Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با اعزام زائران ایرانی به همایش بزرگ پیاده روی اربعین حسینی، نرم افزارهای عتبات ویژه تلفن‌های همراه اندرویدی در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، به کمک این نرم افزارها زائرین می توانند تصاویر و صوت‌های ناب و مرتبط با اربعین را دریافت کنند،  با اماکن مقدس عراق آشنا شوند و آمار و اطلاعات دقیق از موقعیتهای مسیر را دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدون شک با وجود گسترده شدن و پیشرفته شدن روز به روز تلفن‌های همراه، یکی از ملزومات سفر، بهره بردن زائران حسینی از آخرین نرم افزارها و فناوری‌های موبایلی همچون مکان یاب، نقشه‌ها و غیره است.

در این گزارش قصد داریم در آستانه فرارسیدن اربعین حسینی نرم افزار «زائر» که جدیدترین و کامل‌ترین نرم افزار تلفن همراه است را به زائران معرفی کنیم.

حجت‌الاسلام و المسلمین احمدی رییس کمیته فرهنگی ستاد اربعین یکم مهرماه در نشست خبری از اپلیکیشن زائر رونمایی کرد.

معرفی نرم‌افزار «زائر»

برخی ویژگی‌های نرم افزار جامع «زائر» موجب شده است این نرم افزار از سایر نرم افزارهایی که مشابه آن است متمایز شود. در ادامه به صورت موردی به برخی از آنها اشاره خواهیم کرد:

۱- مکان‌یابی ایستگاه‌های ارائه خدمات wifi

۲- مکان‌یابی مواکب ایرانی

۳- مکان‌یابی پایانه‌های حمل و نقل

۴- مکان‌یابی مراکز درمانی

۵- مکان‌یابی اماکن زیارتی

۶- مکان‌یابی ایستگاه‌های استحمام

۷- مکان‌یابی سرویس‌های بهداشتی

۸- مکان‌یابی مراکز گمشدگان

۹- مکان‌یابی خودپردازها

۱۰- مکان‌یابی هتل‌ها

مکان‌یابی مدارس(محل اسکان)، صرافی‌ها، مراکز تلفن، مراکز فرهنگی و... از جمله خدمات نرم افزار «زائر» به راهپیمایان ایام اربعین حسینی است.

چند نرم افزار کاربردی دیگر بشرح زیر است:

نرم افزار اربعین (ویژه علاقمندان و زائرین کربلا در اربعین)
این نرم افزار حاوی تصاویر و صوت‌های ناب و مرتبط با اربعین است که بی شک همراه داشتن آن برای علاقمندان و به ویژه زائرین عتبات در ایام اربعین بسیار مفید خواهد بود.


نرم افزار آرام دجله
این نرم افزار با هدف آشنایی با اماکن مقدس کاظمین و سامرا تهیه شده است.

نرم افزار آستان خورشید
آشنایی با اماکن مقدس نجف اشرف، به ویژه حرم مطهر امیرالمومنین علی (ع) به صورت تصویری و با طرح‌های گرافیکی در این نرم افزار گنجانده شده است.
 نرم افزار بر کرانه فرات
اماکن مقدس کربلای معلی، با بهره گیری از تصاویر و طرح‌های گرافیکی در این نرم افراز گنجانده شده است.

گفتنی است نرم افزار کتاب خوان عتبات عالیات ویژه تلفن همراه که حاوی بیست کتاب درباره عتبات عالیات است، تولید و به صورت رایگان در اختیار عموم علاقمندان قرار گرفته است.

منبع: ایمنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۳۵۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات هوش مصنوعی آیفون لو رفت!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، اپل اینسایدر گزارش می‌دهد که سیری و اسپات‌لایت قرار است به ویژگی‌های مبتنی‌بر هوش مصنوعی مجهز شوند. این ویژگی‌ها در برنامه‌هایی مانند Messages و Mail و Safari کاربرد خواهند داشت.

براساس گزارش زومیت، سافاری ظاهراً با یک ابزار خلاصه‌سازی متن به نام Intelligent Browsing آپدیت می‌شود که به کاربران اجازه می‌دهد خلاصه‌ای از هر صفحه‌ی وب را تولید کنند. سیری ویژگی مشابهی را در پیام‌رسان Apple Messages ارائه خواهد داد.

هوش مصنوعی اپل احتمالاً می‌تواند محتوای پیام را تجزیه و تحلیل کند و به سؤالات مرتبط به متن پاسخ دهد. جست‌وجوی اسپات‌لایت با ویژگی‌های هوشمندانه‌تر و مرتب‌سازی بهبودیافته در اپلیکیشن‌هایی مانند Contacts و Calendar نتایج مفیدتری ارائه خواهد کرد.

منابع مختلف بارها ادعا کرده‌اند که هوش مصنوعی اپل به‌صورت محلی و بدون نیاز به اینترنت روی دستگاه اجرا می‌شود. این ویژگی می‌تواند امنیت کاربران و سرعت پاسخ‌گویی را بالاتر ببرد. هوش مصنوعی اپل احتمالاً برای یک‌سری کارهای پیچیده‌تر به سرورهای ابری متکی خواهد بود.

کنفرانس WWDC 2024 محفلی برای رونمایی از iOS 18 و قابلیت‌های هوش مصنوعی اپل خواهد بود. این کنفرانس ۲۱ خرداد برگزار می‌شود.

227227

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902527

دیگر خبرها

  • پروژه جدید واشنگتن برای ادامه اشغالگری در خاک سوریه / حمایت ویژه از هسته‌های مخفی داعش برای توقف حملات نیروهای مقاومت علیه آمریکایی‌ها + نقشه میدانی و عکس
  • سیستم مکان‌یابی در فلسطین اشغالی دچار اختلال شد
  • سیستم مکان یابی در فلسطین اشغالی دچار اختلال شد
  • جزئیات هوش مصنوعی آیفون لو رفت!
  • بزودی، ابلاغ نقشه راه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • سامانه آموزشی ترید در بازار ارز دیجیتال مبتنی‌بر هوش مصنوعی طراحی شد
  • بهترین دوره آموزشی تعمیرات موبایل برای خانم‌ها 
  • مکان‌یابی ۱۳ هزار هکتار زمین برای ساخت شهرک‌های نهضت ملی مسکن
  • ادارات فرهنگ و ارشاد، نقش ویژه‌ای در ترویج فرهنگ ثبت رسمی دارند
  • ۵ اقدام برای جلوگیری از آلوده شدن تلفن همراه به بدافزار