Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان گفت: به منظور افزایش امنیت جامعه و زیباسازی شهر، طرح جمع‌آوری معتادان متجاهر در شهرستان بهارستان درحال اجراست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ واحد نورمحمدی فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان در گفت‌و گو باخبرنگار بهارستانه با اشاره به لزوم جمع‌آوری معتادان متجاهر از سطح شهرها به منظور حفظ سلامت جامعه، اظهار داشت طرح‌های پاکسازی و جمع‌آوری معتادان متجاهر و خطرناک در سطح شهرستان بهارستان درحال اجرا می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی در ادامه بابیان اینکه اجرای چنین طرح‌هایی در حفظ امنیت شهر الزامیست، تصریح کرد: این طرح در قالب یک برنامه هماهنگ‌شده و در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در جامعه با موضوع جمع‌آوری معتادان پرخطر به منظور زیباسازی چهره شهر و کاهش دیگر جرایم در شهرستان بهارستان به اجرا درآمده است.   نورمحمدی همچنین در خصوص جزئیات برگزاری طرح جمع‌آوری معتادان متجاهر و پرخطر، بیان داشت: در طول اجرای این طرح، تاکنون تعداد ۲۳ نفر از معتادان تابلو و خطرناک از سطح شهر جمع‌آوری و به کمپ‌های ترک اعتیاد جهت طی کردن مراحل بهبودی معرفی شدند.   وی باتاکید براینکه شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک در سطح شهر با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس بگیرند، تبیین کرد: حفظ امنیت جامعه و زیبا ماندن چهره شهر در گرو همکاری شهروندان با نیروی انتظامی می باشد و باید به این امر توجه ویژه‌ای داشت.   فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان درپایان باتوجه به اینکه شهروندان تا به امروز همکاری خوبی با نیروی انتظامی شهرستان داشته‌اند، افزود: سامانه ۱۹۷ پلیس آماده دریافت هرگونه انتقاد، پیشنهاد و تقدیر از عملکرد نیروی انتظامی از سوی شهروندان بهارستانی می باشد، تا بدین وسیله ارتباط خود را با نیروی انتظامی شهرستان برای رسیدن به اهداف مشترک افزایش دهند و بهارستان را به محل بهتری برای سکونت بدل کنند.   انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۳۵۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داوطلبان کنکور این نکات را جدی بگیرند

نوبت نخست کنکور ۱۴۰۳ در روزهای پنجشنبه و جمعه ۶ و ۷ اردیبهشت برگزار می‌شود و داوطلبان باید نکاتی را مدنظر قرار دهند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ نوبت نخست کنکور 1403 در روزهای پنجشنبه و جمعه 6 و 7 اردیبهشت ماه انجام می‌شود.

کارت شرکت در آزمون داوطلبان نوبت اول آزمون سراسری به‌همراه راهنمای شرکت در آزمون از روز دوشنبه 3 اردیبهشت ماه تا روز چهارشنبه 5 اردیبهشت ماه در سایت سازمان سنجش آموزش کشور برای مشاهده و پرینت فعال خواهد شد.

نکات ویژه کنکوری‌ها برای پذیرش در آزمون فرهنگیان

داوطلبان باید طبق تاریخ و آدرس تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند، برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم‌چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس‌دار و ارائه آن الزامی است.

نکاتی که داوطلبان برای شرکت در کنکور باید مدنظر داشته باشند در اینفوگرافیک زیر قابل مشاهده است:

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۲۹ خرده فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر در گلبهار دستگیر شد
  • موارد مطرح شده شهروندان در تماس با سامانه پاسخگو ستاد معاینه فنی تهران
  • کشف ۵ تن و ۶۰۰ کیلو گرم آرد قاچاق در قزوین
  • جمع‌آوری و دستگیری ۲۸ معتاد و خرده‌فروش موادمخدر در صومعه‌سرا
  • توقیف محموله بیش از ۵ تنی آرد قاچاق
  • دستگیری معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود
  • انهدام بیش از ۱۶۸۰ باند توزیع موادمخدر در سال ۱۴۰۲
  • اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی و جمع آوری معتادین متجاهر در بیجار
  • کشف ۵۸۰ تن مواد مخدر در سال ۱۴۰۲/ تریاک همچنان پیشتاز
  • داوطلبان کنکور این نکات را جدی بگیرند