Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا ابراهیم زاده در گفتگو با امتداد نیوز، اظهار کرد: تا پایان سال جاری ۷۰ دوره آموزشی در بخش های مختلف برای کشاورزان شهرستان فومن برگزار می شود.

وی با بیان اینکه از این تعداد ۲۰ دوره آموزشی تاکنون برگزار شده است، افزود: ۵۰ دوره دیگر نیز تا پایان سال جاری برگزار می شود.

رئیس جهاد کشاورزی فومن برخی از این دوره ها سه روزه و برخی یک روزه است، خاطرنشان کرد: دوره های یک روزه در زمینه زراعت، باغبانی، کاشت، داشت و برداشت برنج، مکانیزاسیون کشاورزی، دامداری و آنفلوآنزای مرغی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین به برگزاری پنج دوره پرورش قارچ خوراکی، گاو بومی، کارآفرینی و بازاریابی از ابتدای سال تاکنون در مراکز خدمات گشت، آلیان و ماکلوان، تصریح کرد: پنج دوره دیگر نیز در این زمینه برای کشاورزان فومنی در لولمان و رودپیش برگزار می شود.

به گفته ابراهیم زاده در این دوره ۱۲۵ نفر از کشاورزان فومنی به مدت سه روز شرکت کرده و برای آنها در پایان این دوره گواهی نامه آموزشی سه روزه اعطا می شود.

true برچسب ها : برگزاری دوره آموزشی جهاد کشاورزی گیلان فومن محمدرضا ابراهیم زاده true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۴۰۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره آموزشی تربیتی معراج در فرخ شهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ کارشناس فرهنگی دانشگاه فرهنگیان گفت: ۱۵۰ نفر از دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان استان در دوره آموزشی تربیتی طرح معراج شرکت کردند.
موسوی افزود: این طرح با محوریت معارف نماز و شیوه‌های دعوت به نماز، پاسخ به شبهات پیرامون نماز به مدت ۲ روز و ۱۶ ساعت در دانشگاه فرهنگیان مرکز آموزش عالی شهید رجایی فرخ شهر در حال برگزاری است.
در پایان به شرکت کنندگان گواهی حضور داده خواهد شد.

دیگر خبرها

  • دوره آموزشی استانی طرح ملی طوبی برگزار می‌شود
  • دوره آموزشی «حسنه ماندگار» برای ۱۵۰ نفر خادمیار مرکزی برگزار شد
  • 60 فعال فرهنگی گلستانی گواهینامه دوره آموزشی «متنا» را دریافت کردند
  • 43 دوره آموزشی صنایع‌دستی در گلستان برگزار شد
  • برگزاری دوره آموزشی تربیتی معراج در فرخ شهر
  • دوره آموزشی نقد جریان‌های دین‌گریز ایران برگزار می شود
  • برگزاری دوره‌های رایگان آموزش صنایع دستی در لرستان
  • شبکه ملی تسهیل‌گر جوانی جمعیت در سمنان ایجاد می‌شود
  • آموزش حضوری ارز دیجیتال در تهران
  • مراقبین سلامت کردستان در دوره‌های توانمندسازی شرکت کردند