Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با هفته پدافند غیر عامل، صبحگاه مشترک نیروی های نظامی، انتظامی و امدادی در فرماندهی نیروی انتظامی بجستان برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بجستان‌نیوز، در آیین صبحگاه مشترک نیروهای انتظامی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیروهای امدادی و بسیجیان ادارت شهرستان بجستان، صبح دوشنبه و همزمان با هفته پدافند غیر عامل در محوطه نیروی انتظامی بجستان برگزار شد، مسئولان شهرستان و فرماندهان نظامی و انتظامی از یگان های مستقر در میدان بازدید کردند  و به تصاویر شهدای این شهرستان ادای احترام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرماندار بجستان در این مراسم ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص پدافند عامل و غیرعامل اظهار کرد: هر اقدام غیر مسلحانه‌ای که موجب کاهش آسیب‌پذیری نیروی‌انسانی، تجهیزات، اسناد و شریان‌های کشور در مقابل عملیات خصمانه و مخرب دشمن گردد، پدافند غیرعامل گفته می‌شود.

 

حسین ابراهیمی با اشاره به مولفه های اصلی که در سند چشم انداز و در سیاست های کلی توسط مقام معظم رهبری ابلاغ شده تصریح کرد: مردم، مولفه اصلی پدافند غیرعامل هستند و باید اقدامات لازم در راستای افزایش مصون سازی اقشار مختلف تلاش کرد. بحث تمامیت ارضی کشور و حفظ استقلال و حاکمیت جامعه از دیگر مولفه های اصلی پدافندغیرعامل میباشند.

 

فرماندار بجستان یکی از برنامه های پدافند غیر عامل را توسعه و افزایش ضریب امنیت در کشور دانست وبیان کرد: اگر امروز ایران اسلامی در همه مقوله ها از امنیت پایداری برخوردار است دلیل پای کار بودن مردم است .

 

بعد از این صبحگاه که نیروی های نظامی، انتظامی و امدادی در سطح شهر با  حرکت و رژه موتوری به این مراسم پایان دادند.

 

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۳۸۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گریه سردار رادان در میان حامیان برخورد با بی‌حجاب‌ها

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 9 سردار احمدرضا رادان، فرمانده انتظامی کل کشور در جمع گروهی از حامیان طرح نیروی انتظامی برای برخورد با بی‌حجاب‌ها و در مواجهه با شعارهایی در حمایت از نیروی انتظامی برای و اجرای طرح حجاب و عفاف اشک ریخت. این لحظات را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • ایمن‌سازی ۷۰ کیلومتر از راه‌های روستایی در برابر سرقت کابل
  • صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان
  • صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان برگزار شد
  • اجتماع حمایتی مردم کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد
  • اجتماع حمایتی مردم و بانوان کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد
  • تجمع روحانیون در حمایت از طرح حجاب نیروی انتظامی با لباس جنگی (عکس)
  • عملیات تنبیهی وعده صادق، اثبات ظهور قدرت نظامی ایران به جهان
  • گریه سردار رادان در میان حامیان برخورد با بی‌حجاب‌ها
  • ممنوعیت استفاده از آیفون در مراکز نظامی کره جنوبی
  • علت انتقال ۶ نیروی مرزبانی به خاک افغانستان چه بود؟