Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، ۳۰ اکتبر از سوی فیفا به عنوان روز مربی نامگذاری شده تا همه ما یادمان باشد ستاره‌های دوست داشتنی  دنیای فوتبال از کریس رونالدو و لیونل مسی تا سردار آزمون، رضا قوچان نژاد، علیرضا بیرانوند، امید ابراهیمی و...  محصول زحمت و تلاش مربیان هستند. مربیانی که شاید هیچ وقت اسم‌شان را در سطح اول فوتبال نشنویم! مربیانی که عاشقانه در زمین سبز فوتبال کار می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امروز روز همه مربیان است مربیانی که در سرما و گرما در زمین سبز فوتبال موهای خود را سفید می کنند تا استعدادهای فوتبال را بشناسند و ستاره سازی کنند. اکنون همه ما نام مربیانی مثل زیدان، گورادیولا، فرگوسن، کونته، کارلوس کی روش، برانکو و... را می‌دانیم و از آنها خاطرات زیادی در ذهن  داریم اما کمتر کسی می‌داند که اولین مربی کریس رونالدو، مسی، علیرضا بیرانوند، امید ابراهیمی و... چه کسی بوده است. امروز روز آن مربیان هم هست. 

 

در این روز دیگر خبری از حیا کن و رها کن برای مربی وطنی نخواهد بود. اگر امروز تیم ملی ایران در صدر رده بندی قاره آسیاست، اگر دو مرتبه به طور متوالی به جام جهانی رفته‌ایم نباید همه آن را به پای کی‌روش بنویسیم، مربیان عاشق و گمنام فوتبال ایران هم در این موفقیت‌های ملی فوتبال سهیم هستند و نباید آنها را فراموش کنیم آن مربی که در دور افتاده ترین نقاط کشور و با کمترین امکانات ستاره‌هایی چون مهدی طارمی، مهدی قائدی و... می‌سازد. امروز روز عباس چمنیان‌ها، روز حمید علیدوستی‌ها، روز علی دوستی‌مهرها، محمد مایلی‌کهن ها، علی دایی ها، امیر قلعه‌نویی‌ها و حشمت مهاجرانی‌ها هم هست.

 

 

هر مربی با فلسفه و دانش مربیگری‌اش کار می کند و سهمی در پیشرفت فوتبال دارد.  یکی مثل سر آلکس فرگوسن در دنیای فوتبال اسطوره می‌شود و دیگری مثل ویلاش بواش سریع از یادها می‌رود. در فوتبال ایران هم با وجود همه کمی و کاستی‌ها مربیانی داریم که در حد توان‌شان برای موفقیت فوتبال ما تلاش کرده‌اند. امروز روز آنهاست. روز مربیانی با قراردادهای میلیاردی و روز مربیان تیم‌های پایه که حتی برای خرج زندگی شان لنگ هستند! روز مربی روز همه آنهاست. روزت مبارک مربی!

 

نمی‌خواهیم بگوییم مربی ایرانی موتور گازی و مربی خارجی بنز است که جنس خوب و بد در همه جا وجود دارد. مربی موبور و چشم آبی بد هم داشته‌ایم و مربی ایرانی تاریخ‌ساز هم داشته‌ایم. امروز روز همه آنهاست. فوتبال مدیون مربیان است مردانی که با دانش و ذهن خود تلاش می‌کنند در فوتبال نقشی ماندگار رقم بزنند. مردانی که مربیگری را عشق می‌دانند نه تجارت!

 

فارس

451

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۳۲۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کدام کشورها بیشترین تعداد میلیاردرهای جهان را دارند؟ + اینفوگرافیک

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، از امپراتوران روم گرفته تا جان دی. راکفلر که به اولین میلیاردر جهان تبدیل شد، دنیا شاهد زندگی ثروتمندان بسیاری بوده است. اما ثروتمندترین افراد حال حاضر جهان کجا زندگی می کنند؟ اینفوگرافیک زیر، کشورهایی را که بیشترین تعداد میلیاردرها را در سال ۲۰۲۴ در خود جای داده اند را نشان می دهد.

کشورهای دارای بیشترین میلیاردرها در سال ۲۰۲۴

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از روزیاتو، طبق فهرست ثروتمندان جهان Hurun در سال ۲۰۲۴، چین ۸۱۴ میلیاردر دارد که بیشترین تعداد میلیاردرها در جهان است. چین علیرغم حفظ رتبه اول، طی یک سال ۱۵۵ میلیاردر را از دست داد، در حالی که ایالات متحده ۱۰۹ میلیاردر به دست آورد. شکاف بین دو کشور اکنون به ۱۴ میلیاردر کاهش یافته است.

ایالات متحده و چین با هم نزدیک به نیمی از ۳,۲۷۹ میلیاردر جهان را در خود جای داده اند. پس از آنها هند با ۲۷۱ میلیاردر و بریتانیا با ۱۴۶ میلیاردر قرار دارند.

با این حال، در مجموع، کشورهای اروپایی شش کشور از ۱۰ کشور برتر و هشت کشور از ۲۰ کشور برتر با بیشترین تعداد میلیاردرها هستند.

به طور طبیعی، بزرگترین اقتصادهای جهان در تعداد میلیاردرها بیش از حد حضور دارند، زیرا فرصت های بیشتری برای تولید ثروت فراهم می کنند.

سوئیس، سنگاپور و سوئد از این نظر با دیگر کشورها فرق می کنند و تنها یکی از آنها در بین ۲۰ اقتصاد برتر از نظر تولید ناخالص داخلی قرار دارند. تصور می‌شود که هر سه کشور دارای نرخ‌های مالیاتی بالایی هستند که معمولاً برای ثروت اندوزی مفید نیستند. اما برداشت ها می تواند گمراه کننده باشد. به عنوان مثال، سوئد مالیات بر ارث، نرخ ثابت بر عایدی سرمایه و نرخ مالیات شرکتی ۲۱ درصدی ندارد.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902620

دیگر خبرها

  • درخشش مربی قزوینی در مسابقه عکس سال
  • روزی که آلوز ستاره تراکتور نبود! (عکس)
  • الاتحاد در کمین بهترین مربیان اروپا + عکس
  • معمار فوتبال آرژانتین درگذشت + عکس
  • تحلیل علی ایمانی (مربی فوتسال) از تاکتیکهای جدید  مربیان مطرح با استفاده از دروازه بان
  • کدام کشورها بیشترین تعداد میلیاردرهای جهان را دارند؟ + اینفوگرافیک
  • دلایلی که مربیان به سمت جوانگرایی نمی‌روند/ همه نتیجه‌گرا شده‌اند
  • تلاش شبانه‌روزی تیم‌های خدمات شهری برای رفع آبگرفتگی از معابر
  • تحمیل ایده یا مشکلات شخصیتی؛ چرا سرمربیان هلندی در فوتبال انگلیس ناکام می‌مانند؟
  • تمرین فشرده شاگردان عبدی زیر بارش باران و رنگین کمان