Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید حسن خمینی با بیان اینکه رژیم طاغوت قبل از انقلاب یک نظام فارغ از اخلاق و نابخردانه را در فضای عمومی جامعه ایجاد کرده بود، افزود: انقلاب اسلامی با نظامی مبتنی بر ارزش های اخلاقی، انسانی و اسلامی، تحول شگرفی را در جهان ایجاد کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از جماران، حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی در یادواره شهید فهمیده و ۳۶ هزار دانش آموز شهید گفت: انقلاب به معنای تحول است و تحول در همه شئون فردی و گروهی جامعه شکل می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهید فهمیده نماد تحول انقلاب است؛ نماد این است که چگونه تحول در روح و جان فرد و جامعه سرایت می کند.

یادگار امام افزود: تحول فرد ارزش ها را تغییر می دهد و تحول جامعه سبک زندگی را متفاوت می کند و هم ارزش های ذهنی و غیر ذهنی و هم رفتار فرد در جامعه را دچار تغییر می کند. اگر یک نوجوان از دنیا روی بر می گرداند نشانه یک تحول بزرگ است؛ تحولی که از عاشورا ریشه گرفته و این روزها در آستانه اربعین می توانیم رنگ و بوی این تحول را در جامعه ببینیم.

وی تاکید کرد: انقلاب به وجود آمده تا در همه جا تحول به وجود آورد. تحولی که حسین فهمیده از آن بیرون آمد انقلاب در روح و جان جامعه بود؛ این تحول بزرگ را امروز هم در جامعه خود نیاز داریم.

خمینی با اشاره به اینکه رژیم طاغوت قبل از انقلاب یک نظام فارغ از اخلاق و نابخردانه را در فضای عمومی جامعه ایجاد کرده بود، افزود: انقلاب اسلامی با نظامی مبتنی بر ارزش های اخلاقی، انسانی و اسلامی، تحول شگرفی را در جهان ایجاد کرد.

وی در پایان گفت: از خدای سبحان خواستاریم که این تحول بزرگ را در روح و جان فرد فرد ما مستقر کند.

در پایان این مراسم از تمبر یابود شهید فهمیده و ۳۶ هزار شهید دانش آموز با دستان یادگار امام، وزیر آموزش و پرورش و پدر شهید فهمیده رونمایی شد.

یادواره شهید فهمیده و ٣٦ هزار دانش آموز شهید با حضور پنج هزار دانش آموز استان تهران و وزیر آموزش و پرورش در حرم امام خمینی(س) برگزار شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۳۸۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب نقشه راه اجرایی سازیی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش

شورای‌عالی انقلاب فرهنگی نقشه راه اجرایی‌سازیی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را مصوب کرد.

به گزارش مهر، جلسه شورای‌عالی انقلاب فرهنگی عصر امروز سه‌شنبه به ریاست آیت الله سید ابراهیم رئیسی با تصویب سه مصوبه برگزار شد.

اولین مصوبه این جلسه نقشه راه اجرایی‌سازیی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بود که با رای اکثریت اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسید.

این سند با وجود برخورداری از غنای مبنایی، فاقد نقشه راه اجرایی بود که با تلاش شش ماهه وزارت آموزش و پرورش و ستاد تعلیم و تربیت شورای‌عالی انقلاب فرهنگی کلیات آن تدوین و در جلسه امروز این شورا تصویب شد.

همچنین در جلسه امروز دو نفر از اعضای حقیقی شورای سیاستگذاری جایزه دکتر کاظمی آشتیانی و پنج نفر از اعضای حقیقی برای عضویت در هیئت امنای بنیاد سعدی با نظر موافق اعضای شورای‌عالی انقلاب فرهنگی انتخاب شدند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • امروز پرچمدار و جلودار تحول در کشور، آموزش و پرورش است/ شهید مطهری معلم تراز انقلاب بود
  • بازار بورس ۱۲ اردیبهشت؛ شاخص کل ۳۹۰۱ واحد افت کرد
  • شهید مطهری (ره) جوابگوی مسائل و نیاز‌های جامعه بود
  • گزارش بورس امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • دیدار ۳هزار معلم از سراسر ایران با رهبر انقلاب
  • جامعه امروز ما نیاز به تفکر معلمان شهید دارد
  • تصویب نقشه راه اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • تصویب نقشه راه اجرایی سازیی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • وحدت و برادری نیاز مهم امروز کشور است
  • دیدار با خانواده شهید مرزبان حسن بادامکی