Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ علی یوسفی‌راد در گفت‌وگو با خبرنگار امتداد در کرمانشاه ‌با اشاره به استفاده از ظرفیتهای سازمان اردویی، راهیان‌نور و گردشگری بسیج برای اسکان زائرین اربعین حسینی اظهار داشت: اردوگاه‌های راهیان نور استان کرمانشاه آمادگی پذیرش روزانه ۵۰۰۰ زائر اربعین حسینی را دارد.

مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه از در اختیار قراردادن تمام ظرفیتهای این سازمان جهت اسکان زوار اربعین خبر داد و گفت: با توجه به بازگشایی مرز خسروی علاوه بر ظرفیتهای سال گذشته امسال محلهای اسکان راهیان‌نور نیز در اختیار زوار اربعین قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یوسفی‌راد افزود: همچنین از ظرفیت حسینیهها و سالنهای ورشی نیز که قابلیت اسکان داشته باشند استفاده خواهد شد.

وی با بیان اینکه محلهای اسکان مسیر کنگاور تا اسلام‌آباد غرب، دالاهو، سرپل‌ذهاب و قصرشیرین جهت پذیرش زائرین شناسایی شده‌اند و از ظرفیت آنان استفاده می‌شود بیان کرد: سال گذشته ۳۰ هزار زائر در محل اسکانهای ما اسکان یافتند و مجموعه سپاه حضرت نبی اکرم(ص) امسال نیز در بحث اربعین از تمام امکانات خود استفاده خواهد کرد.

مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با اشاره به اینکه اردوگاه توحید ظرفیت پذیرش۲۰۰۰ نفر زائر اربعین حسینی را دارد عنوان کرد: اردوگاه‌های شهید دکامی با ظرفیت ۳۵۰ نفر، اردوگاه کربلا با ظرفیت ۴۰۰نفر، اردوگاه شهدای بازی دراز شهرستان سرپل‌ذهاب با ظرفیت ۵۵۰ نفر و اردوگاه سرپل‌ذهاب با ظرفیت ۳۵۰ نفر در اختیار زائران اربعین حسینی است.

وی با بیان اینکه راهپیمایی اربعین حسینی یک نقطه عطف در جهان اسلام است بیان کرد: خوشبختانه این میزبانی امسال نیز نصیب ما شده است و این در استان کرمانشاه منشأ خیر و‌ برکت خواهد بود و افتخار داریم خادم زائران امام حسین باشیم.

یوسفی‌راد با بیان اینکه همه مردم استان باید این فرصت را مغتنم بشمارند گفت: راهپیمایی بزرگ اربعین یک حرکت ارزشی، مقدس و اسلامی است و منشأ خیر و‌ برکت برای همه مردم است و همدلی و وحدت مردم را بیشتر می‌کند.

انتهای پیام/

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۳۶۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئول «پلیس اسلامی داعش» در عراق به دام افتاد

نهاد اطلاع‌رسانی امنیتی عراق امروز اعلام کرد که در یک عملیات اطلاعاتی بی‌سابقه و بر اساس اطلاعات دقیق، یک تروریست داعشی تحت تعقیب دستگیر شد.

در بیانیه این نهاد آمده است که فرد مذکور معروف به (ابو صکر) در موصل دستگیر شد. وی تحت تعقیب دستگاه قضایی عراق و مسوول آنچه «پلیس اسلامی داعش» خوانده می‌شد، بود و با مدارک جعلی در عراق تردد می‌کرد.

از سوی دیگر رسانه‌های خبری گزارش دادند که ۱۹۱ خانواده عراقی متشکل از ۷۱۴ نفر اردوگاه الهول در سوریه را ترک کردند؛ بنابراین گزارش، این خانواده‌ها پس از بازدید هیأت عراقی از این اردوگاه که با هدف تسریع در روند انتقال کامل عراقی‌ها از سوریه طی سال آینده انجام شد، اردوگاه را ترک کردند.

اردوگاه الهول که جمعیت زیادی از اعضا و خانواده‌های گروه تروریستی داعش را در خود جای داده است، در شمال شرقی سوریه و در ۱۰ کیلومتری مرز عراق قرار دارد و تروریست‌های آمریکایی هر از چند گاهی اقدام به جابجایی همقطاران داعشی خود از سوریه به عراق و بالعکس می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • تمهیدات لازم از هم اکنون برای مواکب اربعین اندیشیده شود
  • مسئول «پلیس اسلامی داعش» در عراق به دام افتاد
  • ثبت نام طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین آغاز شد
  • اعزام ۳ هزار زائر از استان همدان در قالب کاروان راهیان نور
  • ائمه معصومین(ع) سرآمدان گفت‌وگو بودند/نباید به مقدسات توهین شود
  • ائمه معصومین(ع) سرآمدانِ گفت‌وگو بودند/ احساس مسئولیت مسلمانان، نسبت به تمام بشریت
  • خبرنگاران جنگ ترکیبی دشمن را با جهاد تبیین روشنگری کنند
  • از مشهد تا کربلا با پای دل در طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین
  • برنامه امسال وزارت صمت برای جهش بزرگ تولید خودرو/ تیراژ تولید روزانه ۵۰۰۰ دستگاه خودرو رسید
  • بازدید بیش از ۳میلیون زائر از یادمان‌های شهدا