Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-03@09:22:58 GMT

کمک البرزی‌ها به دانش آموزان نیازمند ۳ برابر شد

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۳۷۴۴۵

کمک البرزی‌ها به دانش آموزان نیازمند ۳ برابر شد

مدیرکل کمیته امداد البرز گفت: امسال مردم نیکوکار البرز با کمک دو میلیارد و ۲۶۰ میلیون تومانی به دانش آموزان نیازمند سبب رشد سه برابری نسبت به سال قبل شدند.

محمد محمدی‌فرد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج اظهار داشت: جمع‌آوری کمک برای دانش‌آموزان نیازمند همه‌ساله در قالب آئین ملی جشن عاطفه‌ها انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مجموع کمک‌ها برای دانش آموزان نیازمند البرزی در سه بخش عامه مردم از طریق پایگاه‌های شهری، کمک‌های خیران و حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین و کمک‌های دانش آموزان هزار و 500 مدرسه جمع‌آوری‌ شده است.

وی با اشاره به اینکه مجموع کمک‌ها در سال 95 رقمی معادل 750 میلیون تومان بوده است، گفت: امسال مردم نیکوکار البرز با کمک دو میلیارد و 260 میلیون تومانی به دانش آموزان نیازمند رشد سه برابری را رقم زدند.

محمدی فرد با بیان اینکه جمع‌آوری کمک برای دانش آموزان نیازمند در دو مرحله انجام شد، عنوان کرد: امسال حدود 200 هزار دانش‌آموز البرزی با هدف کمک به تأمین بخشی از نیازهای تحصیلی هم‌کلاسی‌های نیازمند خود به یاری کمیته امداد آمدند.

مدیرکل کمیته امداد البرز افزود: مبالغ اهدایی دانش آموزان که از طریق 240 هزار پاکت جمع‌آوری‌شده است، طبق نظر مدیران مدارس بین خانوارهای نیازمند دارای محصل توزیع شد.

وی بیان کرد: بیش از چهار هزار دانش‌آموز، دانشجو و طلبه تحت حمایت کمیته امداد در البرز از خدمات فرهنگی و آموزشی این نهاد، بهره‌مند هستند.

مدیرکل کمیته امداد البرز بیان کرد: نیکوکاران و خیران در طول سال می‌توانند علاوه بر کمک‌های نقدی، حمایت‌های غیرنقدی در زمینهٔ تأمین پوشاک، مواد غذایی، خدمات مسکن شامل خرید و ساخت، ودیعه مسکن، امور درمانی و فرهنگی، اعزام به مشهد مقدس و تأمین جهیزیه محرومان نیز کمک کنند.

وی ادامه داد: امسال یک نیکوکار تولیدکننده لوازم‌التحریر حدود شش هزار بسته لوازم‌التحریر به ارزش تقریبی 180 میلیون تومان به دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد و برخی از دانش آموزان غیر تحت حمایت این نهاد اهداء کرد.

انتهای پیام/

R41451/P41362/S6,50/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۳۷۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط تحصیل زندانیان البرزی مهیا شد

مدیر کل امور زندانهای استان البرز از مهیا شدن شرایط تحصیل زندانیان البرز در تمامی مقاطع تحصیلی خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، اصغر فتحی مدیرکل زندان‌های استان البرز گفت: به همت اداره فرهنگی و تربیتی اداره کل زندان های استان البرز شرایط ادامه تحصیل برای زندانیان این استان در تمام مقاطع تحصیلی مهیا شد.

وی با اعلام این خبر افزود: در سال تحصیلی جاری 674 زندانی در مقاطع سوادآموزی، تحکیم و انتقال در حال ادامه تحصیل هستند که در مقایسه با سال گذشته رشد 20 برابری داشته است.

فتحی افزود: در مقطع متوسطه اول و دوم نیز پس از 4 سال وقفه تعداد 30 زندانی از طریق مدرسه آموزش از راه دور موفق به ادامه تحصیل شدند که تام شهریه این دانش آموزان از طریق اداره کل زندان‌های استان البرز پرداخت می شود.

‌انتقاد رئیس قوه قضائیه از استقرار زندان‌های بزرگ ‌در استان البرز/ برخی زندان‌ها‌ جابه‌جا شوند‌ رئیس سازمان زندان‌ها: به دنبال اجرای راهبرد خوابگاه ـ کارگاه هستیم

مدیر کل زندان‌های استان در ادامه اظهار داشت: در حال حاضر یک زندانی خانم نیز در رشته روانشناسی مقطع کارشناسی دانشگاه پیام نور در حال تحصیل است و با هماهنگی‌های صورت گرفته نمایندگان این دانشگاه جهت اخذ امتحانات به ندامتگاه فردیس مراجعه می کنند.

وی در پایان افزود: تمام تلاش ما این است تا زندان فرصتی باشد برای بازگشت دوباره زندانیان به زندگی اجتماعی و ادامه تحصیل یکی از اولویت‌های مهم فرهنگی و تربیتی ما در زندان‌هاست که خوشبختانه در یک سال گذشته با رشد قابل تاملی روبرو بوده است.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • پرداخت بیش از ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض به نیازمندان البرزی
  • اعطای ۹۱۰ میلیارد تومان تسهیلات به مدد جویان البرز
  • شرایط تحصیل زندانیان البرزی مهیا شد
  • شرکت ۳۰ هزار دانش‌آموز البرزی در کنکور
  • پوشش ۵۱۶ هزار فرزند یتیم توسط حامیان
  • حمایت‌ ۲ هزار و ۱۰۰ معلم نیکوکار البرزی از ایتام
  • حمایت کمیته امداد از بیش از ۸۰۰ هزار دانش‌آموز و ۵۰ هزار دانشجو
  • ۸۵۰ هزار دانش‌آموز دانشجو تحت حمایت کمیته امداد هستند
  • حمایت از ۵۱۶ هزار فرزند یتیم و محسنین در کشور
  • پرداخت ۵۰ میلیارد ریال کمک‌هزینه تحصیلی به دانش‌آموزان مددجوی سراوان