Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: مسئول بسیج دانش آموزی استان مرکزی از برگزاری مراسم تقدیر از دانش آموزان بسیجی در طرح هجرت بسیج دانش آموزی خبر داد.

محمدتقی امینی، مسئول بسیج دانش آموزی استان مرکزی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: به مناسبت روز نوجوان و روز بسیج دانش‌آموزی فردا(9آبان) در سالن بسیج اراک از دانش آموزان فعال در طرح هجرت بسیج دانش آموزی طی مراسمی تقدیر می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه بیش از یکهزار از دانش آموزان در طرح هجرت در مدارس به انجام فعالیت های سازندگی پرداختند افزود: امکان حضور همه این عزیزان در یک مکان نیست لذا فردا 200نفر از دانش اموزان به صورت نمادین مورد تقدیر قرار می گیرند.

 

امینی به برنامه های هفته بسیج دانش آموزی اشاره کرد و گفت: اجرای رزمایش پدافند غیرعامل، اجرای مسابقات مقاله نویسی  و روزنامه دیواری، آیین صبحگاه سراسری و نواختن زنگ ایثار و شهادت، هم اندیشی نخبگان علمی هنری و ورزشی با فرمانداران و مسئولان، برگزاری یادواره شهیدان ذوافقاری و زینب کمایی و 36هزار شهید دانش آموز، تجلیل از دانش آموزان نخبه بسیجی در عرصه های ورزشی علمی، هنری و قرآنی، اعزام کاروان راهیان نور دانش آموزی برادر به جبهه های جنوب غرب، آغاز ثبت نام لیگ علمی پایا، برگزاری اختتامیه طرح هجرت بسیج دانش اموزی، نشست فرماندهان واحدهای دانش آموزی با فرمانده سپاه روح الله و مدیر کل اموزش و پرورش و برگزاری مسابقات پینت بال، بومی محلی و ورزشی از جمله برنامه های این هفته است.

 

مسئول بسیج دانش آموزی استان مرکزی تصریح کرد: اجرای نهضت دخترانه مازنده ایم، اعزام دانش آموزان عضو مجمع همکفری آینده سازان استان به چهارمین اجلاس کنگره ملی همفکری آینده سازان در محل مجلس سابق، دیدار دانش آموزان نخبه بسیجی با نمایندگان ولی فقیه و ائمه جمعه در استان به منظور گزارش عملکرد و معرفی سازمان بسیج دانش آموزی در اراک، نشست های معرفتی بصیرتی و تربیتی ویژه فرماندهان واحدهای پیشگام دانش آموختگان دوره یاوران ولایت با عنوان رهبر کوچک از دیگر برنامه های هفته بسیج دانش آموزی در نظر گرفته شده است.

 

وی برگزاری مسابقات دو رهروان شهدای دانش آموزی(هر دونده به نمایندگی از یک شهید ویژه پویندگان) و کوه پیمایی دانش اموزان بسیجی (ویژه پیشگامان) در سراسر استان، سخنرانی یک دانش آموز بسیجی پیشگام قبل از خطبه های نماز جمعه سراسر استان، عطر افشانی قبور مطهر شهدای دانش آموز و فرهنگی، حضور سازمان یافته دانش آموزان بسیجی دختر و پسر همراه با نمادهای سازمانی در مصلاهای نمزا جمعه کشور، تشکیل حلقات صالحین در نماز جمعه، حضور سازمان یافته دانش آموزان بسیجی در مراسم ملی مبارزه بااستکبار جهانی و برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع مرگ بر آمریکا و من یک پاسدار هستم در مسیر راهپیمایی را از دیگر برنامه های این هفته است.

 

امینی عناوین روزهای هفته بسیج دانش آموزی را دانش آموز بسیجی اخلاق و پایداری، دانش آموز بسیجی ایثار و تعالی معنوی، دانش آموز بسیجی بصیرت و ولایت مداری، دانش آموز بسیجی شجاعت و آرمان خواهی، دانش آموز بسیجی  انتظار و عدالتخواهی، دانش آموز بسیجی  مقاومت و استکبار ستیزی برشمرد.

 

هشتم آبان سال 1359 محمدحسین فهمیده، نوجوان بسیجی به درجه رفیع شهادت نائل آمد به‌همین مناسبت، هشتم آبان‌ماه تحت عنوان «روز نوجوان» و «روز بسیج دانش‌آموزی» نام‌گذاری شده است.

 

 

پایان پیام/87

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۳۶۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاجگذاری باشکوه والیبال ایران: قهرمان جهان شدیم

به گزارش "ورزش سه"، تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که با شش پیروزی پیاپی مقابل اوگاندا، آلمان، بلژیک، هلند، ایتالیا و چین تایپه به فینال رقابت‌های دانش آموزان جهان راه یافته بود، امشب و در ادامه بازی‌های درخشان خود در بلگراد به مصاف آلمان رفت و توانست بار دیگر این حریف خود را شکست داده و با کسب پیروزی سه بر صفر مقابل این تیم اروپایی، قهرمان والیبال دانش‌آموزان جهان شود.

شیربچه‌های تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان در دست اول ۲۵ بر ۲۱، در دست دوم ۲۵ بر ۱۸ و در دست سوم با نتیجه ۲۶ بر ۲۴ آلمان را مغلوب کرده و در مجموع با نتیجه قاطع سه بر صفر، عنوان قهرمانی مسابقات جهانی را از آن خود کردند.

در این دیدار دکتر حسن‌پور سفیر و دیگر اعضاء سفارت ایران در صربستان برای تشویق بازیکنان ایرانی به سالن آمده بودند و در کنار دانش‌آموزان نابغه ایرانی، جشن قهرمانی برپا کردند.

گفتنی است تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان ساعت ۳:۱۵ بامداد روز سه‌شنبه به ایران بازخواهد گشت.

دیگر خبرها

  • دستان هنرآفرین دانش‌آموزی
  • آموزش و مهارت‌آموزی به ۲۰۰ هزار دانش‌آموز کشور
  • جذب اعضای تیم والیبال دانش‌آموزان به عنوان معلم
  • عدالت آموزشی در مناطق شهری و روستایی گلستان مستقر شده است
  • تجلیل از معلمین فرزندان شهدا و بسیجی بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم
  • رشته‌های فنی باید در شهرستان معمولان ارتقا یابد
  • ۳۲۰ دانش آموز برتر استان یزد تجلیل می‌شوند‌
  • برگزاری پویش دانش‌آموزی «معلم خوب من»
  • تاجگذاری باشکوه والیبال ایران: قهرمان جهان شدیم
  • قدردانی از کارگران بسیجی نمونه اراکی