Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت‌الاسلام عباس بذرکار، معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان کرمان با اشاره به فراهم کردن بستر کمک به مددجویان برای سفر به عتبات عالیات همزمان با همایش بزرگ پیاده‌روی اربعین حسینی، گفت: در حال حاضر طرح شوق زیارت به‌منظور جمع‌آوری کمک‌های خیران برای فراهم کردن زمینه حضور مددجویان در همایش پیاده‌روی اربعین حسینی در حال اجرا است و خیران می‌توانند کمک‌های خود را برای این منظور در قالب این طرح در اختیار کمیته امداد قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، طرح شوق زیارت را یکی از طرح‌های مهم فرهنگی و تأثیرگذار این نهاد عنوان کرد و افزود: هرساله در قالب این طرح، نیازمندانی که تاکنون به اماکن زیارتی مشرف نشدند، شناسایی و ساماندهی می‌شوند تا با کمک خیران امکان سفر آن‌ها به عتبات عالیات و اماکن زیارتی فراهم شود.

بذرکار، با اشاره به در پیش بودن حماسه عظیم پیاده‌روی اربعین حسینی و حضور میلیونی شیعیان در این مراسم معنوی، گفت: پیش‌بینی می‌شود در صورت مشارکت خیران زمینه حضور دو هزار مددجوی کرمانی امسال در همایش بزرگ پیاده‌روی حسینی فراهم شود.

وی، با اشاره به اینکه اخذ گذرنامه، ویزا و هزینه سفر زمینی در هر دو سوی مرز ایران و عراق هزینه‌هایی دارد و بسیاری از مددجویان استان نیز توان پرداخت این هزینه‌های حداقلی را ندارند، از خیران نیکوکار خواست: با مشارکت در طرح شوق زیارت، زمینه حضور مددجویان مشتاق درحرکت عظیم پیاده‌روی اربعین حسینی را فراهم کنند.

 بذرکار، هدف از اجرای برنامه‌های فرهنگی و اعزام مددجویان به اماکن زیارتی را تقویت باورهای دینی آن‌ها، صلابت ایمان، ترویج سبک زندگی اسلامی و ایجاد روحیه نشاط و شادابی معنوی در بین خانوارهای مددجو عنوان و تصریح کرد: ۴۰ نفر از مددجویان استان کرمان نیز هفته گذشته به اردوی زیارتی عتبات عالیات اعزام شدند.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان کرمان، یادآور شد: ۳۲۰ نفر از مددجویان زیر پوشش کمیته امداد این استان نیز در هفته جاری به اردوی زیارتی مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/ب

2 هزار مددجوی کرمانی در انتظار برای حضور در پیاده‌روی اربعین حسینی

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۳۹۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار سطح زرد دریایی برای گیلان

به گزارش تابناک، علاءالدین حسینی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا، اظهار کرد: دریا با ارتفاع موج ۱۰ تا ۶۰ سانتی‌متر امروز برای فعالیت‌های دریانوردی مناسب است اما از فردا (دوشنبه) در برخی از ساعات نامناسب پیش بینی شده‌است.

وی عنوان کرد: نقشه‌های هواشناسی نشانگر فعالیت تدریجی سامانه بارشی از فردا (دوشنبه) در گیلان است که بر این اساس باران‌های رگباری گاهی شدید به ویژه در ارتفاعات و دامنه‌ها موقتی خیلی شدید، کاهش دما متوسط پنج تا ۱۰ درجه سلسیوس، مه آلودگی، رعد و برق و احتمال تگرگ تا چهارشنبه هفته جاری در استان پیش بینی شده‌است.

کارشناس هواشناسی گیلان با تاکید بر ضرورت مدیریت ورودی و خروجی آب در زمین‌های کشاورزی و تمهیدات لازم اضافه کرد: از توقف، استقرار و برپایی چادرهای مسافرتی در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها خودداری شود.

وی بیان کرد: رانندگان در ترددهای جاده‌ای به ویژه در ارتفاعات، دامنه‌ها و محورهای کوهستانی احتیاط کنند و از فعالیت‌های کوهنوردی اجتناب شود.

حسینی اظهار کرد: اسب‌وونی تالش با ۹ درجه سلسیوس کمترین و لوشان با ۲۶ درجه بیشترین دمای گیلان را در ۲۴ ساعت گذشته به خود اختصاص دادند و دمای فعلی رشت ۳۰ درجه و رطوبت ۵۰ درصد است.

آسمان گیلان در زمان حاضر صاف تا نیمه ابری است.

دیگر خبرها

  • لزوم تدبیر عراق برای کاهش حوادث رانندگی در ایام اربعین‌حسینی
  • تمهیدات لازم برای اربعین از سوی کشور عراق اندیشیده می شود
  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون‌شهری صادر شد+ سند
  • ارز مسافرتی برای زائران اربعین پیش بینی شده است
  • برگزاری باشکوه کنگره اربعین سال ۱۴۰۳ اولویت ایران و عراق است
  • ارز مسافرتی زائران اربعین پیش بینی شده است
  • رویکرد جدید ارائه خدمات در شهرداری اصفهان/ تقویت خدمات‌دهی در ایام اربعین حسینی
  • حسینی: اقدامات دولت سیزدهم تعامل با کشورهای جهان را فراهم کرده است
  • هشدار سطح زرد دریایی برای گیلان
  • حق بیمه بیش از ۴ هزار مددجوی کمیته امداد ماهانه پرداخت می‌شود