Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-01@01:06:32 GMT

برگزاری همایش بزرگ بانوان فرهیخته شهرستان اقلید

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۳۳۹۷۷

برگزاری همایش بزرگ بانوان فرهیخته شهرستان اقلید

همایش بزرگ بانوان فرهیخته شهرستان اقلید به همت مدرسه علمیه خواهران ام الائمه(س) این شهرستان برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کلید فارس، مدیر مدرسه علمیه خواهران ام الائمه(س) اقلید در همایش بزرگ بانوان فرهیخته شهرستان اقلید که با حضور امام جمعه، جمعی از بانوان فرهیخته این شهرستان در سالن اجتماعات حوزه علمیه ام الائمه (س) برگزار شد، به معرفی این مدرسه و برشمردن امکانات موجود در این مجموعه از جمله مهدکودک، پیش دبستانی و شیرخوارگاه آن پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آمنه طیبی با تأکید بر نقش فرهنگیان در آشناساختن دانش آموزان با محیط و فضای حوزه علمیه اظهار داشت: هدف در حوزه علمیه تنها محفوظات درسی نیست بلکه در کنار آموزش، به تربیت و پرورش و ارتقای اخلاقی نیز توجه می شود.

وی با بیان اینکه شرکت در حوزه علمیه برای عموم آزاد است، تصریح کرد: آماده کردن طلاب برای حضور در عرصه زندگی خانوادگی و اجتماعی و ارائه مهارت های زندگی، مشاوره، ورزش و ...از جمله رویکردهای حوزه علمیه است.

طیبی ایجاد ستاد کمک مردمی و اقدام مؤثر برای تعالی و پیشرفت هرچه بیشتر مدرسه علمیه خواهران ام الائمه(س) اقلید را ازجمله اهداف برگزاری این همایش عنوان کرد و همکاری و مساعدت هرچه بیشتر مردم خیران و بانوان فرهیخته شهرستان را خواستار شد.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین اصغر ایمن، استاد حوزه و دانشگاه بر لزوم هم اندیشی کنیم برای رونق و موفقیت های بیشتر حوزه علمیه تأکید کرد و گفت: باید بکوشیم، حوزه و جایگاه آن  را در شهر رونق دهیم.

در پایان جلسه نیز حجت الاسلام محمدصادق طالبی، امام جمعه اقلید به بیان تفاوت های مدرسه علمیه با مدارس دیگر پرداخت و اظهار داشت:  تدریس دروس و رعایت آداب اسلام، اخلاق اسلامی، توجه توفیق به مسائل مذهبی، حلال و حرام و رعایت بایدها و نبایدها از جمله مسائلی است که در مدارس علمیه به صورت ویژه موردتوجه قرار می گیرد.

انتهای پیام/
 

   

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۳۳۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتابداران دیلم برای جذب دانش آموزان در مدارس حضور یابند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسدی ظهر سه‌شنبه در نخستین نشست انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان دیلم با دستور کار برگزاری مسابقه بزرگ کتابخوانی اظهار داشت: در راستای برگزاری این مسابقه بزرگ، اداره آموزش و پرورش از طریق مدیران مدارس تبلیغات لازم را به‌وسیله فضای مجازی به جهت معرفی مسابقه بزرگ کتابخوانی بین دانش آموزان انجام دهند.

رئیس انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان دیلم بیان داشت: امکان سنجی ایجاد کتابخانه مشارکتی یا پیشخوان کتاب در کمپ ترک اعتیاد بویرات در اسرع وقت و تحت نظارت اداره بهزیستی صورت گیرد.

فرماندار دیلم افزود: دهیاری ها بخشی از بودجه فرهنگی خود را صرف خرید کتب مسابقه کنند و آنها را در اختیار اهالی روستا جهت شرکت در مسابقه قرار دهند.

کد خبر 6093133

دیگر خبرها

  • احیای ۴۹۷ واحد اقتصادی استان مرکزی ظرف دو سال
  • کتابداران دیلم برای جذب دانش آموزان در مدارس حضور یابند
  • اجرای اندیشه های شهیدمطهری فرهنگ کشور رادربرابرتهاجمات حفظ می کند
  • برگزاری همایش بزرگ ورزش پهلوانی در نصف جهان
  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در شهرستان اردل + فیلم
  • برگزاری همایش جهش تولید در دیم زار‌های روستای امام قیس شهرستان بروجن
  • دستگاه های استان تهران در حوزه راهیان نور به تکالیف خود عمل کنند
  • ۱۰۰ هزار میلیارد تومان در حوزه مدیریت شهری مرکزی هزینه شده است
  • در جشنواره شکوفه‌های بادام ‌شهر زیبای دژکرد چه گذشت؟
  • برگزاری جشنواره شکوفه‌های بادام در شهر زیبای دژکرد