Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: دبیر انجمن ماهیان خاک، از برگزاری کارگاه آموزشی سبک زندگی اسلامی برای بانوان مناطق حاشیه نشین خرم آباد، خبرداد.

محمد ابدالی پور، دبیر انجمن ماهیان خاک استان لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، گفت: کارگاه آموزشی یک روزه با موضوع سبک زندگی اسلامی برای بانوان مناطق حاشیه نشین خرم آباد برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: در این کارگاه آموزشی، اصول تربیت اسلامی فرزند، اخلاق مداری و اهمیت رعایت حجاب و عفاف برای بانوان بیان می شود.

 

ابدالی پور، اظهار داشت: همچنین در این کارگاه آموزشی مسائل شرعی و احکام برای بانوان بیان می شود.

 

وی بیان کرد: ترویج سبک زندگی اسلامی در جامعه و آشنا کردن بانوان با توجه به نقش مهمی که در خانواده و تربیت دارند، با توطئه های فرهنگی دشمنان و اصول تربیت صحیح فرزند و مدیریت خانواده از اهداف برگزاری این کارگاه های آموزشی است.

 

دبیر انجمن ماهیان خاک استان لرستان، با تاکید بر ضرورت هوشیاری عمومی در برابر توطئه های فرهنگی دشمنان، خاطرنشان کرد: آگاهی بخشی و بصیرت افزایی در برابر توطئه های دشمنان مهم ترین راه مقابله با هجمه های فرهنگی است.

 

ابدالی پور، با بیان اینکه این کارگاه آموزشی فردا در خرم آباد برگزار می شود، افزود: این کارگاه آموزشی به همت انجمن و با حمایت معاون فرهنگی سازمان ورزش و جوانان استان برگزار می شود.

پایان پیام/85

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۴۰۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگاه آموزشی وسایل نقلیه کشاورزی ویژه رانندگان و کشاورزان فریدنی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ بخشدار بخش زنده رود فریدن گفت: باتوجه به شغل اکثریت مردم منطقه بویژه روستا‌های فریدن کارگاه آموزشی و نصب علائم و هشدار‌ها بر روی وسایل نقلیه کشاورزی انجام شد.


عباص نصیری افزود: در سال ۱۴۰۲ بسیاری از نقاط حادثه خیز و پرخطر روستا‌های بخش زنده رود از جمله باند کندرو روستای نهرخلج و زیرگذر روستای درختک برطرف شد که تلاش می‌شود در سال جدید بهسازی و رفع دیگر نقاط حادثه خیر جاده‌های روستایی صورت پذیرد.

دیگر خبرها

  • تقویت مدارس دولتی با اولویت مدارس دولتی مناطق حاشیه‌ای
  • کارگاه آموزشی وسایل نقلیه کشاورزی ویژه رانندگان و کشاورزان فریدنی
  • ۱۱۲ آموزگار مدارس شاهداستان در کارگاه توانمند سازی شرکت کردند
  • کارگاه آموزش حقوقی برای مشاوران املاک در کردستان برگزار شد
  • تلاش معلم شهرکردی برای آموزش دانش آموزان منطقه عشایر نشین
  • ارائه آموزش‌های مهارتی به روستاییان و عشایر خوزستان
  • برگزاری کارگاه آموزشی شبکه فیبرنوری توسط آکادمی ایرانسل
  • ساخت ۲۳۰ واحد برای جا به جایی ساکنین منبع آب اهواز
  • یک‌میلیون و ۷۱۹ هزار و ۵۶۵ نفر ساعت آموزش فنی و حرفه‌ای در قم ارائه شد
  • همایش روز جهانی اتیسم در رشت