Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-02@12:10:27 GMT

احداث کلاس آموزشی در روستای میرکی شهرستان دهگلان

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۳۵۸۰۶

احداث کلاس آموزشی در روستای میرکی شهرستان دهگلان

با حمایت مالی بسیج سازندگی سپاه هگلان یک باب کلاس آموزشی در روستای میرکی دهستان قروچای احداث شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دهگلان شیدا، روستای میرکی در 10 کیلومتری شمال دهستان قروچای از توابع بخش مرکزی شهرستان دهگلان واقع شده است.




در روستای میرکی تعداد 104 نفر دانش آموز در مقاطع ابتدایی ومتوسطه اول مشغول به تحصیل می باشند و باتوجه به اینکه فضای آموزشی روستا جوابگو این تعداد دانش آموزان نبود به همت بسیج سازندگی ناحیه مقاومت سپاه دهگلان ومشارکت مردم روستای یک باب کلاس آموزشی احداث گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




 ناحیه مقاومت بسیج  سپاه دهگلان متقبل شد که 5 مدرسه برای آموزش وپرورش دهگلان بهسازی نماید

 

 نادری مدیر آموزش وپرورش شهرستان دهگلان در گفتگو با دهگلان شیدا، اظهار داشت: با توجه به اینکه در روستای میرکی با کمبود فضای آموزشی روبرو شدیم  ومدرسه این روستا جوابگو دانش آموزان نبود  مجبور شدیم بک بابا منزل مسکونی جهت ادامه تحصیل  دانش آموزان متوسطه اول فراهم نماییم.

 

 وی درادامه گفت: با توجه به اینکه ناحیه مقاومت بسیج سپاه دهگلان در امر محرومیت زدایی  قرار شد 5 مدرسه برای آموزش وپرورش دهگلان بهسازی نماید که با مشارکت مردم روستا اقدام به اینکار خدا پسندانه نمود وبا حمایت مالی توسط بسیج سازندگی سپاه دهگلان  یک باب کلاس آموزشی  با زمین اهدایی خیرین درروستای میرکی  احداث گردید.

 

 فرمانده سپاه دهگلان: ماموریت بسیج سازندگی خدمت رسانی در زمینه رفع محرومیت زدایی است

 

 محمد رضا حیدری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه دهگلان با اشاره به ماموریت بسیج سازندگی در زمینه رفع محرومیت زدایی اظهارداشت:  بسیج سازندگی حضور موثر در محرومیت زدایی و زدودن فقر از چهره محرومان جامعه راهمیشه بر دوش داشته است.

 

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه دهگلان گفت: بسیج سازندگی تاکنون 5 مدرسه  را بهسازی نموده  وبرای احداث یک باب کلاس آموزشی در روستای میرکی مبلغ 10 میلیون تومان از محل اعتبارات محرومیت زدایی حمایت مالی نموده است.

 

وی با بیان اینکه هدف از تشکیل بسیج سازندگی رسیدگی به محرومان در جامعه ایران اسلامی است گفت: بسیج یک نیروی مردمی است که در راستای اهداف انقلاب اسلامی و محرومیت زدایی گام بر می دارد.

 

انتهای پیام/

 

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۳۵۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۱۱۰ برنامه شاخص طی هفته بسیج سازندگی در کازرون

ایسنا/فارس فرمانده سپاه کازرون از اجرای ۱۱۰ برنامه شاخص هفته بسیج سازندگی در این شهرستان خبر داد.

حسین حیاتی امروز، ۱۲ اردیبهشت در جمع خبرنگاران گفت: همزمان با هفته بسیج سازندگی و در بازه زمانی ۱۵ الی ۲۱ اردیبهشت‌ماه بیش از ۱۱۰ برنامه شاخص توسط سپاه کازرون در این شهرستان اجرا می‌شود.

وی با اشاره به شعار سال اظهار کرد: در راستای تحقق شعار سال، بیشترین تلاش مشارکت دادن مردم در برنامه‌های بسیج سازندگی است که همه برنامه‌ها با محوریت مردم انجام خواهد شد.

فرمانده سپاه کازرون از اعزام بیش از ۹۷ گروه جهادی با حضور ۵۰۰ نفر جهادگر برای ارائه خدمات در امورات فرهنگی، آموزشی، علمی و ورزشی به مناطق کم برخوردار این شهرستان خبر داد.

حیاتی در ادامه برخی از برنامه‌های شاخص این هفته را دیدار بسیجیان گروه‌های جهادی با امام جمعه شهرستان، برگزاری میز خدمت، ساخت و مرمت مسکن محرومین، افتتاحیه پروژه محرومیت‌زدایی، اعزام تیم دامپزشکی جهت واکسیناسیون دام و طیور به روستاها، ویزیت رایگان و پایش سلامت و.... اعلام کرد.

انتهای پیام  

دیگر خبرها

  • افتتاح ۶۰ پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی در خراسان جنوبی
  • ۷۰ برنامه فرهنگی و محرومیت زدایی در هفته بسیج سازندگی
  • بهره برداری از طرح های محرومیت زدایی در دهدلی شهرستان اردل
  • اجرای ۷۰ برنامه فرهنگی و محرومیت زدایی در هفته بسیج سازندگی
  • محرومیت‌زدایی امیدبخش بسیج سازندگی در کردستان + فیلم
  • تأمین آب ۱۲۰ روستای کهگیلویه و بویراحمد
  • اجرای ۱۱۰ برنامه شاخص طی هفته بسیج سازندگی در کازرون
  • آبرسانی سپاه به ۲۰۵ روستای کردستان
  • سال گذشته بیش از ۲۰ هزار پروژه محرومیت‌زدایی اجرا کردیم
  • سردار زهرایی: بیش از ۲۰ هزار پروژه محرومیت‌زدایی اجرا کرده‌ایم