Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امتداد نیوز، مهرزاد آسایش صبح دوشنبه در نشست اعضای شورای شهر بوشهر اظهار داشت: آسفالت خیابان‌ها، کوچه‌ها و ترمیم آسفالت خیابان‌های سطح شهر و شهربازی از جمله مطالبات جدی شهروندان از شورا و شهرداری است که به عنوان اولویت اصلی ما در شورای پنجم قرار دارد.

وی اضافه کرد: در شورای چهارم ۴۵۰ کوچه خاکی زیر ۱۲ متر در شهر بوشهر آسفالت شد و در حدود ۱۵۰ کوچه دیگر نیز باقی مانده که آسفالت این کوچه‌ها در دستور کار شورای پنجم قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آسایش ادامه داد: آسفالت کوچه‌های بالای ۱۲ متر از اعتبارات استانی است و ما ۱۸۸ هزار مترمربع کوچه و خیایان بالای ۱۲ متر داریم که برای آسفالت آنها نیازمند ۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای آسفالت این معابر است که درخواست داریم ریاست شورا در تعامل مدیریت ارشد استان زمینه تخصیص این اعتبار فراهم کند و ما شاهد تحقق مطالبه به حق شهروندان بوشهر در آسفالت تمامی کوچه ها و معابر شهر بوشهر که مرکز استان است باشیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر بوشهر خاطرنشان کرد: شهروندان و خانواده‌ها می‌خواهند برای مدتی هرچند کوتاه به‌صورت صحیح، قانونمند در یک محیط بانشاط به شادی و تفریح سالم بپردازند و ما مسئولیت داریم که این فضا را برای تفریح و سرگرمی آن‌ها فراهم کنیم.

مهرزاد آسایش احداث یک شهربازی مدرن را یکی از اولویت های شورای پنجم دانست که ضمن ایجاد یک محل جهت تفریح و سرگرمی کودکان و نوجوانان فرصت‌های شغلی نیز ایجاد می‌کند و نقش مهمی در جذب مشتری و توریست برای بوشهر خواهد داشت.

وی در پایان گفت: با توجه به نیاز انسان‌ها به تفریح و گردش و بخشی از اوقات روزمره انسان برای تفریح و استراحت در دنیای امروزی احداث و ایجاد و سرمایه گذاری در طرح گردشگری یکی از پرسود ترین بخش‌های اقتصادی امروزی است و ما در شورای پنجم از حضور بخش خصوصی و سرمایه‌گذارن در زمینه ایجاد فضاهای تفریحی توریستی که می‌تواند باعث اشتغالزایی ودرآمدزایی  پایدار نیز شود حمایت می‌کنیم.

true برچسب ها : بوشهر شورای شهر بوشهر مهرزاد آسایش true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۳۵۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذخیره ۲و نیم میلیون متر مکعب آب در پشت سد‌های خاکی زرند

سید رضا حسینی نژاد فرماندار زرند در بازدید از بند‌های خاکی منابع طبیعی این شهرستان گفت:  بارندگی‌های اخیر سبب جاری شدن رودخانه‌های فصلی از دامنه کوه‌ها و ارتفاعات و ورود آن ها به دشت زرند شد. 

وی افزود: این بارندگی‌ها باعث ایجاد رطوبت خاک مزارع و باغات شد که طبق بررسی‌های به عمل آمده منجر به خاموشی خودجوش موتور پمپ‌های کشاورزی شده است.
 
حسینی نژاد تصریح کرد: پیش بینی می شود بسته به میزان بارندگی در هر منطقه، دوره خاموشی از سوی کشاورزان ۱۰ الی ۱۵ روز به طول بیانجامد که این عمل سبب صرفه جویی در آب و برق مصرفی خواهد شد.

وی بیان داشت: به موجب این کاهش مصرف، انتظار می رود، تقریباً ۵ میلیون مترمکعب ذخیره آب زیرزمینی حفظ شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی شورای فضای مجازی در استان بوشهر
  • تجلیل از ۵۰۰۰ معلم شاغل و بازنشسته جنوب استان بوشهر
  • افغانستان،حسرت ما و جام جهانی
  • ۶ خطه شدن دو آزادراه در اصفهان/ ایمنی در همه کارها اولویت دارد
  • نبود کارخانه نوین باعث بی کیفیتی‌ آسفالت بجنورد می‌شود
  • تصاویر| تفریح در بخش پرآب دریاچه ارومیه
  • مکمل‌های طرح نور در نهادهای فرهنگی اجرا شود
  • اختصاص ۷۰۰ میلیارد تومان برای آسفالت خیابان‌های کرمان
  • ذخیره ۲و نیم میلیون متر مکعب آب در پشت سد‌های خاکی زرند
  • رفع مشکلات معابر خاکی و پرتردد محله شهدای صفری