Web Analytics Made Easy - Statcounter

رشت- شرکت آب و فاضلاب استان گیلان ، در دهمین گردهمایی مدیران کنترل کیفیت شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی سراسر کشور ، این شرکت به رتبه برتر دست یافت.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از آبفای گیلان، در دهمین گردهمایی مدیران کنترل کیفیت شرکتهای آب و فاضلاب شهری و روستایی در مشهد مقدس برگزار شد که آبفای گیلان در شاخص شستشوی مخازن ذخیره و تخلیه رسوبات شبکه های توزیع در بین شرکتهای آب و فاضلاب شهری در سال ۹۵ به رتبه برتر دست یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است در این گردهمایی که مدیر کنترل کیفیت آبفای گیلان ، رئیس اداره آزمایشگاه به همراه تعدادی از کارشناسان خبره کنترل کیفیت این شرکت حضور داشتند سیده ضحی حجازی مدیر کنترل کیفیت شرکت مقاله برنامه ایمنی آب رشت و بررسی اثربخشی آن و همچنین ابراهیم شاه منصوریان کارشناس کنترل کیفی رودبار مقاله شیرین سازی آب دریا را ارائه نمودند که برای ارائه در کارگاه آموزشی و پوستر پذیرفته شد.

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۳۴۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای مشهد قابل قبول است

به گزارش قدس خراسان، بر اساس داده‌های مرکز پایش آلاینده‌های زیست محیطی مشهد شاخص لحظه‌ای هوای مشهد امروز سه شنبه یازدهم اردیبهشت ماه با ثبت عدد ۷۰ در شرایط قابل قبول قرار دارد.

همچنین کیفیت هوای شهر مشهد در ۲۴ ساعت گذشته نیز با عدد شاخص کلی ۵۵ در شرایط قابل قبول قرار داشت.

هوای مناطق «سرافرازان، شهید کریمی، الهیه، ویلا، ماشین ابزار و طرُق» مشهد پاک است، همچنین کیفیت هوای ۱۷ منطقه دیگر دارای ایستگاه سنجش در مشهد در شرایط پاک تنفسی است.

دما در حال حاضر ۱۲ درجه سانتی‌گراد و آسمان آفتابی است.

دیگر خبرها

  • نصب شیر آلات تنظیم فشار آب در روستای توتک مروست
  • ۴۰ روستای شهرستان اهر از نعمت آب شرب برخوردار شدند
  • هوای مشهد قابل قبول است
  • کمتر از ۳۰ درصد مخازن سد‌های خراسان‌شمالی آب دارد/ضرورت صرفه جویی درتابستان
  • مشکل کم‌آبی ۶۹ روستای استان ایلام در سال جاری برطرف می‌شود
  • پروژه آبرسانی به شهر ارکواز ملکشاهی امسال تکمیل می شود
  • کاهش ۵ درصدی سرانه مصرف آب از اولویت‌های آبفای کشور است
  • پروژه فاضلاب مسکن ملی خلخال با عدم تامین اعتبار روبرو است
  • اجرای نوبت‌بندی مخازن آبی برای تأمین آب کشتزارهای مازندران
  • ۴۲ درصد جمعیت شهر قم تحت پوشش شبکه فاضلاب است