Web Analytics Made Easy - Statcounter

رشت - ایرنا - سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان از افزایش ابر، وزش باد و روند کاهش دما در استان از فردا (سه شنبه) خبر داد.

مازیار غلامی روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا بیان کرد: نقشه های هواشناسی نشان دهنده استقرار سامانه کم فشار طی امروز در منطقه است که بر این اساس شرایط برای وزش باد گرم (بعضی نقاط شدید) و احتمال نفوذ گرد و خاک مهیاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: از فردا با شمالی شدن جریانات، افزایش ابر، روند کاهش دما، وزش باد و در بعضی ساعت ها بارندگی تا پایان هفته پیش بینی می شود.
غلامی آسمان امروز استان را صاف تا قسمتی ابری، وزش باد گرم (بعضی نقاط شدید) ، گاهی رشد ابر عنوان و برای فردا نیز آسمان را کمی ابری تا نیمه ابری، وزش باد ، گاهی رشد ابر پیش بینی کرد.
سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان گفت: بیشینه دمای استان طی شبانه روز گذشته با 36 درجه مربوط به منجیل و کمینه دما با 14 درجه مربوط به لاهیجان بوده است.
غلامی بیشینه و کمینه دمای شهر رشت طی شبانه روز گذشته را نیز به ترتیب 25 و 15 درجه عنوان کرد.
خبرنگار:امیرپوراحمد** انتشاردهنده:امیرحسین کبیری
7294/2007

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۳۹۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گیلان اعلام کرد: فردا، هفتم اردیبهشت ۱۴۰۳ ، نماز جمعه با حضور مردم مومن و انقلابی، در مساجد همه شهر‌های گیلان برگزار می‌شود.

همچنین نمازجمعه رشت، فردا، به امامت آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت در مصلای امام خمینی این شهر اقامه خواهد شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان
  • رعدو برق و تندبادهای لحظه‌ای کرمان را فرا می‌گیرد
  • کاهش دمای هوا در استان
  •  پیش‌ بینی قیمت طلا و سکه فردا ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  •  پیش‌بینی قیمت دلار فردا ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خورو بیابانک رکوردار بارندگی‌های استان اصفهان
  • پیش بینی قیمت طلا و سکه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳/حباب سکه با کاهش قیمت همراه شد
  • بارش‌های رگباری و وزش باد در اصفهان شدت می‌گیرد/ دمای هوا تا ۵ درجه خنک‌تر می‌شود
  • تدوام سامانه بارشی در استان تا فردا + فیلم
  • بارندگی در کشور ادامه دارد / از پنجشنبه هوا گرم‌تر می‌شود