Web Analytics Made Easy - Statcounter

ملی‌پوش تنیس روی میز گفت: سال گذشته با تیم پتروشیمی قهرمان لیگ برتر شدیم و امسال هم به دنبال تکرار این مقام هستیم.

افشین نوروزی ملی‌پوش تنیس روی میز در بازدید از غرفه خبرگزاری آنا در نمایشگاه مطبوعات در مورد مسابقات جهانی تنیس روی میز،گفت: «ما چند روز دیگر مسابقات جهانی سوئد را پیش رو داریم که تیم چهار نفره ایران به همراه نیما و نوشاد عالمیان، امید احمدیان و من راهی سوئد می شویم و در این رقابت شرکت می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از آن مسابقات جهانی اسپانیا را پیش رو داریم که در واقع دومین مسابقه جهانی ما محسوب می شود و امیدوارم تیم بتواند در هر دو مسابقه عملکرد قابل قبولی داشته باشد.»

وی در ادامه به عملکرد فدراسیون تنیس روی میز اشاره کرد و گفت: «خوشبختانه در این دو سالی که رئیس فدراسیون تغییر کرده شرایط ما هم خیلی بهتر شده چرا که رئیس و دبیر فدراسیون خودشان از قدیمی های پینگ پنگ هستند و شرایط ما را خوب درک می‌کنند و تمام امکانات را برای ما فراهم کرده‌اند.در این مدت هم اردوهای تدارکاتی و شبانه روزی زیادی داشتیم و بهترین بهره را بردیم. امیدوارم در این مسابقاتی که پیش رو داریم بهترین نتیجه را کسب کنیم.»

نوروزی در مورد حضورش در تیم پتروشیمی بندر امام گفت: «تیم ما یکی از قدیمی ترین و پرافتخارترین تیم های لیگ برتر تنیس است و تاکنون سه دوره قهرمانی لیگ را از آن خود کرده است، ما سال گذشته توانستیم قهرمانی این رقابت‌‌ها را به دست بیاوریم و امسال هم اگر خدا کمک کند به دنبال تکرار قهرمانی هستیم.»

"خبرگزاری آنا" در نمایشگاه مطبوعات از ساعت 9:30 تا 20:30 در راهروی اصلی، غرفه 150 میزبان مخاطبان است.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۳۵۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکرار رکوردشکنی عبدلی در ۱۰۰ متر آزاد

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، سامیار عبدلی، سریع‌ترین شناگر ایران که پنج شنبه (ششم اردیبهشت ۱۴۰۳) در جریان ماده تیمی ۴ در ۱۰۰ متر آزاد مسابقات مسافت بلند شنا قهرمانی کشور آلمان موفق به جابجایی رکورد ۱۰۰ متر آزاد شده بود، بار دیگر خوش درخشید و توانست حدنصاب این ماده را بهبود بخشد.   عبدلی (جمعه ۷ اردیبهشت) در ماده ۱۰۰ متر آزاد انفرادی مسابقات قهرمانی کشور آلمان که در شهر برلین برگزار می‌شود، موفق شد با ثبت زمان ۰۰:۵۰.۳۴ رکورد این ماده را در فاصله یک روز برای دومین بار پیاپی جابجا کند.   پیش از این عبدلی با زمان ۰۰:۵۰.۴۵ رکورد این ماده را به نام خود ثبت کرده بود.   ماده ۱۰۰ متر آزاد مسافت بلند: رکورد پیشین:   سامیار عبدلی – مسافت بلند شنا قهرمانی کشور آلمان/ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ثبت زمان ۰۰:۵۰.۴۵ رکورد جدید:   سامیار عبدلی – مسافت بلند شنا قهرمانی کشور آلمان/ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ثبت زمان ۰۰:۵۰.۳۴

دیگر خبرها

  • علی‌عسکری: استقلال گوهری برای هلدینگ خلیج فارس است
  • تکرار رکوردشکنی عبدلی در ۱۰۰ متر آزاد
  • مسابقات قهرمانی شنا آلمان| تکرار رکوردشکنی عبدلی در ۱۰۰ متر آزاد
  • قهرمانی دختران تنیس در رقابت‌های غرب آسیا
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۷ اردیبهشت
  • قهرمانی دختران ایران در تنیس کمتر از ۱۲ سال غرب آسیا
  • قهرمانی دختران تنیس باز ایران در مسابقات زیر ۱۲ سال غرب آسیا
  • قهرمانی دختران تنیس ایران در غرب آسیا
  • قهرمانی دختران تنیس در رقابت‌های کمتر از ۱۲ سال غرب آسیا
  • دختران تنیس کمتر از ۱۲ سال ایران قهرمان غرب آسیا شدند