Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امتداد نیوز، مجید کیهانی پیش از ظهر دوشنبه در مجمع انتخاباتی رئیس هیئت دو میدانی استان همدان ضمن تقدیر از مسئولان هیئت دو میدانی و تعامل خوب آن با فدراسیون گفت: ارتباط مستمر و خوب هیئت دوومیدانی استان با فدراسیون سبب شد این هیئت یکی از سه هیئت برتر کشور باشد.

رئیس فدراسیون دوومیدانی کشور گفت: این ارتباط و همدلی در کادر اجرایی سبب کسب عناوین و مدال آوری مختلف در مسابقات ورزشی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کیهانی گفت: امروزه با توجه به سال اقتصاد مقاومتی و مشکلات زیادی که گریبان گیر ورزش به خصوص ورزش دوومیدانی را گرفته هیئت استان همدان از هیچ تلاش و کوششی برای ارتقا و همگانی کردن ورزش دوومیدانی فروگذار نبوده است.

کیهانی با ابراز امیدواری مبنی بر اینکه دیگر استانها نیز مانند استان همدان کار کنند، گفت: شانس دیگر این هیئت به خاطر حمایت های اداره کل ورزش در هر زمینه بوده است.

رئیس فدراسیون دوومیدانی کشور خطاب به حاضران در جلسه افزود: با توجه به پیش رو بودن المپیک ۲۰۲۰ جاکارتا کار را برای خود سخت نکنید و با حضور خود در پیست راه را برای حضور موفق در المپیک هموار سازید.

وی با بیان اینکه همه ما در خدمت ورزشکاران هستیم و وظیفه ما نیز این است اما قرار نیست ورزشکار اخلاق و منش ورزشکاری را زیر پا بگذارد، گفت:  اخلاق در ورزش بسیار مهم است.

رئیس فدراسیون دوومیدانی کشور از استراتژی های مهم فدراسیون را ساماندهی مربیان برشمرد و عنوان کرد: موضوع مهم کاری فدراسیون دو میدانی ساماندهی مربیان دو میدانی کشور است.

وی گفت: در حال حاضر ۱۰۰ مربی دوومیدانی در کشور شناسایی شده اند و مقرر شده به ۳۰ نفر از این مربیان از طریق هیئت حقوق پرداخت کنیم که خوشبختانه از این ۳۰ مربی سه نفر از استان همدان انتخاب شده اند.

رئیس فدراسیون دوومیدانی کشور عنوان کرد: با این کار قصد داریم دغدغه از دوش مربی برداشته شود و اجازه ندهیم حق هیچ مربی ضایع شود.

وی در پایان از هیئت دوومیدانی استان همدان خواست مربیان خود را ساماندهی کرده و از مربیان بخواهد که تخصصی عمل کنند و گفت: مربیان باید استعداد ها را جذب کنند تا بتوان در عرصه های فراملی قهرمان پرور بود.

true برچسب ها : دوومیدانی فدراسیون دوومیدانی مجید کیهانی true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۳۹۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضوانی عضو هیئت رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، مجمع انتخاباتی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا عصر امروز (جمعه) با حضور اعضا در کشور تایلند برگزار شد.

با رایزنی‌های صورت گرفته از سوی مسئولان فدراسیون شنا، در این انتخابات دو کرسی مهم و ارزشمند توسط نمایندگان ایران کسب شد.

پس از برگزاری این جلسه فرید فتاحیان که پیش از این به عنوان مدیر اجرای کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا برگزیده شده بود در این سمت باقی ماند. طبق دستورالعمل جدید کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا عنوان دبیر کلی حذف شده و تمام وظایف آن با دایره اختیارات بیشتر بر عهده مدیر اجرایی است. بر این اساس فتاحیان مدیر اجرایی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا شد.

همچنین محسن رضوانی رئیس فدراسیون شنای ایران در این انتخابات با رای اعضا مجمع بعنوان عضو هیئت رئیسه فدراسیون ورزش‌های آبی جهان از سال ۲۰۲۵ الی ۲۰۲۹ انتخاب شد. رضوانی علاوه بر این مقام به عنوان نماینده هیئت رئیسه ورزش‌های آبی آسیا به منظور نظارت بر کمیته واترپلو این قاره تعیین گردید. رئیس فدراسیون شنا پس از این انتخابات در هیئت رئیسه کنفدراسیون آسیا نیز ابقا شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پایان تورنمنت زیر ۱۲ سال فوتبال تهران برای شناسایی استعدادها
  • رضوانی عضو هیئت رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • رها کردن فضای عفاف و حجاب به ضرر همه جامعه است
  • فوتبال اروپا مربی بزرگ کم آورده!
  • جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی
  • نشست صمیمی دبیر فدراسیون دوومیدانی با ورزشکاران شانس کسب ورودی المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی دوومیدانی صادر شد
  • تنش در بین اعضای هیئت مدیره بارسلونا در پی تغییر نظر ژاوی
  • از مورینیو، دشان و آنچلوتی تا آلونسو، کلوپ و فان خال؛ کدام مربیان بزرگ به همکاری با لیورپول «نه» گفتند؟