانی است و تولید باکیفیت و بیشتر و بهتر با حمایت نیروی کار و رضایتمندی آنها میسر خواهد شد.

استاندار کرمان با بیان اینکه این استان نیمی از حقوق معادن کشور را پرداخت می‌کند و نیمی از صنعت فعال معدنی کشور در استان کرمان است گفت: استان کرمان به دلیل شرایط خاص صنعتی و معدنی نسبت به سایر استان‌ها نیاز بیشتری به تخصص نیروهای انسانی کار دارد.

وی تصریح کرد: در حوزه آموزش به تناسب ظرفیت خاص اشتغال در حوزه معدنی استان کرمان باید نیروی انسانی متناسب آن تقویت شود و لزوماً خیلی از موارد نیروی انسانی زیر دیپلم و ماهر احتیاج است که شرکت‌ها جذب خواهند کرد.

کد خبر 6094413

دیگر خبرها

  • توسعه همگانی رشته‌های زیرمجموعه بدنسازی در اولویت قرارگیرد
  • لزوم توانمندسازی بازرسی کار / تقدیر از شهرداری اصفهان برای پیاده‌سازی نظام یکپارچه HSE
  • نیروها به تناسب ظرفیت اشتغال در حوزه معدنی کرمان آموزش ببینند
  • رفتارهای نادرست در شیوه زندگی تهدیدی جدی برای سلامتی انسان
  • کاری که ورزش کردن با سرطان می‌کند
  • کم‌کاری تیروئید را با این ۳ ورزش جبران کنید
  • ظرفیت داخلی تولید لوکوموتیو برای پاسخ به نیاز کشور کافی است
  • تاثیر ورزش شدید بر سرطان
  • هشدار ! این نشانه‌ها به شما می‌گوید کمبود پروتئین دارید
  • هزینه ۳۰۰ میلیارد تومانی شهرداری در حوزه گردشگری همدان