Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امتداد نیوز، سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح امروز دوشنبه در همایش ملی پدافند غیر عامل با گرامیداشت و تسلیت ایام اربعین امام حسین(ع) اظهار کرد: امام راحل در ۲۶ شهریورماه بعد از پایان جنگ، پیام بسیار مهمی داشتند که امروز لازم است با بسیج همه توان به مسئله دفاع همه جانبه بپردازیم و یکی از این مسائل بسیار مهم، پدافند غیر عامل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در ۱۴ سال پس از تشکیل سازمان پدافند غیر عامل به فرمان مقام معظم رهبری، گام های بسیار خوبی برداشته شده است. مهم‌ترین مسئله که باید در پدافند غیر عامل به آن توجه کرد، تهدید شناسی است و نباید مانند زمان جنگ تحمیلی غافل گیر شویم.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: امروز به برکت خون شهدا کشور از امنیت بسیار خوبی برخوردار است، اما تهدیدات دشمن نیز روز به روز در حال تغییر است، دشمن انواع تهدید را علیه ایران اسلامی و کشور های اسلامی بکار برده. در چند سال اخیر شاهد تروریست تکفیری هستیم که حاصل سالها فکر و تدبیر استکبار برای مقابله با اسلام بویژه جبهه مقاومت بود و این مسئله کوچکی نیست .

وی افزود: به برکت خون شهدا مدافع حرم و مردم این کشورها ان شاالله به زودی شاهد از بین رفتن تصرفات سرزمینی تروریست ها هستیم و می توانیم بگوئیم در مراحل پایان توطئه تکفیری ها هستیم .

سرلشکر باقری با اشاره به مسئله کردستان عراق اظهار داشت: هنوز توطئه تکفیری ها به پایان نرسیده بود که تجزیه کشورها کلید خورد و اگر با هوشیاری مراجع تقلید و ارتش عراق جلوی این اقدام گرفته نمی شد نتایج بسیار مخربی برای منطقه در بر داشت و برد اصلی برای رژیم صهیونیستی بود .

وی افزود:با توطئه تجزیه در منطقه کشورهایی به وجود می آید که با سالها جنگ و خون ریزی منابع جهان اسلام را صرف خود می کند.

ادامه دارد…

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۳۳۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعترافات تروریستی که برای یازده میلیون آدم می‌کشت!

بازدید 11 تروریست الیاس قنبرزهی معروف به «گرگین» از سرکردگان گروهک تروریستی «انصار الفرقان» فعال در حوزه استان سیستان و بلوچستان برای کاسبی پول دست به ترور فرزندان ملت و ترور می‌زد. حالا ویدیویی از اعترافات همدست گرگین و عضو بازداشت‌شده گروهک انصارالفرقان منتشر شده که می‌گوید برای تمام کشتارها فقط یازده میلیون تومان پول گرفت. اظهارات تکان دهنده این تروریست که خیلی ریلکس درباره جنایات صحبت می‌کند را می‌‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • اعترافات تروریستی که برای یازده میلیون آدم می‌کشت!
  • تاکید پدافند غیر عامل بر ضرورت ارتقای امنیت پیام‌رسان‌های داخلی
  • تکالیف کارگروه پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی
  • نصری: اجازه ندهید این روایت دروغ را پخش کنند!
  • تکالیف جدید کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی کشور
  • تکالیف کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی
  • تعیین تکلیف کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی
  • پایان همایش «حکمت مطهر» با موضوع استان مطهری و مسائل جوانان
  • شاهد تحول فن‌آورانه در حوزه حکمرانی فرهنگی خواهیم بود
  • کشف ۱۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در دو شناور صیادی